Gå til innhold

Har vi fått brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Ser at Gef er innehaver av overbrukerlige krefter som setter han/hun i stand til å flytte poster.

Er det lenge siden denne ordningen kom i stand?

Har vi mange kvasimodder her?

Synes det er et flott tiltak som kan avlaste dere andre litt, men lurer litt på hvor store rettigheter disse kvasimoddene har.

Kan jeg bli og? Oppfører meg alltid pent :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har, som en prøveordning, utnevnt noen få brukere til moderatorer. Disse brukerne er utvalgt av oss i forumstyret, basert på hvordan brukerne har oppført seg og hvilken erfaring de har i forumet. Vi kommer IKKE, gjentar IKKE, til å ta imot søknader om moderatorstatus. Dersom dette prøveprosjektet er vellykket, vil vi selv vurdere om, hvis, når, hvem og hvordan nye moderatorer skal utnevnes.

 

Så det nytter ikke å mase, bare så det er sagt med én gang. Det vil i såfall virke mot sin hensikt... ;)

Lenke til kommentar

Interesangt.

Syns å huske en gang at det ble sagt at det var uaktuelt siden man da ville få en haug med folk som bare maste om å bli det (irc annyone?). Er dog en fordel med flere med moderatorettigheter så lenge de blir valgt med omhu, noe jeg også regner med at de blir. Men er kansje en fordel med en slags "søknad" mulighet hvor folk som det er aktuelt å gjør til Medlem-mod må levere inn en slags søknad? Man bør bare velges om man er en aktiv bruker av forumet, og som har vist seg over fjortistadied. Jeg stemmer forresten på oivind_dahle, om det har noe å si.

Lenke til kommentar

QUOTE (yummy @ 27/01/2004 : 17:21)
Vi kommer IKKE, gjentar IKKE, til å ta imot søknader om moderatorstatus.

Var bare en spøk fra min side. Ikke det at jeg har noe imot det, men vet dere vil velge selv :)

Som sagt synes jeg det er et fint initiativ jeg.

Du gidder ikke svare på hvilke rettigheter de har og hvor mange det er snakk om?

 

P@rm@nn:

QUOTE (Øivind @ helgens LCD test)
Jeg skal være admin en uke og sparke ut halve forumet - alle de jeg ikke liker :p
Tror ikke det er noen god ide selv om Øivind og jeg er venner :)
Endret av enden
Lenke til kommentar

QUOTE (ATi-Radeon @ 27/01/2004 : 20:05)
QUOTE

Min feil...skyld på meg. Jeg er ny =)

 

QUOTE
Innlegg: 9472

 

Ny ja ;)

Han tenkte vel på at han er ny som moderator...

 

(nå vet jeg ikke om innlegget ditt var ment en smule ironisk, men jeg sier nå dette uansett ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...