Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg holder en slik pose i hendene nå og den veier 150 g. Mener å huske at den var større for en kort tid tilbake.
sedsberg Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Ikke usansynlig. Spoiler https://www.nyhetssaker.no/saker/72c9f0b1-da8e-4313-8525-e54b411b2812 Endret 3 timer siden av sedsberg
Comma Chameleon Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jepp. Blitt mindre. Shrinkflation tar det meste til slutt.
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden sedsberg skrev (5 minutter siden): Ikke usansynlig. Skjul innhold https://www.nyhetssaker.no/saker/72c9f0b1-da8e-4313-8525-e54b411b2812 Da var mysteriet løst.
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Det var et eller annet jeg skulle kjøpe på butikken i går, jeg husker ikke hva det var fordi jeg er gammel, men det jeg husker er at i det jeg løftet opp produktet var det et eller annet i hjernen min som gikk DAFUQ!?!? Produktet var betydelig mindre, og jeg tenkte bare at ja ok, da kommer jeg aldri til å kjøpe det igjen. Selskapene rævkjører oss alle, og det kommer bare til å bli verre. edit: nå husker jeg hva det var. Det var kyllinglårfilet på Rema 1000. Pakka pleide å veie noe i hånden, men da jeg løftet den opp i går føltes det som et helt annet produkt. Endret 2 timer siden av Krig og fred 2
sedsberg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er overhodet ikke noe nytt. Det er bare blitt så vanlig at nesten ingen reagerer lengre.
fredrik2 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Klart de försöker tjäna pengar och ändringar i mängd för en produkt kan sikker lure noen men det er ju ikke så mängt på en vara må vara lik hela tiden eller att en hvis mängd faktiskt är bäst. Priset på sjoklad har gått upp rätt mye och det är ju möjligt att många faktiskt föredrar en påse med 150 gram för priset x jämfört med en påse på 180 gram med priset x*1.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå