Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 hours ago, wampster said:

Deilig at det innemellom alt det forferdelige av og til dukker opp gladnyheter ❤️ 

Er det dette som er "Leopards ate my face"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sedsberg skrev (48 minutter siden):

Er det dette som er "Leopards ate my face"?

Yep.

Lurer foressten på om journalisten som ble skutt i beinet med en gummikule av en ICE-sturmer, brant en bil eller knuste et vindu. Det er alltid en eller annen form for "jammen de brenner biler og knuser vinduer", "hamas bruker dem som skjold", og så videre.

• Liker 6
Skrevet

Flere medier melder nå at USA har bombet atomanlegg i Iran.

U.S. launches strikes on 3 Iranian nuclear facilities, Trump says

Sitat

"We have completed our very successful attack on the three Nuclear sites in Iran, including Fordow, Natanz, and Esfahan," Mr. Trump wrote on Truth Social. "All planes are now outside of Iran air space. A full payload of BOMBS was dropped on the primary site, Fordow. All planes are safely on their way home."

Kilde: https://www.cbsnews.com/news/u-s-launches-strikes-iranian-nuclear-facilities-trump-says/

Skrevet (endret)

Jaggu bra de valgte fredens mann, Donald "The Dove" Trump som president! Tenk hva som hadde skjedd om de hadde valgt Biden eller Harris??

Spoiler

4500.thumb.webp.905cb7371db400aa5f6c6836587cb1f5.webp

Jeg liker hvordan han avslutter tweeten med "NOW IS THE TIME FOR PEACE". :D Endelig blir det fred!!

Spoiler

b6e3beea-fcc7-4301-911a-9bb8a21c3517?for

Endret av sedsberg
  • Liker 5
Skrevet
sedsberg skrev (4 timer siden):

Jaggu bra de valgte fredens mann, Donald "The Dove" Trump som president! Tenk hva som hadde skjedd om de hadde valgt Biden eller Harris??

Vis skjult innhold

Jeg liker hvordan han avslutter tweeten med "NOW IS THE TIME FOR PEACE". :D Endelig blir det fred!!

Skjul innhold

Trump har en naiv tro på at Iran kan behandles som Gaza. 
Å bombe Iran tilbake til apestadiet blir nok litt mer omfattende.

Nå kommer Iran til å svare enten i dag eller neste år.
En «skitten» abombe over TelAviv eller en amerikansk base i området, er ikke usannsynlig.

Bare minner om at Trump er foreslått til årets fredspris…..

Skrevet
Vokteren skrev (9 minutter siden):

Trump har en naiv tro på at Iran kan behandles som Gaza. 
Å bombe Iran tilbake til apestadiet blir nok litt mer omfattende.

Nå kommer Iran til å svare enten i dag eller neste år.
En «skitten» abombe over TelAviv eller en amerikansk base i området, er ikke usannsynlig.

Bare minner om at Trump er foreslått til årets fredspris…..

Det er en viss risiko for at Trump med dette har fyrt startskuddet for en ny era med internasjonal terrorisme lignende da IS satte i gang med bomber og halskuttinger med publisering av videoer i 2013/2014+. Denne gangen direkte bedrevet av en nasjonalstat. Det er ikke sikkert en fredspris til Trump eldes noe bedre enn den til Obama.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
5 hours ago, sedsberg said:

Reveal hidden contents

Hide contents

Bombe for fred, eller vold for å avslutte vold… smart. Men nå har jo Trump og hans stemmekveg romtemperert IQ så kan nesten ikke forvente annet.

Endret av The Very End
  • Liker 5
Skrevet
The Very End skrev (2 timer siden):

Bombe for fred, eller vold for å avslutte vold… smart. Men nå har jo Trump og hans stemmekveg romtemperert IQ så kan nesten ikke forvente annet.

Trump's utgave av "fred" har ingenting med enighet og samarbeid å gjøre, men underkastelse. Noen vil påstå at fred betyr fravær av krig, og det er ikke oppnådd i Iran eller i Midt-Østen generelt. Han har rørt med en pinne i maurtua, men ikke ødelagt samfunns-strukturen. Iran vil sannsynligvis ta en eller annen form for hevn, og så har vi det gående.

At Trump er nominert til Nobel's fredspris er det ikke noe uvanlig ved, jeg antar at hver eneste president har vært nominert opp gjennom årne. Han er bare EN av over 300 nominerte....hvem de er, får vi ikke vite.

• Liker 3
Skrevet

Dette var ikke uprovosert, Iran har støttet mange terrororganisasjoner i lang tid.
Jeg spurte ChatGPT.

Sitat

hvilke terrororganisasjoner har mottatt støtte fra iran?
(...)

Selvfølgelig! Her er en liste i copy-paste-vennlig format:

• Hizbollah (Libanon)

• Hamas (Palestinske områder)

• Palestinsk Islamsk Jihad (PIJ)

• Houthi-bevegelsen (Ansar Allah, Jemen)

• Kataib Hizbollah (Irak)

• Asa'ib Ahl al-Haq (Irak)

• Badr-organisasjonen (Irak)

• Fatemiyoun-divisjonen (afghanske sjia-milits)

• Zaynabiyoun-brigaden (pakistanske sjia-milits)

• Taliban (Afghanistan – sporadisk støtte)

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Man burde spørre seg om dette vil utløse en ny flyktningskrise. Vi vet jo hvor mye MAGA, Trump-supportere, Israel-supportere og vestlige konservative elsker flyktningskriser...

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
17 minutes ago, Paxville said:

Tydelig at dette er tungt for den Liberale Venstresiden, Palestina-Aktivister og Hamas/Hizbollah symaptisører.

Men du koser deg?

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 3
Skrevet
2 minutes ago, Mannen med ljåen said:

Vet vi sikkert at USA og Israel skal teppebombe hele Iran, eller er det bare en sinnssyk overdrivelse?
Jeg håper og tror at Irans befolkning ikke må flytte til Norge.

Ikke hele befolkningen, men noen hundre tusener kan vi sikkert godt ta imot 😂

• Liker 3
Skrevet (endret)

Bor det flere hundre tusen nær atomanleggene, og de kan ikke flytte litt unna midlertidig?
Jeg ser for meg at hvis de må flytte til Norge, er det en bevisst politikk fra det iranske styret for å destabilisere Vesten.

Endret av Mannen med ljåen
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (11 minutter siden):

Bor det flere hundre tusen nær atomanleggene, og de kan ikke flytte litt unna midlertidig?
Jeg ser for meg at hvis de må flytte til Norge, er det en bevisst politikk fra det iranske styret for å destabilisere Vesten.

Det er jo noe "noen" burde tenkt på før de hyllet dette. 🥳

• Liker 3
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (22 minutter siden):

Vet vi sikkert at USA og Israel skal teppebombe hele Iran, eller er det bare en sinnssyk overdrivelse?
Jeg håper og tror at Irans befolkning ikke må flytte til Norge.

At krig driver mennesker på flukt, har vi sett før. Det er ikke nytt. 

De fleste flykter til naboland. Og de fleste ønsker å returnere med en gang det er trygt. Men disse ønskene er ikke alltid mulig å innfri; langvarig konflikt over mange år, gjør det nødvendig å skaffe seg et adekvat liv der man har flyktet til. Barn må i skole og barnehage. Foreldre må ha inntekt. Plutselig har man blitt etablert, og ønsker kanskje ikke like mye å rive opp det man har skapt seg, og å flytte hjem? 

Noen samfunn tar godt imot flyktninger, og hjelper de inn i samfunnet. Andte steder not so much. 

Ønsker man å forhindre mennesker på flukt, så er første action å ikke føre krig i bakgården deres! Jeg tviler på at hverken Israel eller USA ofrer mange kalorier på disse flyktningene. Det blir ikke deres problem. Midtøsten og Europa kommer til å motta de. Det blir vårt problem!

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)

Tydelig at den forkvakla venstresiden hadde slått seg til knusende med ro at Iran hadde hatt et lager med Atomvåpen.

Jo mer man leser fra disse folka, jo mer skremt blir man.

Men, nå får man jo endelig ut enda mer Trump hat, det er vel kanskje det viktigste.

Endret av Paxville

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...