Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!


Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hørt et par andre festlige kommentarer:

Kan jeg laste ned hele internett slik at jeg slipper å koble meg opp hele tiden?

 

eller han som ringte telenor kunde support og klagde over at han ikke kom på inn på internett, han hadde jo kjøpt en pakke som het "Connect to internett" (som inneholdt modem og installasjons disketter), hvor kundekonsulenten spør om han har fått installert modemet i datamaskinen :

datamaskin?? jeg har da ingen datamaskin!!

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Har en tendens til å bruke begge linjene når jeg surfer, dobbelt så fort. Har isdn for de som ikke skjønte det.

 

Sitter da og spiser, når jeg fikk spørsmålet om jeg brukte begge linjene. Min mor hadde da tatt av røret hørt summetonen slått nummeret og fått opptatt i andre enden.

 

kan du beskrive det én gang til slik at andre forstår hva du mener?

hva har dette med at du spiste?

 

Heh. Klarer ikke la være å kommentere dette, beklager ;-)

 

Jeg forstod utmerket godt hva han mente, og underbevisstheten tok seg elegant av det faktum at det med spisinga var knekkende irrelevant for sakens vedkommende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Pappa har lært at det ikke funker, så han skrur heller av strømmen til rommet mitt. :angry:

HEr og, jeg har subwoofern på gulvet, OVER mamma og pappa`s soverom.. Så når jeeg vil spille på kvelden.. "MAGNUs, GÅ AV PCN".. "neeei".. "booowon" whopps, han tok sikringen :angry::angry::angry:

Jeg har en subwoofer kobla til stereoanlegget, men den er bare kobla til line out på aux, og dataen kommer inn på line in, også har jeg en høytaler på badet, så jeg pleier å høre på musikk mens jeg pusser tenna osv...

også hørte jeg på The kall off ktulu med metallica :yes: men det likte ikke fattern så bra :p så han gikk inn på rommet mitt og skrudde av stereoen, og da kom all innputten til subwoofern istedenfor at den blir delt... så subwoofern skrudde seg på dobbelt så høyt :p

 

EDIT: sorry hvis det ble litt uoersiktlig

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar
er vel ikke strengt tatt en idiot fordi man ikke har peiling på data..

nei nei, sant det, men man trenger ikke ha spesielt peiling på data for å skjønne at HARDWARE ikke kan kopieres ut på disketter. Blir jo det samme omtrent som å spørre om du kan kopiere bilen til noen og legge den ut på disketter så han kan printe den ut hjemme. (litt dårlig sammenhengning, men jaja, beste jeg kom på :) )

Han kunne da fått et bilde av nettverkskortet :green: ....

Lenke til kommentar
har hørt et par andre festlige kommentarer:

Kan jeg laste ned hele internett slik at jeg slipper å koble meg opp hele tiden?

 

eller han som ringte telenor kunde support og klagde over at han ikke kom på inn på internett, han hadde jo kjøpt en pakke som het "Connect to internett" (som inneholdt modem og installasjons disketter), hvor kundekonsulenten spør om han har fått installert modemet i datamaskinen :

datamaskin?? jeg har da ingen datamaskin!!

Bra gjort :laugh:

Lenke til kommentar
Jeg og 2 kammerater var i byen og gikk inn på telebutikken så gikk vi bort til der de har mus,tastatur osv så lå det et netverkskort åppå en eske så sa plutselig han ene kammeraten min "wow det var stor ram brikke" jeg og han andre kammeraten min hold på og le oss i hjel :p

Jeg syns egentlig det teiteste her er at du er så innihælvetes dårlig til å skrive norsk. Det er strengt tatt ganske så mye værre enn å ha lite peil på pc.

Lenke til kommentar
*ROFL* noen som kan sende meg en 120gb pr mail??

skulle så gjerna ha hatt litt mere plass.... :laugh:

Iføle Internet Explorer var det en på forumet som hadde en avatar på minus noen tusen byte. Veldig mange slike avatarer er det vel du leter etter :roll:

Endret av It's me
Lenke til kommentar

For en stund siden var jeg på en butikk der de selger datautstyr og spill.

Tror det var spaceworld.

 

Der hadde de en PC som var riktig "tøff", med blinkende lys og glass i kabinettet.

En ansatt sto og skrøt av den til en kunde.

 

Etterpå, bare for moroskyld, spurte jeg den ansatte hvilket chipset det var på hovedkortet. (bare for å se om han visste det.)

Han ble litt stille, men svarte etter en stund:

 

"Den kjører bare en vanlig prosessor." :laugh:

Lenke til kommentar

:w00t: Jeg skulle hjelpe en kamerat (via telefon) med å installere en patch på et spill, men det resulterte kun i feilmeldinger. Da ba jeg ham om å ta et skjermbilde og sende det til meg i mail.

 

Mailen dukket ikke opp.. Men et par dager senere kom han med BILDER av skjermen tatt med vanlig kamera - grunnen til at det tok to dager var at de måtte fremkalles!

 

[skal ikke si at print scrn er noen selvfølge å kunne for vanlige "brukere" - men det var ganske morsomt å fortelle ham om den knappen i etterkant...]

Lenke til kommentar
' date='03/06/2004 : 22:32'] :w00t: Jeg skulle hjelpe en kamerat (via telefon) med å installere en patch på et spill, men det resulterte kun i feilmeldinger. Da ba jeg ham om å ta et skjermbilde og sende det til meg i mail.

 

Mailen dukket ikke opp.. Men et par dager senere kom han med BILDER av skjermen tatt med vanlig kamera - grunnen til at det tok to dager var at de måtte fremkalles!

 

[skal ikke si at print scrn er noen selvfølge å kunne for vanlige "brukere" - men det var ganske morsomt å fortelle ham om den knappen i etterkant...]

dum på mange måter, han burde da spørre om hvordan man skal ta bilder

han burde tro/håpe at det er en enklere måte enn det han gjorde.

 

og han måtte jo forstå at det ikke var vanelige bilder, når du sier at han skal sende det i mail

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...