Gå til innhold

Nytt system for artikkelkommentarer i TU Media

Anbefalte innlegg

Annonse

6 hours ago, uname -i said:

På de siste 30 artiklene er det tilsammen 12 kommentarer. 0,4 i snitt. Den "gode debatten" er fraværende og TUs endring må sies å være mislykket.

Det var nok spesielt dette med å ikke tillate alias som skremte vekk folk. Og de færreste av de bortskremente er vel inne igjen, så de finner  ut at de nå har åpnet for det igjen. Men det er jo mange andre svakheter med dette kommentarsystemet. Det er bl.a veldig uklart hvilke svar som hører til hvike kommentarer.  Grafikk er heller ikke støttet,

Jeg har kjøpt et månedsabonnement for å se om det  blir noen bedring, men jeg tror jeg lar det bli med det. 

Lenke til kommentar
31 minutes ago, Nautica said:

Lurer på hvor lang tid det tar før TU blir nedlagt eller eventuelt solgt, 6 måneder, 1år ?

Det eneste som gjør at det kanskje vil fortsette og være operativt er statelige/kommunale støtteordninger ville jeg tro.

TU har eksistert siden 1854 (da under navnet Polyteknisk Tidsskrift), så de er seiglivede. TU Media eies av NITO og Tekna med 50% hver, og de nyter ikke godt av noen statlige/kommunale støtteordninger. Jeg tror du overdriver kommentarfeltets betydning for TUs overlevelse.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Tu lever i stor grad på penger fra sine eiere nito og tekna.

jeg er i nito jobber for at tu skal selges, av to årsaker:

- tu er blitt er rent mediahus og det faglige tyngden er ikke god nok samt innholdet ofte ikke er forenlig med å være eid av fagorg

- det belaster kontingenten. de fleste medlemmer er primært interessert å betale for det som fagorg er og gir og ikke et lettvekts nyhetsblad

det tar tid å komme gjennom med dette, men jeg gir meg aldri

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, neglesprett said:

- tu er blitt er rent mediahus og det faglige tyngden er ikke god nok samt innholdet ofte ikke er forenlig med å være eid av fagorg

- det belaster kontingenten. de fleste medlemmer er primært interessert å betale for det som fagorg er og gir og ikke et lettvekts nyhetsblad

Jeg er ikke uenig i noe av dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...