Gå til innhold

Nick Offerman: – Vi har foreslått en The Last of Us-miniserie om Bill og Frank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 3 var fantastisk, men en miniserie om Bill og Frank? 

Hva nøyaktig tenker de vi gikk glipp av? 

Vi fikk jo forhistorien til Bill, hvordan de møttes, interlude og slutten. Eneste som mangler er jo forhistorien til Frank, men trenger vi egentlig den?

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Episoden var absolutt helt fantastisk, men føler ikke egentlig at det trengs noe mer enn det. Slik jeg så det, så var den for å vise at sjøl i et kollapsa samfunn med store biologiske trusler så kunne fortsatt mennesker finne lykke og kjærlighet. Det var ihvertfall sånn jeg tolka budskapet med episoden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe skrev:
Definitivt topp 3 episode noensinne for min del! FANTASTISK historiefortelling, dog usikker på om det egentlig trenger en egen serie. Vi vet jo hvordan de møttes og hvordan det gikk.
Helt enig med deg. Absolutt den beste episoden i the last of us serien, men trenger ikke en egen serie. Blir helt overflødig og vil bare ødlegge inntrykket av hvor bra den episoden var som en del av en større helhet.
Lenke til kommentar
5 hours ago, DrAlban3000 said:

Hvilken agenda er det igjen?

Diversity, Equity and Inclusion agendaen til Hollywood duh. Bodd under en stein eller bare spiller uviten?

Se forrige spesial til South Park. Dem traff spikern utrolig godt der. Lag underholdning? Nei, "sett inn ei berte, gjør ho lesbisk og kjedelig". Om en serie/film er om homofile menn. Fantastisk. Gamle James Bond derimot, det kanke vi ha i dag. Må få advarsel på sånt umiddelbart da det ikke inkluderer pronomen, regnbueflagg eller 300 forskjellige skjønn.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (20 minutter siden):

Diversity, Equity and Inclusion agendaen til Hollywood duh. Bodd under en stein eller bare spiller uviten?

Se forrige spesial til South Park. Dem traff spikern utrolig godt der. Lag underholdning? Nei, "sett inn ei berte, gjør ho lesbisk og kjedelig". Om en serie/film er om homofile menn. Fantastisk. Gamle James Bond derimot, det kanke vi ha i dag. Må få advarsel på sånt umiddelbart da det ikke inkluderer pronomen, regnbueflagg eller 300 forskjellige skjønn.

Finnes bare to skjønn! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har ikke sett episoden, har ikke sett serien, da jeg venter på at spill 2 kommer på PC før jeg begynner på spill 1.

Men føler at alt ikke må bli en egen serie.

Alt som er av star wars trenger ikke sin egen serie, alle spill behøver ikke bli en serie. Man trenger ikke lage serier av alle filmer osv.  Jeg vet disse milliard bedriftene ser på dette som lette penger.

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Likte episoden veldig godt men tror en hel miniserie ville blitt i overkant. Noe av det som gjorde episoden så bra for min del var hvor "nedtonet" alt var samtidig som jeg synes en fikk forklart det meste en lurte på underveis. Jeg tror sånne historier ødelegges litt om en skal undersøke dem i hjel, og at ellers interessante figurer fort kan brukes opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (4 timer siden):

Diversity, Equity and Inclusion agendaen til Hollywood duh. Bodd under en stein eller bare spiller uviten?

 

Så det du sier er at du blir krenket på grunn av tanken på mangfold, likeverd og inkludering? Jeg husker tilbake til en 10 år siden da vi fnøs av tanken på at homofile ønsket å bli representert i media med at det var ikke viktig. Nå har ting snudd og det er plutselig blitt ekstremt viktig. Hva skjedde? Hvorfor skal vi ikke la andre grupper bli representert? Hvorfor blir du så krenket over det? Du forstår jo hvor viktig det er å bli representert når det kommer til deg selv, men andre fortjener tydeligvis ikke den samme behandlingen. Hvorfor?

Personlig mener jeg at en serie basert på denne episoden blir overdrevent. Episoden var bra, men den var også komplett og den bør få stå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
4 hours ago, Boss-Znakemaster said:

Diversity, Equity and Inclusion agendaen til Hollywood duh. Bodd under en stein eller bare spiller uviten?

Se forrige spesial til South Park. Dem traff spikern utrolig godt der. Lag underholdning? Nei, "sett inn ei berte, gjør ho lesbisk og kjedelig". Om en serie/film er om homofile menn. Fantastisk. Gamle James Bond derimot, det kanke vi ha i dag. Må få advarsel på sånt umiddelbart da det ikke inkluderer pronomen, regnbueflagg eller 300 forskjellige skjønn.

Spiller det virkelig noen rolle om de var ghei eller ikke? Poenget er at episodene var meget bra laget og skuespillet var helt top notch med svært god kjemi mellom de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, Saggers said:

Men hvorfor nettopp denne historien? Fordi den skilte seg ut i forhold til andre historier eller fordi den går i tråd med en viss agenda?

Er det føkkings mulig? 🙄

 

 

 

Uansett, jeg ville heller hatt en film isteden for serie. Episode 3 var fantastisk, men resten av serien var veldig middelmådig. Og det er fordi Neil Druckmann fikk for mye å si. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev:
10 hours ago, Saggers said:

Men hvorfor nettopp denne historien? Fordi den skilte seg ut i forhold til andre historier eller fordi den går i tråd med en viss agenda?

Er det føkkings mulig? 🙄

 

 

 

Uansett, jeg ville heller hatt en film isteden for serie. Episode 3 var fantastisk, men resten av serien var veldig middelmådig. Og det er fordi Neil Druckmann fikk for mye å si. 

Står fortsatt på det jeg sier. The Last of Us serien var god, men var et prakt eksempel på Diversity/Inclusion agendaen man har i mange serier og filmer disse dager. - Joel og broren hans Tommy var hvite i spillet, ble gjort meksikanske i serien. - Sarah var selvfølgelig også hvit og ble gjort halvt mørkhudet, halvt meksikansk. - Kona til Tommy var hvit og hadde blond hårfarge i spillet, fikk selvfølgelig mørk hudfarge. - Lederen av "Fireflies", Marlene ble selvfølgelig ikke endret fordi hun var mørk fra før av. - Ellie´s venninne Riley ble selvfølgelig heller ikke endret på grunn av ovenfor nevnte. - Også har man Bill og Ted. Overraskende hvordan Joel's kjæreste Tess ikke ble endret. Og det jeg mente å spørre om er om historien om Bill og Ted får så mye oppmerksomhet fordi den virkelig hadde bedre skuespill og historiefortelling enn andre historier eller fordi den fulgte den typiske venstreorienterte agendaen som herjer i Hollywood.
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Saggers said:

Og det jeg mente å spørre om er om historien om Bill og Ted får så mye oppmerksomhet fordi den virkelig hadde bedre skuespill og historiefortelling enn andre historier eller fordi den fulgte den typiske venstreorienterte agendaen som herjer i Hollywood.

Det er jo helt irrelevant for historien hvilken hudfarge de skuespillerne du nevner har på tv vs i spillet. Det ville vært en helt unødvendig begrensing å velge skuespillere kun basert på et spill.

Jeg har aldri spilt det, så ville ikke gitt noen som helst verdi for meg, og serien er nok laget for å nå mye bredere enn kun de som er blodfan fra spillene. Ingenting var out of place eller unaturlig med hvilke skuespillere som ble valgt til serien.

Episode tre var et skikkelig uventet avbrekk, igjen så kan jeg ikke noe om bakgrunnshistorien, så kun basert på serien. Jeg ville normalt ha sterkt mislikt et sånt langdrygt, klissete sidespor - det er jo ikke noe av hvorfor jeg startet å se serien - men den var bare så sykt bra laget med så genuint skuespill; det var klart den beste episoden. Det er ekstremt å få til den episoden midt i serien. Jeg har i utgangspunktet veldig lite  behov for å se to eldre, skjeggete menn kysse hverandre, men her klatre de å backe det opp med så bra historie og skuespill at det bare var vakkert. 

Om ikke du hadde vært så bekymret for å bli påvirket av konspirasjonsteorier fra Hollywood så kanskje du kunne gledet deg over historien og skuespillet også.

 

Endret av Phantom Software
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...