Gå til innhold

Har vi fått brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

QUOTE (DesertGlow @ 27/01/2004 : 18:01)
Det er ikke noe problem å finne ut hvem som har fått slike rettigheter. Gå inn på medlemssidene og sorter ut folk på medlemsstatus. Husker jeg ikke feil er det Gef, SnowDog_ og B|Real som for øyeblikket er "über-brukere".

Rettighetene er vel forøvrig gode nok til at de kan slå hardt ned på ting...

Gratulerer med et godt valg av brukere til jobben :yes:

Har absolutt ingen betenkligheter med disse personer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (DiaVoLo @ 28/01/2004 : 09:31)
huff enda flere dårlige moderatorer.. gidder ikke nevne navn...

men det her gir meg litt lyst til og forlate forumet.. kjedelg :cry:

Kan ikke se at de 3 nevnte personene er noe dårlig valg, og om du ønsker å dra så må du bare gjøre det, ingen som tvinger deg til å bli her!

BTW: hadde vert morro å se hvordan Psylocybe hadde blitt som moderator :D

Lenke til kommentar

Hva er det som får folk til å ville bli moderator frivillig da?

 

Får de betalt, eller er det en frivillig (dumsnill) gjerning?

Vokste liksom ifra det OP-tullet på IRC en gang i -96 tror jeg (noen som husker gode, gamle #Norge på Undernet?)...

 

Håper bare det ikke medfører at visse folk blir litt maktgale av å bli moderatorer - finnes nok av eksempler i andre forum på at folk forandrer totalt karakter med en gang de får litt makt mellom tastene... :thumbdown:

Lenke til kommentar

QUOTE (oslo72 @ 28/01/2004 : 10:07)
Hva er det som får folk til å ville bli moderator frivillig da?

Får de betalt, eller er det en frivillig (dumsnill) gjerning?
Vokste liksom ifra det OP-tullet på IRC en gang i -96 tror jeg (noen som husker gode, gamle #Norge på Undernet?)...

Håper bare det ikke medfører at visse folk blir litt maktgale av å bli moderatorer - finnes nok av eksempler i andre forum på at folk forandrer totalt karakter med en gang de får litt makt mellom tastene... :thumbdown:

moderering er en frivillig jobb som kun blir gjort fordi at vi er noen som ønsker at dere skal ha det bra her på forumet og for at ting skal kunne holde seg på et nivå ;)

 

Og hvis noen mot all formodning skulle bli "makt gal" så skal vi nok kunne klare å rydde opp :)

Lenke til kommentar

Dersom det er noen her på forumet som har lyst til å jobbe gratis for å hjelpe mine kunder, så er de hjertelig velkomne til å ta kontakt...

 

Av hva annen grunn enn innbilt MAKT får noen til å være frivillig-moderator på et forum? Tviler veldig sterkt på at det er for "at vi skal ha det bra" her på forumet...

 

Vet jeg kan virke provoserende - egentlig ikke meningen - men har bare så altfor dårlig erfaring fra IRC...

Lenke til kommentar

QUOTE (DiaVoLo @ 28/01/2004 : 09:31)
huff enda flere dårlige moderatorer.. gidder ikke nevne navn...

men det her gir meg litt lyst til og forlate forumet.. kjedelg :cry:

Sier dette bare en gang, er så lei av folk som klager og syter:

 

:angry: STFU :angry:

 

Skal du klage, så kom i det minste med en begrunnelse. Det er heter vell noe sånt som konstruktiv kritikk? Så hvis du synes allt er så j**** dårlig, så bare stikk! sikkert ingen som kommer til å savne "Sytet" ditt...

 

Foresten til slutt, Lykke til med jobben:

 

B|Real

SnowDog_

Gef

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

QUOTE (Cyrus @ 28/01/2004 : 11:20)
QUOTE (DiaVoLo @ 28/01/2004 : 09:31)
huff enda flere dårlige moderatorer.. gidder ikke nevne navn...

men det her gir meg litt lyst til og forlate forumet.. kjedelg :cry:

Sier dette bare en gang, er så lei av folk som klager og syter:

 

:angry: STFU :angry:

 

Skal du klage, så kom i det minste med en begrunnelse. Det er heter vell noe sånt som konstruktiv kritikk? Så hvis du synes allt er så j**** dårlig, så bare stikk! sikkert ingen som kommer til å savne "Sytet" ditt...

 

Foresten til slutt, Lykke til med jobben:

 

B|Real

SnowDog_

Gef

 

/Cyrus

Vet ikke om det du skriver heller kan kalles konstruktiv kritikk da...

 

Det er sikkert flere enn DiaVoLo som har hatt dårlig erfaring med et par moderatorer gjennom tidene, og som nå frykter fremtiden når ennå flere kommer på banen.

Jeg er forøvrig veldig godt fornøyd med moderatorene hittil, og tviler ikke på at de nye også vil gjøre en god jobb.

 

At folk har tid og lyst til å jobbe gratis med dette er derimot noe jeg ikke skjønner, men all heder og ære til de det måtte gjelde.

 

Lykke til - og trå varsomt i begynnelsen (mitt tips) :D

Lenke til kommentar

QUOTE (oslo72 @ 28/01/2004 : 10:50)
Dersom det er noen her på forumet som har lyst til å jobbe gratis for å hjelpe mine kunder, så er de hjertelig velkomne til å ta kontakt...

Av hva annen grunn enn innbilt MAKT får noen til å være frivillig-moderator på et forum? Tviler veldig sterkt på at det er for "at vi skal ha det bra" her på forumet...

Vet jeg kan virke provoserende - egentlig ikke meningen - men har bare så altfor dårlig erfaring fra IRC...

Av hvilken grunn stiller folk opp gratis som ledere/ vakter av div tiltak for ungdom, det vere seg på ungdomsklubber, idrettsarrangemang osv , jo nettop for å hjelpe andre for å få til saker og ting . Hvorfor bygger vi lokaliteter av forskjellig slag på kveldstid og tar opp lån for å finansiere disse og dermed også må bruke mange år for å sorge for at dette får inntekt til å forsvare lånene , jo dette gjør vi for at unge og voksne skall ha et samlingssted , vi har heller ikke en krone i lønn alt er frivillig og basert på intresse. Det samme er det vel her på forumet, nemmelig intresse for det som skjer.

Desverre er det alt for mange her i landet som kun sitter på RÆVA og syter og klager og forlanger at stat komune skall legge alt til rette og om det kommer er det ikke bra nok da heller.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

QUOTE (oslo72 @ 28/01/2004 : 10:50)
Dersom det er noen her på forumet som har lyst til å jobbe gratis for å hjelpe mine kunder, så er de hjertelig velkomne til å ta kontakt...

Av hva annen grunn enn innbilt MAKT får noen til å være frivillig-moderator på et forum? Tviler veldig sterkt på at det er for "at vi skal ha det bra" her på forumet...

Vet jeg kan virke provoserende - egentlig ikke meningen - men har bare så altfor dårlig erfaring fra IRC...

Vel, det er en måte å se det på.

Personlig så har det irritert meg lenge med all feilpostingen som er her på forumet, og når man får en sjangse til å selv rydde opp i feilposts og andre saker så sier jeg selvsagt ja takk til en slik mulighet.

QUOTE (Snekker`n @ 28/01/2004 : 14:34)
Av hvilken grunn stiller folk opp gratis som ledere/ vakter av div tiltak for ungdom, det vere seg på ungdomsklubber, idrettsarrangemang osv , jo nettop for å hjelpe andre for å få til saker og ting . Hvorfor bygger vi lokaliteter av forskjellig slag på kveldstid og tar opp lån for å finansiere disse og dermed også må bruke mange år for å sorge for at dette får inntekt til å forsvare lånene , jo dette gjør vi for at unge  og voksne skall ha et samlingssted , vi har heller ikke en krone i lønn alt er frivillig og basert på intresse. Det samme er det vel her på forumet, nemmelig intresse for det som skjer.
Desverre er det alt for mange her i landet som kun sitter på RÆVA og syter og klager og forlanger at stat komune skall legge alt til rette og om det kommer er det ikke bra nok da heller.

Du beskriver alt jeg tenker :)

Lenke til kommentar
QUOTE (B|Real)
Personlig så har det irritert meg lenge med all feilpostingen som er her på forumet, og når man får en sjangse til å selv rydde opp i feilposts og andre saker så sier jeg selvsagt ja takk til en slik mulighet.
My thoughts exactly
Endret av enden
Lenke til kommentar

wtf er problemmet ditt cyrus?? synes du bør skjerpe deg litt ass :roll:

 

sier bare min mening jeg .. trodde det var lov i et fritt samfunn..

 

Orket ikke komme med kritikk av personer av den grunn av at de er nye og fortjener en sjanse.. Men jeg sier rett ut at jeg orker ikke maktgale personer.. var heller ikke noen trussel om og forlate det.. driter i om du ikke kommer til og savne meg kommer ikke akkurat til og savne deg eller for og si det sånn.. har et liv utenfor forumet som du kanskje ikke har ?

Lenke til kommentar

QUOTE
wtf er problemmet ditt cyrus?? synes du bør skjerpe deg litt ass 

sier bare min mening jeg .. trodde det var lov i et fritt samfunn..

 

Nekter ikke noen å si noe jeg, men jeg er bare "litt" irritert på alle som slenger med leppa uten noen egentlig grunn. Innlegget mitt var bare en impuls handling, fordi jeg har som sagt irritert meg over det en stund...

 

QUOTE
Orket ikke komme med kritikk av personer av den grunn av at de er nye og fortjener en sjanse.

 

Så da kunne du kansje bare latt vær å si noe? Å så er ikke persnonene nye, de har vært lenge på forumet og bidratt med mye bra.

 

QUOTE
var heller ikke noen trussel om og forlate det.. driter i om du ikke kommer til og savne meg kommer ikke akkurat til og savne deg eller for og si det sånn.. har et liv utenfor forumet som du kanskje ikke har ?

 

Hvis du ikke mener det du sier, hvorfor sier du det da?

 

/cyrus

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar

QUOTE (DiaVoLo @ 28/01/2004 : 15:04)
Men jeg sier rett ut at jeg orker ikke maktgale personer.. var heller ikke noen trussel om og forlate det.. driter i om du ikke kommer til og savne meg kommer ikke akkurat til og savne deg eller for og si det sånn.. har et liv utenfor forumet som du kanskje ikke har ?

Og grunnlaget for at ein av dei 3 er maktgale har du frå....?

 

Og slike "I have a LIFE outside the computer. You are pathetic" kommentarer er unødvendig vel? Det er ingen som bryr seg om det heller håper eg.

Lenke til kommentar

QUOTE (DiaVoLo @ 28/01/2004 : 16:04)
wtf er problemmet ditt cyrus?? synes du bør skjerpe deg litt ass :roll:

sier bare min mening jeg .. trodde det var lov i et fritt samfunn..

Orket ikke komme med kritikk av personer av den grunn av at de er nye og fortjener en sjanse.. Men jeg sier rett ut at jeg orker ikke maktgale personer.. var heller ikke noen trussel om og forlate det.. driter i om du ikke kommer til og savne meg kommer ikke akkurat til og savne deg eller for og si det sånn.. har et liv utenfor forumet som du kanskje ikke har ?

..... og cyrus bruker sin rett til ytring til å si hva han mener om deg/dine meninger.... :shrug:

Du bør ikke bli overrasket av at dine ubegrunnede surmagede utsagn blir besvart på samme måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...