Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hvis funnene gjort i forbindelse med diverse nye studier (se linker til videoer og annen info under) av forekomst av hjertebetennelse blant mRNA-injiserte er gyldige for de injiserte delene av befolkningene i land hvor et flertall har tatt en eller flere doser av disse preparatene, står vi overfor en medisinsk og demografisk katastrofe i årene som kommer.

Myokarditt er, ifølge en rekke leger som har uttalt seg om dette over de siste årene, noe nær en dødsdom, uansett hvilken "grad" av betennelse man først blir diagnostisert med. Dette skyldes blant annet at hjertet er et av de organene i kroppen som ikke er i stand til å fornye seg, etter hva jeg forstår, samt at slike betennelser er vanskelige å bli kvitt, og at de gjerne blir liggende og "ulme" i bakgrunnen, slik at mer og mer av vevet over tid blir ødelagt.

Det hevdes at 50 prosent av dem som får myokarditt dør i løpet av fem år, og at 75 prosent dør i løpet av ti år. Med andre ord: Kun en av fire som får hjertebetennelse overlever i mer enn ti år.

Nå slår flere mRNA-kritiske leger (canadiske Chris Shoemaker, britiske Aseem Malhotra, amerikanske Peter McCullough, for å nevne noen) alarm. De av oss som fulgte ærlige og gravende and sannhetssøkende journalister under den såkalte "pandemien" og under tvangsmedisineringskampanjene, journalister som gjorde den undersøkende og makt- og myndighetskritiske jobben som journalister bør gjøre, uansett tema, og medisinske varslere som den eminente tyske legen og patologen Arne Burkhardt (som gikk bort for noen måneder siden), visste alt for minst et par år siden at de såkalte nye "vaksinene", som (igjen) overhodet ikke er tradisjonelle vaksiner, og som er basert på kunstig/syntetisk mRNA pakket inn i Lipide Nanopartikler (fettbobler med giftig poly-etylen-glykol, opprinnelig designet med tanke på kryssing av blod-hjerne-barrieren), ville kunne være skadelige og farlige for kroppen, men dette som nå begynner å avtegne seg hva reelle tall for hjertebetennelse angår, er enda mye verre enn antatt.

Hvis studiene Chris Shoemaker viser til i intervjuene under er noenlunde seriøse, og Shoemaker har forstått hva de sier, så har minst tre prosent av alle som lot seg injisere med den første runden med mRNA-doser hjertebetennelse, men denne er da i mange tilfeller skjult eller sub-klinisk, noe som betyr at de fleste av dem som tilhører disse tre prosentene ikke har symptomer, og ikke aner at de er syke, og at de trolig kommer til å være døde innen ti år.

Men dette er langt fra alt: Av dem som var uvitende nok til å ta en eller flere "boosters" i tillegg, har minst ca. ti prosent hjertebetennelse, men igjen vil denne i mange tilfeller være skjult, slik at de syke og døende for øyeblikket ennå tror de er friske.

Dette er selvfølgelig katastrofalt, og betyr, hvis det er riktig, at mRNA-injeksjonene ikke bare virker helt mot sin påståtte hensikt, og øker sannsynligheten for å bli alvorlig COVID-syk, noe de velinformerte har visst lenge (og mange også har observert ved selvsyn i egen familie og vennekrets), men at de faktisk er mye, mye farligere enn biovåpen-viruset (som er basert på SARS-2003-viruset, og som har en utviklings- og patenthistorie på minst ca. tretti år), siden et sted mellom tre og ti prosent av de injiserte er påført alvorlige hjerteskader, og 75 prosent av dem kommer til å være døde før det er gått ti år, og også siden mange av dem som påføres myokarditt av injeksjonene er unge og friske menn, hvis risiko for å bli alvorlige syke av eller dø av COVID var og er helt forsvinnende liten (i henhold beregninger jeg gjorde høsten 2020 og våren 2021, basert på FHIs egne, offisielle tall for "smittede" og "døde", var Infection Fatality Rate her i Norge for dem mellom 0 og 60 år ca. 0,04 prosent -- og etter ett helt år med "nasjonal krise" var tallet for omkomne av COVID/KORONA fortsatt mye lavere enn gjennomsnittstallet for omkomne av vanlig sesonginfluensa (som pleier å vare fra november til april, men som pussig nok forsvant da "pandemien" begynte, og kom tilbake igjen da den ble avsluttet).

Utover det å advare folk som leser dette mot å ta flere COVID/KORONA-injeksjoner -- siden vi nå kan si med sikkerhet at hver nye dose øker faren for å bli alvorlig COVID-syk, og videre øker faren for å få hjertebetennelse, turbokreft, hjerneskade, diabetes, samt faren for å bli steril -- så ønsker jeg å oppfordre de meget kunnskapsrike og språkkyndige brukerne her på dette forumet, brukere som jeg har sett at det er en del av, til å hjelpe meg å gå igjennom og skape oppmerksomhet rundt dette materialet som Shoemaker og Malhotra henviser til. Å holde på med slik research som jeg og mange andre har holdt på med siden våren 2020, og som er nødvendig for å skrive innlegg som dette, siden det eksisterer et komplott av nesten total taushet hva dette angår i de vanlige, konsern-eide mediene, er ekstremt tidkrevende, umulig å forene med en heltidsjobb, og over tid utmattende. Så jeg har dessverre ikke mulighet til å være veldig aktiv her, utover det å av og til legge inn noen relativt korte bidrag, som bare utgjør toppen av isfjellet av det materialiet som nå er tilgjengelig.

Men jeg akter ikke å gi meg. Det som har funnet sted i verden over de siste fire årene, siden hele denne operasjonen først begynte (sommeren 2019, og ikke våren 2020) er så sykt, så sprøtt, så fantastisk umoralsk og løgnaktig og så kriminelt og dypt alvorlig at ingen med en sjel og en samvittighet i behold kan velge å la dette ligge, og bare gå videre som om intet har skjedd. Dessverre er det akkurat det sistnevnte mange gjør akkurat nå. Det er på en måte forståelig, men moralsk sett er det uakseptabelt. Vi må og skal ha et omfattende rettslig oppgjør når det gjelder alt dette, et oppgjør i rettsalene, hvor både sentrale politiske beslutningstakere, sentrale båråkrater, ledelsen for FHI og for Statens Legemiddelverk, ledelsen for Kreftforeningen og andre slike organisasjoner, samt en rekke leger og sykepleier og sykehussjefer, blir stilt til ansvar for og må svare for og gjøre bot for hva de har gjort og ikke gjort. Bare det ene faktum at myndigheter verden over unnlot å anbefale Ivermectin som førstevalg i behandlingen av COVID, til tross for at vi nå vet at de visste at de burde ha gjort slik anbefaling, samt at myndighetene i mange tilfeller gjorde alt de kunne for å hindre folk i å få tak i Ivermectin, og forfulgte de mange modige legene som trosset myndighetenes politikk, og likevel skrev ut Ivermectin, er en type handling som kommer veldig nær delaktighet i overlagt drap. Men et rettsoppgjør er ikke bare viktig for å oppnå rettferdighet for alle dem som er blitt skadet eller myrdet eller psykologisk eller finansielt misbrukt over disse tre--fire årene, det er også viktig fordi dette overhodet ikke er over, selv om situasjonen her i Norge er relativt normalt for øyeblikket -- det er en overhengende fare for erklæring av ny "pandemi" i nær framtid, og forskningen på biovåpen som munnet ut i både SARS og SARS-COV2 og mRNA-preparatene fortsetter uhindret, og ingen av de såkalte vaksinene, som flere nå har begynt å kalle "anti-vaksiner", er trukket tilbake, selv om all tidligere praksis tilsier at de forlengst skulle ha vært trukket tilbake og destruert, ikke bare fordi antall dødsfall og antall bivirkninger overgår dem til alle tidligere vaksiner sammenlagt (!!), selv i henhold til de meget tilbakeholdne offisielle tallene, men også fordi innholdet ikke er i tråd med deklarasjonen, og fordi konsentrasjonen ikke er konsistent fra batch til batch.

LINK TIL VIDEO 1, første intervju med Chris Shoemaker:

https://rumble.com/v35a992-video-0058-dr-chris-shoemaker.html

LINK TIL VIDEO 2, andre intervju med Chris Shoemaker:

https://rumble.com/v35sjws-chris-shoemaker.-dna-is-in-the-vacceine.-40-trillion-spikes-per-shot.html

Info om Dr. Shoemaker, hentet fra en bedre side enn intenst politiserte Wikipedia:

https://worldcouncilforhealth.org/multimedia/dr-chris-shoemaker/

Who is Dr Chris Shoemaker?
Chris Shoemaker is a comprehensive Physician in Ontario and a member of the College of Family Physicians of Canada. He has worked in Emergency Medicine and as a Hospitalist in both Ontario and British Columbia, Canada. More recently he was part of the Eastern Ontario Response Team to Covid-19. Dr Shoemaker has declared the need to ‘Save the Children – End the Vax’.

Learn more about Dr Shoemaker: drshoemakercovidtruth.com

Jeg vet ikke hvordan man kan få embeddet Rumble-videoer her -- hvis noen vet det er de velkomne til å legge inn disse og andre passende videoer som avspillbare embeds i denne tråden.

Vil ellers også sterkt anbefale følgende utvalgte videointervjuer og presentasjoner:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Pathology of vaccine deaths and vaccine injuries | After the evidence now first proof (Arne Burkhardt, German pathologist, decades of experience)

https://pathologie-konferenz.de/en/

https://odysee.com/@en:a5/Pathology-Conference_Burkhardt_Presentation_EN_20220311:7

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Michael Palmer (M.D.): The inherently dangerous nature of Lipid Nanoparticles, and how to detect the toxic spike protein

https://rumble.com/v2ac8hg-update-on-mrnalnp-vaccine-distribution-persistence-and-expression.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dr. James Thorp (American obstetrician, 40 years of experience): Shocking & Escalating Covid Vaccine Side Effects In Pregnant Women

https://rumble.com/v1bcv3x-dr.-james-thorp-shocking-and-escalating-covid-vaccine-side-effects-in-pregn.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Foot-Long Blood Clots" From mRNA, Says Pathologist Dr. Ryan Cole w/ Dr Kelly Victory

https://rumble.com/v1y4u78-foot-long-blood-clots-from-mrna-says-pathologist-dr.-ryan-cole-w-dr-kelly-v.html

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alexandra (Sasha) Latypova | Session 124: Down the Rabbit Hole (the novel "vaccines" are a Department of Defense project, and DoD property)

https://odysee.com/@Corona-Investigative-Committee:5/Session-124-Alexandra-Latypova-Odysee:c

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vax Nation: Show Me Your Papers (excellent Canadian documentary on the coersion and forced "medication" that took place in 2021 and 2022)

https://rumble.com/vs4cua-vax-nation-show-me-your-papers.html

----------------------------------------------------------------------------------------

Dr. Byram Bridle Sues For $3m, Warns of mRNA Spike Protein Risks w/ Dr. Kelly Victory – Ask Dr. Drew

https://rumble.com/v23vsgo-dr.-byram-bridle-files-3m-lawsuit-after-warning-of-mrna-dangers-w-dr.-kelly.html

-------------------------------------------------------------------------------------------

Lipid Nanoparticles: The Real Danger of mRNA Vaccines?

https://odysee.com/@discernable:7/lipid-nano-particles-are-they-the-real-danger-in-mrna-vaccines:c

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dr. Charles Hoffe: Natural Immunity and COVID Vaccine Health Issues | Vancouver Day 2 | NCI
("Pandemic of Immorality")

https://rumble.com/v2m3sua-dr-charles-hoffe-from-litton-bc-shares-his-perspective-vancouver-day-two-nc.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

corona_australia_no_uninjected_among_the_latest_covid_dead_igor_chudov_2023.jpg

corona_covid19_ivermectin_studies_nov_2022.png

corona_investigation_mapping_the_dod_attack_on_the_people_created_protect.jpg

corona_investigation_michael_palmer_md_biodistribution.jpg

corona_investigation_michael_palmer_md_masterful_lnps_spike_sars_origin.jpg

covid_cases_by_vax_status_photo_2022-01-27_14-58-55.jpg

ivermectin_efficacy_japan.jpg

real_covid_19_corona_timeline_herecomeschina_substack_george_webb_recomm.jpg

Endret av Dikedis
Tekst forsvant da bilder ble lagt til, tekst nå lagt inn igjen.
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 hours ago, Øystein H said:

but an Ontario doctor claims the shots are deadly because they attack the immune system.

Husker du alle som fikk utslett av rare sykdommer som vanligvis blir undertrykt av immunforsvaret vårt? Det er godt kjent at immunforsvaret ble svekket. Dette kan også føre til raske økninger av kreft.

"Some studies suggest a link between COVID-19 vaccines and reactivation of the virus that causes shingles [12, 13]. This condition is sometimes referred to as vaccine-acquired immunodeficiency syndrome [14]."

4 hours ago, Øystein H said:

health agencies say the jabs are safe and effective

Det er mest nærliggende å konkludere med at 'health agencies' her da enten er kontrollert, (holder seg seg til ett narrativ), eller misinformert og tror på det de sier. Eller både og, fordi dosene er ikke trygg, og ikke spesielt effektiv. Ifølge svært mange leger og studier.

4 hours ago, Øystein H said:

the spike proteins they generate are not dangerous.

For seg selv, så bidrar piggproteinene til å danne blodpropper.

"One year has passed since the COVID-19 vaccine programs were initiated, and cases of post-vaccine thrombosis have been reported with the increasing numbers of vaccinations. Since the number of potential thrombosis/thrombocytopenia cases will inevitably increase along with the growing number of vaccine recipients, we summarize the current knowledge regarding the thrombotic and/or thrombocytopenic disorders reported with the COVID-19 vaccinations."

Når piggproteinene blir fabrikert ut av dine egne celler, som hele formålet med denne teknologien er, så ser immunforsvaret ditt at cellene dine er 'infisert' av noe, og begynner dermed å krige mot dem. Dette kalles betennelse. Og vil som regel foregå mange forskjellige steder overalt i kroppen etter en dose, fordi blodårene dine vil som hovedregel frakte mye eller lite av innsprøytningen vekk fra stikket, og ut i kroppen.

4 hours ago, Øystein H said:

a family doctor whose medical license was suspended in January 2023.

Det var noen i vårt samfunn langt i fortiden som snakket om at planeter går rundt sola. De ble utstøtt av samfunnet på den tiden. Hinter du til at det har noe med fakta å gjøre hvem som blir sparket ut av institusjoner?

Og her ser man, svart på hvitt som det heter, at leger blir forfulgt hvis de snakker ut kritisk om sprøytene. Det er mange flere som blir forfulgt for dette, mens det er noen på forumet her som mener at hvis det var noe galt med disse sprøytene eller 'pandemien' generelt, ja så ville jo legene si noe... Dere ser her nedenfor hvorfor det har vært så vanskelig for leger å snakke ut om hva som foregår, selv om veldig mange modige leger gjør det uansett.

"Allegations of Dr. Christopher Alan Shoemaker’s professional misconduct have been referred to the Discipline Tribunal of the College. It is alleged that Dr. Shoemaker engaged in disgraceful, dishonourable or unprofessional conduct and/or failed to maintain the standard of practice of the profession in relation to his communications, including but not limited to communications on social media / online / digital platforms regarding the COVID-19 pandemic and related issues. This includes but is not limited to making misleading, false or inflammatory statements about vaccinations, treatments and public health measures for COVID-19."

Så det er vel greit å være enig om at kritiske leger har hatt ett sverd dinglende over seg hele tiden gjennom disse årene. Og det skjønner de nok utmerket selv når de ser hvordan andre leger som snakker ut blir behandlet. Tilogmed her i Norge har leger blitt skittkastet på når de snakket ut, helt til det ble mer normalt å snakke om alt det forferdelige som disse, i mine ord, giftsprøytene, skapte for folk og BARN som ikke visste bedre. Jeg blir kvalm av å tenke på de kanskje enorme mørketallene fordi vanlige leger kan fort avfeie at det har noe med dosene å gjøre. Og jeg skjønner dem egentlig godt, fordi de ser jo hvordan andre leger som sier noe som helst kontrært blir behandlet i samfunnet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om alt du skriver medfører riktighet, men jeg vet at den kritiske siden av vaksinedebatten burde vært bedre presentert i mediene og akseptert i samfunnet. Alle fakta både for og imot burde selvsagt ligge på bordet, men det er vel for mye forlangt i disse tider. Selv har jeg forøvrig ikke nektet å ta vaksinen, kun forklart at jeg venter til den er tradisjonelt testet ut.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
On 8/19/2023 at 1:27 PM, Øystein H said:


Faktakontroll https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.33NQ7CX

Health Canada recommends Covid-19 vaccines to prevent severe illness and death, but an Ontario doctor claims the shots are deadly because they attack the immune system. This is false; public health agencies say the jabs are safe and effective, and that the spike proteins they generate are not dangerous.

"Dr Shoemaker Witness Testimony at the National Citizens Inquiry Canada Ottawa Day 3 Exposes Dangers," says text over a video shared June 11, 2023 on Instagram.

The TikTok page where the video originated is no longer available. But similar clips spread on Facebook and Twitter -- including from Christopher Shoemaker, a family doctor whose medical license was suspended in January 2023.

Øystein. Det du skriver her tyder, etter hva jeg kan se, på at du hverken har lest det opprinnelige innlegget mitt over ordentlig eller lyttet til de to intervjuene med Chris Shoemaker jeg linket til.

Det at et eller annet nyhetsbyrå eller en eller annen avis eller annen medieorganisasjon hevder å ha "faktasjekket" noe, forteller oss absolutt null og niks om sannhetsgehalten i det "faktasjekkede".

Dette har vært kjent veldig lenge nå blant oss som har gjort en innsats for å innhente informasjon fra andre og mer troverdige kilder enn de vanlige, konsern-eide, kontrollerte mediene.

For det første er det et faktum at de færreste, om noen, av de såkalte "faktasjekkerne" har noen formell utdanning i eller omfattende erfaring med det temaet de hevder å kunne "faktasjekke". DET er faktisk et faktum.

Vi som er kritiske, for å si det mildt, til de nye mRNA-preparatene, har siden ca. 2021 hatt uttalelser fra en lang rekke svært eminente og erfarne leger og patologer og andre eksperter å henvise til. Jeg kan ikke gå igjennom navnene og uttalelsene til og alle intervjuene med alle disse svært troverdige personene jeg har i tankene her, men kan vurdere å komme tilbake til det i et senere innlegg. Jeg har skrevet om noen av dem før.

Hva har de vanlige "faktasjekkerne" av substans å henvise til? Stort sett ingenting. For virkelig å kunne faktasjekke uttalelser fra erfarne leger som Chris Shoemaker, Peter McCullough (anerkjent som en av verdens mest framstående eksperter på hjertelidelser inntil han våget å kritisere mRNA-injeksjonene) og Aseem Malhotra, må man faktisk selv være en erfaren lege, med innsikt i det feltet det er snakk om, eller i hvert fall ha en bakgrunn fra medisin og/eller biologi.

Jeg kan forsikre deg om at de fleste av disse journalistene som får godt betalt for å sitte og faktasjekke, noe som ofte ikke betyr annet enn å rakke ned på, leger og andre som våger å bryte muren av taushet knyttet til sannheten om hva som foregår, vet mindre om biologi enn selv jeg gjør -- jeg tok kurs i biologi på universitetsnivå, med vekt på genetikk, for mange år siden -- for ikke å snakke om medisin. Videre har jeg selv journalistisk erfaring, og har sett redaksjoner fra innsiden. Jeg vet hvordan de ofte holder på, for å si det litt flåsete.

Det hele er egentlig latterlig, og det forundrer meg at personer som deg ennå tar disse selverklærte sannhetskuratorene på alvor, Øystein, for jeg tror du egentlig er i stand til å se tvers igjennom dette, hvis du tenker deg litt om, og bruker litt tid på å orientere deg.

Men vi kan dessverre ikke bruke en masse tid på å prøve å redde dem som ennå ikke har våknet opp fra konsekvensene av deres egen uvitenhet (og mange av dem som fortsetter å ta disse injeksjonene kommer til å bli syke og/eller dø), for å si det litt brutalt, og som det er, for vi har rettssaker vi skal i gang med -- og tro meg når jeg sier at vi sitter på mer enn nok materiale til å få alle de sentrale personene bak plandemien og injeksjonene og Ivermectin-fornektelsen og den villedende markedsføringen og propagandaen sperret inne for de nesten ti til tyve årene hvis vi klarer å finne dommere som våger å følge bevis-trådene -- og land og befolkninger vi skal forsøke å redde, i den grad det ennå er mulig.

Men siden jeg har litt tid til overs, kan jeg skrive litt mer akkurat denne gangen. La oss ta Arne Burkhardt og en av hans kollegaer, Sucharit Bhakdi, som to eksempler. Førstnevnte var en av verdens mest framstående og erfarne patologer, og sistnevnte er en av verdens mest eminente leger og biologer. Arne Burkhardt faktasjekket personlig, over mange måneder, påstander knyttet til dødsfall og skader som følge av "vaksinering" i Tyskland, uten å få et øre betalt for det, utover den lille kompensasjonen han muligens fikk fra pårørende som ville vite sannheten. Hva har du å si til det, Øystein? Hvem gir det mest mening å stole på, "faktasjekkere" som kun er journalister, og som vi kan vise har ljugd ganske grundig gjentatte ganger, eller en verdenskjent patolog og lege som Burkhardt? Mye av det samme kan sies om Bhakdi.

Så til uttalelsen du henviser til over. Den er jo det reneste pølsevev. Temaet i videoene jeg linket til er skjult myokarditt, ikke immunsystemet. Du ser vel det nå? Videre er Shoemaker langt ifra alene -- jeg kunne lage en hel liste over leger som har krevd stopp i mRNA-injiseringen bare i Canada. De har alle fått trøbbel med myndighetene, fordi de såkalte Medical Boards har nedlagt forbud mot kritikk av et medikament, noe som før var uhørt!

Piggproteinet, the spike protein, har jo myndigheter verden over selv erkjent, direkte eller indirekte, er livsfarlig, fordi dette piggproteinet er den delen av viruset som gjør det farlig -- det samme viruset som de styrende krefter mente at vi måtte være så fryktelig redde for. Så den delen av uttalelsen henger jo ikke sammen i det hele tatt. MEN, som vi nå vet, var ikke en SARS-CoV-2-infeksjon noe i nærheten av så farlig for yngre og friske mennesker (under 60/70 år) som myndighetene og mediene skulle ha det til (og med Ivermectin hadde vi aldri hatt så mye som en antydning til krise i det hele tatt). I praksis utspilte det seg som en kraftig influensa, som også KAN gi senvirkninger.

mRNA-dosene, derimot, påvirker kroppen på en helt annen måte enn en virus-infeksjon vanligvis gjør, siden førstnevnte slett ikke forblir i deltamuskelen (og det at de ville gjøre det, var nok en løgn), men går over i blodet, og på få minutter sprer seg til store deler av kroppen -- og også siden det mRNA-et det er snakk om er syntetisk, og derfor koder for spikes i opptil flere måneder etter "vaksinering"

Videre har vi i "the spike" den såkalte Furin Cleavage Site, som er et bevis på at piggproteinet ble utviklet eller modifisert med vilje, i en meget avansert lab. Det er en del av proteinet som blant annet kan utløse demens. Det er et av de giftigste proteinene vi kjenner til.

Til slutt må jeg gi dere som leser dette en sterk advarsel mot de nye influensa-"vaksinene" som nå er i produksjon, for de er, tro det eller ei, basert på akkurat den samme "plattformen" som de skadelige og livsfarlige korona-"vaksinene". De er basert på mRNA og Lipide Nanopartikler, de også, og medfører derfor den samme faren for at kroppens immunsystem angriper sine egne celler, inkludert hjerteceller og hjerneceller, hvis mRNA-et ender opp der. Så de nye influensapreparatene må også unngås, dessverre. Jeg pleide selv å ta vaksine mot influensa inntil 2020, men kommer aldri til å gjøre det igjen.

Takk for Selfuniverse for et godt innlegg!

 

 

 

burkhardt_arne_pathology_conference_the_march_2022_brain_presentation.jpg

 

corona_conspiracy_theory_meme.jpg

Endret av Dikedis
Staveleif
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
20 hours ago, Crooked Cracker said:

Jeg vet ikke om alt du skriver medfører riktighet, men jeg vet at den kritiske siden av vaksinedebatten burde vært bedre presentert i mediene og akseptert i samfunnet. Alle fakta både for og imot burde selvsagt ligge på bordet, men det er vel for mye forlangt i disse tider. Selv har jeg forøvrig ikke nektet å ta vaksinen, kun forklart at jeg venter til den er tradisjonelt testet ut.

Et godt, fornuftig valg slik situasjonen var i 2021. Men realiteten er at ingen av covid- eller korona-vaksinene kommer til å bli testet ut på en tradisjonell, grundig og forsvarlig måte, både fordi dette er biovåpen, formelt sett eid av amerikanske Department of Defense, som Sasha Latypova og Kathrine Watt har vist, og fordi en tradisjonell testprosess ville være altfor avslørende. Dette er en militæroperasjon, med input fra CIA og MOZZAD og andre slike organisasjoner, og ikke en helseoperasjon. Men disse preparatene, som kalles countermeasures i avtalene, er nå isteden testet ut på intetanende mennesker over hele verden, og resultatet av det er så alvorlig og urovekkende at de ville ha blitt trukket tilbake og destruert umiddelbart hvis dette hadde vært vaksiner, eller andre tradisjonelle medikamenter. J.f. f.eks. vaksinen mot svineinfluensa i 2009/2010, og thalidomid-skandalen for mange år siden.

https://bailiwicknews.substack.com/

https://sashalatypova.substack.com/

Personer som måtte ønske å bidra til et rettsoppgjør her i Norge, oppfordres til å ta kontakt. 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 8/20/2023 at 3:05 PM, shockorshot said:

 

crop.jpeg

Ja, det syntes du var innmari morsomt, skjønner jeg, antagelig fordi du mener at myokarditt ikke gir så høy dødelighet som disse kildene hevder. Som en rekke andre lesere har du antagelig ikke engang brydd deg om å klikke på linkene og bruke noen minutter på å lytte til hva de erfarne legene som er intervjuet har å si, fordi du befinner deg i en litt arrogant sinnstilstand hvor du tror at du vet alt som er verdt å vite om dette. Når det gjelder Dr. Shoemaker, sier han i intervjuene med Jim Ferguson at dette at myokarditt har veldig høy dødelighet når sykdommen blir fulgt over fem til ti år var regnet som et etablert faktum i lærebøkene han leste da han tok sin utdanning for en del år siden, og flere andre leger har sagt det samme.

Kanskje han ikke er helt oppdatert, og kanskje har det senere kommet nye medikamenter som har senket dødeligheten. Jeg er ingen ekspert på dette feltet -- og det er ingen av de vanlige "faktasjekkerne" heller. Men enten den er regnet som ti eller tyve eller femti eller syttifem prosent etter ti år, så er det jo ingen som vil risikere å få hjertebetennelse (og å enten måtte gå på medisiner i lang tid framover, eller få behov for hjertetransplantasjon) hvis de kan unngå det, og i dette tilfellet (studiene det vises til) er det hovedsakelig snakk om SKJULT myokarditt, som altså ikke normalt blir diagnostisert, og som derfor vil kunne utvikle seg i det skjulte, uten tidlig behandlig. Hvis du vil bestride uttalelser fra erfarne leger, som til og med har hjertelidelser som spesialitet, og du ikke er en slik lege selv, må du henvise til seriøse, fagfellevurderte studier som er i konflikt med det de sier. 

Et kjapt søk på nett resulterte i dette funnet, som bare er et eksempel:

28 Dec 2021 In the Myocarditis Treatment Trial, the 1-year mortality rate was 20% and the 4-year mortality rate was 56% in a population with symptomatic heart failure presentation and left ventricular ejection fraction lower than 45% at baseline.
 
---------------------------
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Dikedis said:

Ja, det syntes du var innmari morsomt, skjønner jeg, antagelig fordi du mener at myokarditt ikke gir så høy dødelighet som disse kildene hevder. Som en rekke andre lesere har du antagelig ikke engang brydd deg om å klikke på linkene og bruke noen minutter på å lytte til hva de erfarne legene som er intervjuet har å si, fordi du befinner deg i en litt arrogant sinnstilstand hvor du tror at du vet alt som er verdt å vite om dette. Når det gjelder Dr. Shoemaker, sier han i intervjuene med Jim Ferguson at dette at myokarditt har veldig høy dødelighet når sykdommen blir fulgt over fem til ti år var regnet som et etablert faktum i lærebøkene han leste da han tok sin utdanning for en del år siden, og flere andre leger har sagt det samme.

Kanskje han ikke er helt oppdatert, og kanskje har det senere kommet nye medikamenter som har senket dødeligheten. Jeg er ingen ekspert på dette feltet -- og det er ingen av de vanlige "faktasjekkerne" heller. Men enten den er regnet som ti eller tyve eller femti eller syttifem prosent etter ti år, så er det jo ingen som vil risikere å få hjertebetennelse (og å enten måtte gå på medisiner i lang tid framover, eller få behov for hjertetransplantasjon) hvis de kan unngå det, og i dette tilfellet (studiene det vises til) er det hovedsakelig snakk om SKJULT myokarditt, som altså ikke normalt blir diagnostisert, og som derfor vil kunne utvikle seg i det skjulte, uten tidlig behandlig. Hvis du vil bestride uttalelser fra erfarne leger, som til og med har hjertelidelser som spesialitet, og du ikke er en slik lege selv, må du henvise til seriøse, fagfellevurderte studier som er i konflikt med det de sier. 

Et kjapt søk på nett resulterte i dette funnet, som bare er et eksempel:

28 Dec 2021 In the Myocarditis Treatment Trial, the 1-year mortality rate was 20% and the 4-year mortality rate was 56% in a population with symptomatic heart failure presentation and left ventricular ejection fraction lower than 45% at baseline.
 
---------------------------

Så hva tenker du vi skal gjøre med de som får myokarditt fra influensa? Siden myokarditt er det samme som en dødsdom ifølge deg.

Ha legesjekk hver gang før noen får lov til å trene i et treningsstudio i løpet av influensasesongen? Det er jo ganske alvorlig hvis vi lar unge folk trene seg til døde hver vinter uten at noen sier ifra eller passer på dem.

Endret av shockorshot
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Øystein H skrev (På 19.8.2023 den 13.27):


Faktakontroll https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.33NQ7CX

Health Canada recommends Covid-19 vaccines to prevent severe illness and death, but an Ontario doctor claims the shots are deadly because they attack the immune system. This is false; public health agencies say the jabs are safe and effective, and that the spike proteins they generate are not dangerous.

"Dr Shoemaker Witness Testimony at the National Citizens Inquiry Canada Ottawa Day 3 Exposes Dangers," says text over a video shared June 11, 2023 on Instagram.

The TikTok page where the video originated is no longer available. But similar clips spread on Facebook and Twitter -- including from Christopher Shoemaker, a family doctor whose medical license was suspended in January 2023.

Det er absolutt bra å bli beroliget når noen kommer med såpass ekstreme påstander som dr.Shoemaker og jeg ønsker absolutt ikke noe mer enn å få bekreftet at han tar feil; jeg har jo tatt to vaksinedoser og mennesker jeg er glad i har tatt flere så jeg ønsker definitivt at det er feil. Godt forklart i linken det med spike-proteinet, men jeg skulle likevel sett noe debunking av påstanden om massiv økning av myocarditt som han hevder ligger latent i kroppen i årevis.

Når jeg ser debunkingen av påstanden om leger som angivelig har død av vaksinen så var det jo interssant å registrere at det er snakk om noen som har død etter langvarig kreftsykdom, arvelige hjerteproblemer og en annen i en bilulykke. Vel, da ser jeg at noen er like selektive og urederlige som de man kritiserer. For det er nå en kjennsgjerning at en del land, enten bevisst eller ubevisst(det kan man bare spekulere i)feilregistrerte andre dødsårsaker som coronadødsfall; som når en døende kreftpasient fikk coronaviruset i seg og kanskje døde 10 minutter tidligere på grunn av det, eller at trafikkskadde var smittet med covid mens de døde av blødninger fra ulykken. For slik rapportering som satte opp dødstallene skjedde. Men det at det skjedde gjør ikke at man automatisk må ta alt som kommer av kritikk som god fisk når de som fremmer påstandene er like uredelige selv og bløffer like mye med tall. Jeg synes selv at de som påståe at "alle" skal dø av vaksinene er like ekstreme som de zero-covid-fanatikerne som påstår at "alle" skal dø av long covid. De er likere hverandre enn de tror.

Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

 

Utover det å advare folk som leser dette mot å ta flere COVID/KORONA-injeksjoner -- siden vi nå kan si med sikkerhet at hver nye dose øker faren for å bli alvorlig COVID-syk, og videre øker faren for å få hjertebetennelse, turbokreft, hjerneskade, diabetes,

Hva er "turbokreft" for noe?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gaea skrev (6 minutter siden):

Budskapet ditt drukner i veggen av tekst, TS. Du må lære deg å formulere deg kort og konsist.

Vaksiner fungerer som rustning i møte med sykdom og bidrar til å redde liv. 

"Budskapet" her er for lengst tilbakeviste vrangforestillinger om covid-vaksinene. Men, det er klart, i følge denne gjengen kan vi ikke stole på hverken offentlige helsemyndigheter noe sted i verden, eller noe som helst av redaktørstyrte medier, så det er liten vits i å gå i noen "diskusjon" her. 

Det er bare å riste på hodet og gå videre med livet. 

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

 

Dette er selvfølgelig katastrofalt, og betyr, hvis det er riktig, at mRNA-injeksjonene ikke bare virker helt mot sin påståtte hensikt, og øker sannsynligheten for å bli alvorlig COVID-syk, noe de velinformerte har visst lenge (og mange også har observert ved selvsyn i egen familie og vennekrets)

Vel, for rundt et år siden fikk jeg for første og kanskje eneste gang denne fryktede covid-sykdommen, litt over et år etter jeg hadde tatt to vaksinedoser. Ifølge det du skriver skulle jeg ha blitt alvorlig syk, men var kun litt pjusk; ikke at jeg takker vaksinen; for det gjør jeg ikke; for det første hadde jo virkningen av de to gått ut for lengst og for det andre var det omicron som de vaksinene neppe beskyttet mot uansett. Men uansett rart at jeg ikke ble alvorlig covidsyk da.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

JAMA Cardiology 2022-04-20: SARS-CoV-2 Vaccination and Myocarditis in a Nordic Cohort Study of 23 Million Residents

Ikke helt ny studie dette, men ganske relevant siden den omfattet 23 millioner innbyggere i Norge, Danmark, Finland og Sverige. Til sammen var det 1.077 tilfeller av myokarditt blant vaksinerte og uvaksinerte i studieperioden fra 27. desember 2020 til 5. oktober 2021.

Dersom man klikker seg inn på siden der studien er publisert, er det lurt å gjøre seg kjent med menyen oppe til høyre - under fanene "Figures / Tables" og "Supplemental Content" ligger det masse harde tall for de som ønsker å sette seg inn i det.

Noen hovedpunkt slik jeg ser det:

  1. Menn ble rammet 7-10 ganger hyppigere av "vaksine-myokarditt" enn kvinner, og Moderna trigget myokarditt 5-8 ganger hyppigere enn Pfizer/BioNTech. Blant menn i alle aldersgrupper samlet var det 0,7 ekstra tilfeller per 100.000 etter andre dose av vaksinen fra BioNTech/Pfizer og 5 ekstra tilfeller per 100.000 etter andre dose av vaksinen fra Moderna. For kvinner var tilsvarende tall 0,1 ekstra tilfeller for BioNTech/Pfizer og 0,5 for Moderna. Antall tilfeller etter første dose var lavere.
  2. Den mest utsatte kjønn-/aldersgruppen var menn mellom 16 og 24 år, som får 6-18 ekstra tilfeller av myokarditt per 100.000 etter andre dose. Verste-scenariet med 18 ekstratilfeller per 100.000 tilsvarer for øvrig 0,018%.
  3. Covid-19 sykdom trigger ikke myokarditt vesentlig hyppigere enn vaksinering med to doser. For Covid-19-syke menn i alle aldersgrupper var det 3,26 ekstratilfeller av myokarditt per 100.000, mens om man snevrer det inn til aldersgruppen 16-24 (som jo treffes hardest av "vaksine-myokarditt") var det kun 1,37 ekstratilfeller per 100.000. Dette fant jeg overraskende, da jeg husker å ha lest eldre studier der Covid-19 ga 4-6 ganger mer myokarditt enn vaksinering. Det kan tenkes at de tidlige virusvariantene var hissigere mot flere indre organer - mens de nyere er mer konsentrert om luftveiene (tilhold i de øvre luftveiene gir bedre smitteoverføring og mindre alvorlig sykdom)?

Jeg får ikke helt taket på å tolke "eTable 11. Mortality and Discharge Outcomes Among Myocarditis Cases" (som finnes under "Supplemental Content"), så de påfølgende setningene her er jeg usikker på om er helt korrekte:  Når det gjelder dødelighet av alle årsaker i et 28 dagers-vindu, ser det ut til at det varierer mellom 0,8% og 2,9% for uvaksinerte og mellom 0% og 6,3% for vaksinerte, avhengig av kjønn-/aldersgruppe og type vaksinering. Dersom man blir innlagt med myokarditt, er det 40%-55% sjanse for at oppholdet blir 5 dager eller mer. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

Hvis funnene gjort i forbindelse med diverse nye studier (se linker til videoer og annen info under) av forekomst av hjertebetennelse blant mRNA-injiserte er gyldige for de injiserte delene av befolkningene i land hvor et flertall har tatt en eller flere doser av disse preparatene, står vi overfor en medisinsk og demografisk katastrofe i årene som kommer.

Det er Covid-viruset i seg selv som medfører myokarditt og andre problemer. Eventuelle bivirkninger fra vaksiner er ekstremt små sammenlignet med å faktisk bli smittet av viruset.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

siden et sted mellom tre og ti prosent av de injiserte er påført alvorlige hjerteskade

 

Hva er kilden din til dette? Videoen med dr. Shoemaker er ikke noen kilde fordi han ikke oppgir noen studie som bekrefter dette. Jeg tror vi ville sett langt mer alvorligere tilstander i samfunnet om dette var tilfellet og da ville vi virkelig sett overbelastning av helsevesenet.

Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

Det er på en måte forståelig, men moralsk sett er det uakseptabelt. Vi må og skal ha et omfattende rettslig oppgjør når det gjelder alt dette, et oppgjør i rettsalene, hvor både sentrale politiske beslutningstakere, sentrale båråkrater, ledelsen for FHI og for Statens Legemiddelverk, ledelsen for Kreftforeningen og andre slike organisasjoner, samt en rekke leger og sykepleier og sykehussjefer, blir stilt til ansvar for og må svare for og gjøre bot for hva de har gjort og ikke gjort.

Hva galt er det du mener Kreftforeningen har gjort?

 

Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

 

 det er en overhengende fare for erklæring av ny "pandemi" i nær framtid, og forskningen på biovåpen som munnet ut i både SARS og SARS-COV2

Med tanke på den traktaten det jobbes med i WHO så er det absolutt tankevekkende når man vet hvor lav terksel de har utviklet for å erklære noe for pandemi; jfr. svineinfluensaen. Og det faktum at de nå høsten 2023 fortsatt insisterer på at vi lever i en coronapandemi; de har ikke erklært den for avsluttet; kun at det ikke lenger er en "emergency".

Gain of function-forskning burde det vært et internasjonalt forbud mot i likhet med landminer. Det er den farligste forskning som finnes, og det bør heller ikke være mulig å "flagge ut" slik forskning til andre land. Jeg tror nå at coronaviruset kom fra laboratoriet i Wuhan; jeg skjønner ikke at folk fortsatt kan tro på den, la meg si det slik, latterlige ideen om at det kom fra en flaggermussuppe, noe som forøvrig er basert på en rasistisk stereotypi om hva kinesere spiser.

 

Dikedis skrev (På 19.8.2023 den 13.11):

 

LINK TIL VIDEO 1, første intervju med Chris Shoemaker:

https://rumble.com/v35a992-video-0058-dr-chris-shoemaker.html

LINK TIL VIDEO 2, andre intervju med Chris Shoemaker:

https://rumble.com/v35sjws-chris-shoemaker.-dna-is-in-the-vacceine.-40-trillion-spikes-per-shot.html

I

Nå er det jo skremmende om det stemmer det som påstås men nå mistenker jeg at ikke har lest tallene helt riktig.

Det er en annen ting her; de snakker om "shedding"; altså en påstand om at vaksinerte kan "smitte" uvaksinerte med antistoffer fra vaksinen over på uvaksinerte? Huh? Hvordan er DET mulig liksom? Ikke ser jeg at de kommer med forklaring på noe slikt heller og hvordan det er mulig.

Og det er også ekstremt usannsynlig at dersom det lå en ondisnnet plan bak at eliten ville ha gått inn for en dødelig vaksine de selv ikke tok men utstyrte folket med en vaksine som "sheddet". De samme politikerne reiser jo rundt og klemmer og tar velgerne som har tatt vaksinen i hånden; da må de jo selv bli "sheddet" så det henger jo ikke på greip i det hele tatt.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...