Jump to content

saywhat

Medlemmer
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

120 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ikke alle Xbox One-kontrollere hadde/har Bluetooth. Tror Xone-kontrollerne kom i tre revisjoner, og kun den siste hadde det
  2. Det kommer på Game Pass på PC ja. Usikker på f.eks. hvor god moddemulighetene blir på den versjonen vs. den på Steam (vil tro Steamversjonen vil være bedre mht. det), men helt ved release er det vel heller lite med mods uansett...
  3. Fallout 4-presentasjonen til Bethesda på E3 2015 varte i drøye 30 minutter. Håper på tilsvarende for Starfield i år!
  4. Jepp, derfor jeg brukte The Order 1886 som et eksempel. Var vel et fullpris ikke-indie-spill som bare varer 6 timer-ish. (Ryse: Son of Rome er vel et annet eksempel?) Med en demo på to timer på et tilsvarende spill i fremtiden kan du altså spille ca. 1/3 av spillet. Ikke verst for en forbruker det, selv om day one release på Playstation Plus hadde vært en enda bedre deal. Men det er en annen diskusjon.
  5. Vet ikke hvor mange som krevde "mange timer av spill" - tror de fleste i diskusjonen den gang virket fornøyde med f.eks Steam sin totimers prøvetid (som du nevnte kunne være et alternativ for utviklerene her). Men jeg er for så vidt enig at det er fint at utviklerne får noe igjen for dette. Selv om de muligens ville gjort det uansett, hvis slike demoer gir økt salg?
  6. Det kan vel heller ikke være store jobben å klippe ut en 2 timer lang seksjon av et spill? For eksempel kan man jo bare starte spillet helt som normalt, med en klokke som tikker ned og avslutter spillet etter to timer. Mente ikke du for en stund tilbake at spillere er så kravstore som krever demoer av spill? At folk som ikke klarer å kjøpe spill til 600,- etter tester ikke burde kunne kjøpe noe som helst? Du argumenterte mot 2-timersdemoer med at mange spill bare varte 5-6 timer. (The Order 1886 f.eks. varte vel bare rundt dette, og var vel et fullpris-spill) Hvorfor så positiv nå?
  7. Hei. Det vet eg. Uansett PS sitt beste studio porter spillet sitt til en konkurrent. Da bør det gå andre veien også. Det er som sagt Microsoft som eier både Windows og Xbox, og dem får lov å bruke ett Playstation spill på sitt system. At Microsoft er elendige på avtaler slik at kun deres pc brukere får spille God of war er ikke ps sin feil. Dermed burde Microsoft gi ut Forza til ps. Eller så bør ps slutte å gi ut spill på Microsoft. Kjøpe en Xbox series X bare for å kjøpe Forza. Det finst ikke ett annet Microsoft spill som er bra etter min mening. Ikke som eg kan komme på i farta. Men eg har ikke noe i mot Xbox. Men kjedelig å bruke 6500 kr for å kjøpe en boks og ett spill. Alle 3 part spill blir spilt på ps5 uansett. Vil ikke havne i en situasjon der game pass blir lagt ned og eg sitter ikke med ett eneste spill.:) Dei fleste gode spill på game pass er også tilgjengelig på ps siden det er 3 part spill. God påske.🙂 Nå gir vel Sony ut sine spill på PC via enten Steam eller Epic Games, som ikke eies av Microsoft. Greit nok at du trenger Windows på maskinen, men MS tjener ingenting direkte på at du kjøper et PS-spill på PC. Hvis du eier en Xbox trenger du ikke havne i en situasjon der "game pass blir lagt ned". Du kan fortsatt kjøpe spillene på lik linje som på Playstation og f.eks. eie dem fysisk. Hvis du fortsatt vil spille Forza og ikke vil eie en Xbox eller en gaming-PC kan du spille det via cloud streaming. Da trenger du bare en nettleser (eventuelt nettbrett eller mobil) og en spillkontroller. Dualsense funker utmerket til det. Bare et tips!
  8. Regner med du mener McLaren P1? Om den er helt lik å kjøre som F1 kan jeg ikke svare på, men får et inntrykk av blant annet Evil-Duck at det ikke er - uansett hvor mye du tuner den eller ikke. Uansett, så på nettet at P1 koster 3,6mill i både GT Sport og GT7. Med tallene fra siden du (og Gringorilla) linket til vil det altså ta en spiller 1,7 time i GTS og 4,2 time i GT7 (v1.07). 4,2 time er ganske mye lenger tid enn 1,7 spør du meg. Igjen, går ut fra tall fra en side du har linket til - hvis du mener disse tallene er feil er det rart du linker til dem. Men som du selv sier, så endrer disse tallene seg nok snart når de nye endringene kommer. Vi får vente og se om folk blir tilfredstilt.
  9. Så hvis de, hypotetisk sett, skulle finne på å tidoble prisene på samtlige biler, men ikke hvor mye du kan tjene pr. time; er det fortsatt bare det tallet som har noe å si? Pris i forhold til "lønn" har ingenting å si? Er det ikke det som bestemmer mengden grind?
  10. Har vanskelig for å tro deg her, at det vil føles HELT likt. Skulle gjerne hatt en bilsim-entusiast til å bekrefte dette.
  11. Og du kan med sikkerhet si at de vil oppleves HELT likt? At ingen faktorer eller parametere er unike for ulike bilene? Har ikke formen og størrelsen på karosseriet noe å si f.eks? Eller påvirker ikke det aerodynamikken f.eks.? Har ikke spilt spillet, men det har tilsynelatende du som virker så sikker
  12. Men hvordan vet du hvordan du skal "tune" en bil til å oppleves helt likt en annen du aldri har kjørt? Si du vil kjøre en bil som oppleves AKKURAT som McLaren F1. Hvis du aldri har kjørt den bilen (fordi den er så dyr), hvordan kan du da vite at du tuner en annen bil riktig?
  13. Flott anmeldese! Jeg har storkost meg med de forrige spillene til Arkane (både fra Lyon og Austin), så gleder meg til å spille dette!
  14. Det er blitt bekreftet til PC. Tror muligens også det kun var snakk om en tidseksklusivitet på konsoll
  15. Tror nok det er en liten stund til spillet kommer ennå, så det kan fort være du ser andre grunner til å oppgradere innen da
×
×
  • Create New...