Gå til innhold

Her er GTA 6-traileren – ble sluppet tidlig etter lekkasje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev:

Buuu ikke 80 tallet. 

Hva får deg til å tro at det er 80-tallet? Moten ser da unektelig ut som 2000-tallet eller senere, og det virker som det er noe greier med sosiale media. Jeg så faktisk ikke en eneste ting som kunne peke på at dette er 80-tallet. Dog er jeg litt skuffet over animasjonene. Så litt uncanny valley ut.
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (14 minutter siden):
Gunfreak skrev (41 minutter siden):

Buuu ikke 80 tallet. 

Hva får deg til å tro at det er 80-tallet? Moten ser da unektelig ut som 2000-tallet eller senere, og det virker som det er noe greier med sosiale media. Jeg så faktisk ikke en eneste ting som kunne peke på at dette er 80-tallet. Dog er jeg litt skuffet over animasjonene. Så litt uncanny valley ut.

Tenker han ville ha ett spill satt til 80 tallet, er forsåvidt enig selv. Men etter å ha sett traileren så kan jeg bare si, "Bring it on. My body is ready!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Duriello skrev:
Gringorilla skrev (14 minutter siden):
Gunfreak skrev (41 minutter siden):

Buuu ikke 80 tallet. 

Hva får deg til å tro at det er 80-tallet? Moten ser da unektelig ut som 2000-tallet eller senere, og det virker som det er noe greier med sosiale media. Jeg så faktisk ikke en eneste ting som kunne peke på at dette er 80-tallet. Dog er jeg litt skuffet over animasjonene. Så litt uncanny valley ut.

Tenker han ville ha ett spill satt til 80 tallet, er forsåvidt enig selv. Men etter å ha sett traileren så kan jeg bare si, "Bring it on. My body is ready!"

Aha, da misforstod jeg. Trodde han buet FORDI det var 80-tallet. Men ser misforståelsen nå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser dritbra ut! Synd å måtte vente i 1.5-2 år, men det var vel litt som forventet. Med tanke på at tidligere trailere til for eksempel GTA:V og RDR2 virkelig klarer å levere det de viser i traileren og mer så er jeg virkelig hypa på det de viser her. Grafikken har fått en god bump, og det virker som satiren er godt på plass.

Herlige greier altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (3 minutter siden):

Biler, skyting og satire av samfunnet på alle kanter. Pluss en haug med side-aktiviteter. Synes traileren nailet stemningen og fokuset godt.

Og faen så bra det ser ut image.thumb.png.cfa21a123326be235607d99a5e8b3115.png

Ja, det var virkelig helt vilt.. Hvis jeg noengang får spillet i hende så tror jeg at jeg starter med å utforske damene..😍🤠

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sovna skrev (Akkurat nå):

Ja, det var virkelig helt vilt.. Hvis jeg noengang får spillet i hende så tror jeg at jeg starter med å utforske damene..😍🤠

GTA og strippeklubber er en kjent kombo ja 😂

Jeg bare håper de har klart å levere online COOP i story mode. Det at det er to stk hovedroller tyder jo enten på at man velger en av de fast, bytter jevnlig slik som i GTA:V eller at man kan spille med noen andre. Med tanke på hvor mye de har klart å få til med heists og slikt i GTA Online der man er 4stk + en lobby så har jeg faktisk troa på at de klarer å levere en COOP story mode også.

Lenke til kommentar

https://www.businesswire.com/news/home/20231204993583/en/Rockstar-Games-Announces-Grand-Theft-Auto-VI-Coming-2025

Sitat

-Rockstar Games®, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto VI is coming to PlayStation® 5 computer entertainment systems and Xbox Series X|S games and entertainment systems in 2025.

Ser ut som det blir som sist, konsoll først og så PC. Ikke bare blir det doppel-dipping på meg, men da må jeg kjøpe en PS5 igjen gitt. Får håpe prisene har sunket litt fram til launch. Kanskje man får tak i en bundle eller finne en billig brukt en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...