Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Falt aldri hardt for Arkane sine spill som andre har gjort. Jeg likte originale Dishonoured nok til å runne det 1.5 ganger,  men siden da har ingen av spillenes deres gitt meg lyst til å spille de. Kom ikke deres, forrige spill ut i fjor eller noe? Er ikke det litt vel kort for å slippe et nytt et? De er vel ikke et kjempestort studio?

Lenke til kommentar
Mala skrev:
Dette har sett veldig ræva ut siden det ble vist frem for første gang. Mine tanker går til de som spiller dette på Xbox i 30 fps.
Det er det som er interessant. Spillet har jo sett akkurat så uinteressant og kjedelig ut som det viser seg å være helt siden det ble annonsert. Hvem som helst kunne fortalt dem for flere år siden at dette ikke var en god idé.
Lenke til kommentar
IceBlitz skrev (4 timer siden):

Hvorfor?

Det er vel ingenting av Redfalls gameplay som har noe å gjøre med Starfield?

Det er sant, det går rykter om at Starfield er i verre tilstand enn Redfall. Ryktene går på Neogaf og Resetera, samme person gikk ut med at Hi-FI Rush skulle bli releaset og at Redfall var i dårlig tilstand..

Vi får se, Bethesda er vel kjent som Bugthesda. 😁

Endret av SwimmingPanda989
  • Liker 1
Lenke til kommentar
SwimmingPanda989 skrev (19 minutter siden):


Vi får se, Bethesda er vel kjent som Bugthesda. 😁

Truer things have never been spoken. 

Testa Redfall ett par timer i natt, mye av det anmelder sier stemmer spot on 😒

 

SwimmingPanda989 skrev (22 minutter siden):

 Neogaf og Resetera 😁

Æsj 🤢

Lenke til kommentar
55 minutes ago, SwimmingPanda989 said:

Det er sant, det går rykter om at Starfield er i verre tilstand enn Redfall. Ryktene går på Neogaf og Resetera, samme person gikk ut med at Hi-FI Rush skulle bli releaset og at Redfall var i dårlig tilstand..

Vi får se, Bethesda er vel kjent som Bugthesda. 😁

Samme fyr som mente Microsoft tapte masse penger på Azure? (som er en av hovedinntektskildene til MS) Samme fyr som mente at Microsoft MÅTTE få ut Starfield før det finansielle året deres er over for å blidgjøre investorer? Altså innen juni - når Starfield nå har fått dato i september? Som også mente at Diablo IV er/var i en "rough shape", men jeg mener å huske at betaen gikk forholdsvis greit?

Bethesda bør vise fram mye bra av Starfield på directen i juni, men jeg tror ikke den kilden din er den mest troverdige.

Endret av saywhat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist at dette ble en nedtur for Arkane Austin. Skulle gjerne likt å høre hva som har foregått bak kulissene. Det var kanskje ikke den beste ideen å la et lite studio prøve seg på multiplayer i en semi-åpen verden uten særlig erfaring med det fra før? Kanskje det skulle ha vært et single player spill fra starten av?

Forhåpentligvis kommer de unna dette med hele teamet i behold og får lov til å arbeide med det de er mest kjent for igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SwimmingPanda989 skrev (På 2.5.2023 den 14.04):

Det er sant, det går rykter om at Starfield er i verre tilstand enn Redfall. Ryktene går på Neogaf og Resetera, samme person gikk ut med at Hi-FI Rush skulle bli releaset og at Redfall var i dårlig tilstand..

Vi får se, Bethesda er vel kjent som Bugthesda. 😁

Resetera ja, de er vel i harnisk over at Starfield kanskje ikke har nok trans inclusivity. Hvorfor skulle de ellers bry seg om noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...