Gå til innhold

Har vi fått brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

QUOTE (CFD @ 01/02/2004 : 18:18)
QUOTE (Snekker`n @ 01/02/2004 : 18:14)
Så til CDF. skjønner ikke hva min popularitet på andre forum har med saken å gjøre, jeg er stort sett bare her og på ocshoot og der var jeg i diskusjon med den på dette forumet så berømte TEDDY07 som påstod jeg jukset i 3d mark fordi jeg ikke kjørte alle testene, så vidt meg bekjent så er det få eller ingen som kjører annet enn spilltestene.
Jeg har ikke behov for å bli tilbedt verken på det forumet eller her men registrerer at enkelte ikke er istand til å takle at andre får litt mer oppmerksomhet enn dem selv.

Jeg har aldri sagt at det har noe med denne diskusjonen og gjøre ,men du har helt rett i at jeg hintet til diverse brukere på andre hardware forum i norge. Det er jo heller ikke så mange ,så jeg regner med at du skjønner hva jeg mener.

 

Men det har ikke noe med dette og gjøre ,men jeg ville gjerne forklare grunne til at DP spurte om du ble Arg. Jeg ser ikke hva som kan være så farlig at det regnes som et personangrep. Så mener du (som er den som ble "angrepet") at jeg skrev noe negativt om deg?

Har ikke nevnt at dette er et personangrep, men klarte ikke se hva dette hadde med denne saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 18:24)
Kenny000: Hvis du gidder å lese hva som ble skrevet over her så hadde du sluppet denne lange unødvendige posten, vi har skværet opp, og jeg har beklaget i all offentlighet, noe mer du ønsker da?

Jeg og Stigen1 har snakket litt ut og det var en liten missforståelse. Så nå er den saken lagt død.

Lenke til kommentar

QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:24)
Kenny000: Hvis du gidder å lese hva som ble skrevet over her så hadde du sluppet denne lange unødvendige posten, vi har skværet opp, og jeg har beklaget i all offentlighet, noe mer du ønsker da?

Det var da godt å høre! :thumbs:

 

Jeg holdt desverre på å skrive innlegget mitt og har ikke fått med meg at dere skværet opp. My bad! :blush:

 

Men det er jo bra at alle på forumet er venner igjen da! *danse* :w00t:

Lenke til kommentar

QUOTE (Kenny000 @ 01/02/2004 : 18:28)
QUOTE (stigen1 @ 01/02/2004 : 17:24)
Kenny000: Hvis du gidder å lese hva som ble skrevet over her så hadde du sluppet denne lange unødvendige posten, vi har skværet opp, og jeg har beklaget i all offentlighet, noe mer du ønsker da?

Det var da godt å høre! :thumbs:

 

Jeg holdt desverre på å skrive innlegget mitt og har ikke fått med meg at dere skværet opp. My bad! :blush:

 

Men det er jo bra at alle på forumet er venner igjen da! *danse* :w00t:

Helt ok, vi er flere som har lagt noen blundere her i dag :blush:

Lenke til kommentar

QUOTE (Snekker`n @ 01/02/2004 : 17:22)
DP , på hvilket grunnlag kan du si du tror jeg er arg?? har ikke ytret noe som helst her i denne posten som skulle indikere det, og finner du noe så vis til det.
Når jeg så sier du tror du ble verdensmester på kort tid er jeg ikke den eneste som har uttalt dette.

PS: røyker ikke hasj , holder meg til rød mix :cool:

jeg kan vel tro hva jeg vil?

Lenke til kommentar

QUOTE (dp @ 01/02/2004 : 18:41)
da får jeg ønske alle brukermoderatorene lykke til ihvertfall!

Takker. Måtte gi deg 20% i advarsel siden det er flere personer som har reagert på postene dine i denne tråden. Så la oss håpe stillheten legger seg igjen.

 

Og slik skitkasting vil vi ikke ha noe av.

Lenke til kommentar

wow. tok sin tid å lese gjennom alle innleggene her. STOR overraskelse å se enda en ny moderator.

 

Kan ennå ikkes e noen innlegg fra forumstyret, og har sendt klare signaler hvor forumet er tenkt seg. Ut fra hvor søknadene skal sendes om å være en del av nettverket ser jeg at dette går til Per Øivind Gressum. Og jeg kan ikke i min villeste fantasi se at han har hatt noe med disse avgjørelsene å gjøre.

 

Jeg kommer til å ta en lengre samtale med Howard i morgen. Og jeg holde meg innenfor rettningslinjene og ikke dra de nye moderatorene skikkelig ut på isen. Men jeg skal til bunns i saken hvem som står bak disse avgjørlesene. Disse har helt klart vist at de ikke engner seg til personer som kan ta avgjørelser og jeg håper dette får kosekvenser.

 

Hvis det mot all formodning skulle vise seg at howard støtter det som her har blitt gjort, må jeg virkelig gå i tenkeboksen for å finne ut mitt neste trekk.

 

jeg legger til at jeg misstenker disse avgjørelsene for å være noe "kompis" greier som har pågått i OT.

Lenke til kommentar

QUOTE (Kenny000 @ 01/02/2004 : 18:22)
stigen1:

Synes du skal ta det litt rolig etterhvert. Hvis du leser om hvordan moderatorer velges, er det ikke slik at man søker. Det er forumstyret som oppsøker de brukerene de selv mener passer for jobben.

Etter hva jeg har forståt fra Gef(som er en veldig god venn av meg ;) , vi har vært kamerater i noen år..) så var det slik at de søkte..

 

Men må si at jeg ikke ser noe problem med at disse personene er blitt moderatorer, og vil tro at de vil bli fratatt moderator"retten" hvis de ikke gjør en god jobb..

Lenke til kommentar

Ka mener du med å ikke dra inn moderatorer inn i isen? Til bunns i saken for å finne ut kem som har tatt avgjørlsene? Ka har det med saken og gjøre da? Det er allerde gjort og bestemt. Det virker som om du truer igjen med å forlate forumet hvis ikke de gjør som du vil. Ditt neste sjakk trekk? Ka er det? :roll:

 

 

Edit: forresten vi bruker-mods er under oppsyn. Skulle det være noe så vet de om det.

Lenke til kommentar

QUOTE (oivind_dahle @ 01/02/2004 : 21:34)
QUOTE (SnowDOG_ @ 01/02/2004 : 21:23)

Ditt neste sjakk trekk? Ka er det?  :roll:

Skal ikke bli personlig her imotsetning til deg.

 

Men når det er sakt. Hmm mitt neste trekk?

Fulgt med på skjermer/skjermkort forumet i det siste??

Trenger vel ikke si mer.

Hvis han ikke har klart å fått med seg hva du har gjort de siste par ukene da er det virkelig ille :roll:

 

Håper virkelig du får noen forklareringer i morgen. For nå er forumet _VIRKELIG_ ute å kjører etter min mening.

Lenke til kommentar

QUOTE (jokki @ 01/02/2004 : 21:46)
....nå er forumet _VIRKELIG_ ute å kjører etter min mening.
Jeg er kanskje litt treg av meg, men jeg har ikke klart å forstå hvor problemet ligger.

 

Kan noen oppsummere det på en enkel og lettfattelig måte, helst på en eller to linjer?

 

EDIT: Grammatikk.

 

EDIT 2: VVV Jeg er, som sagt litt treg. oeivind_dahle jobber med en test, men hva har det med hva "problemet" her er å gjøre? Og hva er "problemet"?

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...