Gå til innhold

Har vi fått brukermoderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (AimAr @ 02/02/2004 : 00:32)
Denne møkkatråden her drar ikke med seg noe annet en fa*nskap

Begynner og være enig med det. Det er hyggelig at det er så mange som synes at det er dårlig gjort at invictus tok ifra meg mod status. (SKal ikke si at jeg ikke hadde forventet det) ,men når det begynner og bli skitkasting mot andre moderatorer og andre personer da går det for langt.

Lenke til kommentar

QUOTE (CFD @ 02/02/2004 : 00:35)
QUOTE (AimAr @ 02/02/2004 : 00:32)
Denne møkkatråden her drar ikke med seg noe annet en fa*nskap

Begynner og være enig med det. Det er hyggelig at det er så mange som synes at det er dårlig gjort at invictus tok ifra meg mod status. (SKal ikke si at jeg ikke hadde forventet det) ,men når det begynner og bli skitkasting mot andre moderatorer og andre personer da går det for langt.

hva er begrunnelsen din for å si det var meg?

 

til de som sier ingen gidder å svare pga bråk, mas, osv så er det HELT korrekt for min del ihvertfall. det går knapt ann å skrive en linje før noen er frempå og feilsiterer osv...og det er stort sett de samme som gjør det hver eneste gang, uansett tråd & sak.

 

på lik linje med brukerne har denne saken også splittet moderatørene, så ikke kom her å skyld på enkeltpersoner for noe som helst.

Lenke til kommentar

Aldri har jeg blitt kvalm av å lese forumet her. Men nå ble jeg det. Den måten oivind_dahle truer for å få igjennom sin mening er helt skadaløs. Det står jo på svart å hvit hva han "mener" om dette. Og at dere plutselig bestemmer dere for å ta vekk de nye moderatorene, (som selv om jeg er ganske ny her synes var helt i toppsjiktet av brukere) er bare helt uforståelig. Greit han oivind_dahle kan være flink i LCD osv, men slik oppførsel som han har vist her i denne tråden er helt uforståelig (OBS han er ikke alene, men han jeg reagerer mest på). Jeg synes det er slike ting som tar et topp forum ned i dritten, for dette er helt forkastelig.

Greit han spurte om en forklaring, men hva i all verden vet han om hvor flinke mod'er de er? Og hvorfor godtar dere slike trusler?

 

Vær så snill å ta dere sammen, ALLE sammen.

 

Om jeg blir bannet eller noe, BE MY GUEST. Hvis dere ikke tåler det jeg skriver så får dere br*n*e.

Lenke til kommentar

I denne tråden er det så mange regelbrudd at det er til å spy av! Jeg stenger den derfor nå, og vil gå gjennom den for så å foreta de grep jeg mener er nødvendige.

 

Og CFD: det er jeg som har fratatt moderatorstatusen din. Det kan du finne mer ut av ved å sjekke mail.

 

Tråden vil bli åpnet igjen når jeg har gått gjennom den.

Lenke til kommentar

Da har jeg gått gjennom tråden, og har gitt ut diverse straffer til enkelte her.

 

La meg få gjøre et par ting veldig klart:

 

Øivind Dale har ikke mer å si ovenfor forumstyret enn noen andre brukere. Han kan heller ikke true igjennom sine synspunkter på noen måte. Han tester LCD-skjermer for Hardware.no, og står derfor ansvarlig ovenfor ledelsen der. De redaksjonelle valg som blir foretatt hos Hardware.no har INTET med forumet å gjøre. Dette har vært normal praksis veldig lenge.

 

De brukerne som har fått straff for sine innlegg i denne tråden har kommet med personhets. I dette tilfellet har det for det meste gått ut over Dahle, og jeg har delt ut advarsler for disse postingene. Det har INTET å gjøre med at Dahle tester LCD-skjermer - retningslinjene er meget klare ang. hetsing.

 

Da jeg ikke kan se at det vil medføre noe positivt å åpne denne tråden for diskusjon igjen, lar jeg den være stengt. Dersom noen ønsker å diskutere rundt temaet bruker-moderatorer, kan de opprette en egen tråd om det.

 

Jeg oppfordrer våre brukere til å bruke innsiden før dere poster noe dere kommer til å angre på. Det har skjedd en del feiler de siste dagene, og vi jobber nå med å rette opp i dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...