Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!


Mello

Anbefalte innlegg

for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke.

:p

 

Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. :blush:

Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. :p

Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe..

heh det var det ja.

 

likte veldig godt å skru på far min sin pc når eg var liten.

spesielt strømforsyningen var artig. pang sa det! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en ting som irriterer meg noe så grusomt!! Skjer desverre veeldig ofte og..

 

Går på en amerikansk skole, og der kaller de kabinette med innhold for CPU..

Første gang jeg hørte det, var i en data klasse.. en lærer ba meg om å gå å hente cpu'en.. skjønte jo ikke en dritt. da måtte jeg jo åpne datan, som da også er strengt forbud.. :p Prøver jo fortvilt å få de til å skjønne at CPU betyr Central Processing Unit, og at det er "hjernen" i datan, ikke selve datan.. Blir så argus når noen sier det.. :wallbash:

 

Edit: Ordna ae-æ osv..

 

Husker jeg sente demoer av spill via email til en fyr og var så stolt over at jeg kunne sende spill.. sente bla. Flight Simulator 98 + 5-6 andre demoa i en email.. hehe.. var bare snarveier på rundt 2kb... :p

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar
Jeg ble oppringt av noen som ikke viste hvordan man laget krøll-alfa(@)

En er ikke dum for det!

 

 

Off topic: Bror min lagde mat en gang,jeg spurte om jeg kunne hjelpe han med noe.Da sa han rør i egga,jeg fant en skje og rørte.

Tingen er at han kokte egg med skall på,JEG er DUM jeg!

Lenke til kommentar
Tingen er at han kokte egg med skall på.

Det er jo som å steke speilegg uten skallet.

 

:ermm:

hallo?stiller du i samme klasse som meg eller?

 

Han kokte egg,du vet sånn bøtkokt,hardkokt,man rører ikke i den gryta,det var liksom poenget mitt da!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

vi hadde same prosjekt nå nylig på skolen, så hadde en kompis av meg brent en powerpoint presentasjon. Men han hadde nemlig bare brent snarveien :D

Så kommer det masse lærere, tilogmed rektor :laugh: og lurte på hva som var feil(dette var foran hele 9ende trinnet) så satt jeg og en kompis som har litt peil; "Det e jo bare en snarvei!", men selvfølgelig trodde jo læreren som satt der at hun kunne fikse det sjøl. Så gikk det 15 minutter før hun og en gjeng andre lærerer hadde konkludert med at det faktisk var en snarvei. Hele greia ble vist på prosjektør, og det var en del errors før de fant ut dette :D

 

Da var det noen som lo høyt :thumbup:

Lenke til kommentar
vi hadde same prosjekt nå nylig på skolen, så hadde en kompis av meg brent en powerpoint presentasjon. Men han hadde nemlig bare brent snarveien :D

Så kommer det masse lærere, tilogmed rektor :laugh: og lurte på hva som var feil(dette var foran hele 9ende trinnet) så satt jeg og en kompis som har litt peil; "Det e jo bare en snarvei!", men selvfølgelig trodde jo læreren som satt der at hun kunne fikse det sjøl. Så gikk det 15 minutter før hun og en gjeng andre lærerer hadde konkludert med at det faktisk var en snarvei. Hele greia ble vist på prosjektør, og det var en del errors før de fant ut dette :D

 

Da var det noen som lo høyt :thumbup:

lol.ja d å sjekke zize på fila utgår jo med skyhøye kneløft :D

Lenke til kommentar
Men igrunn noe av det dummeste jeg har opplevd var da en "venn" spurte meg om han kunne få kopiere nettverkskortet mitt på disketter, jeg sa selvfølgelig ja, trodde ikke gutten var så dum at det gjorde noe, og at det var ment som et tulle spørsmål. Dagen etter kom han med en liten eske med disketter og sa han gjerne ville ha det gjort til i morgen. Til hans store skuffelse måtte jeg nesten forklare det litt snilt for han at han var en IDIOT, men ellers gikk det fint. Han har ikke spurt noen om det samme igjen (tror jeg) tihi :D

 

Men det som er enda værre med den historien er at senere samme dag, på fotball kamp, så fortalte jeg det her til en annen venn av meg, og han svarte meget smart;

 

"oi er han helt idiot han her eller, det må da ta noe sykt mange disketter"

 

:thumbdown:

 

Ikke alle er like smarte her i verden, og det er enda bra, for da hadde vi ikke hatt noen å le av :):thumbs:

Minner veldig om historien faren min fortalte meg, han jobbet i IBM når han var yngre og de fikk en telefon fra en frustrert kunde "hjelp disketten fungerere ikke i datamaskinen min!"

 

Han fikk beskjed om å ta en kopi av disketten og sende den i posten. Tre dager senere kom en konvelutt i posten med en fotokopi (fra laserkopimaskin) av disketten.

Lenke til kommentar
Jeg forklarte en venn av meg at man kunne trykke ALT+TAB for og switche mellom programmer fort, og fyren trykker ned alt på tastaturet og så TAB  :laugh:

:ermm:

 

Hmmm, snodig at han ikke visste hvilken knapp ALT var (hvor det står ALT). Men han visste hvor TAB var (hvor det bare er piler).

 

Jeg bare lurer.... :hmm:

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Jeg forklarte en venn av meg at man kunne trykke ALT+TAB for og switche mellom programmer fort, og fyren trykker ned alt på tastaturet og så TAB  :laugh:

:ermm:

 

Hmmm, snodig at han ikke visste hvilken knapp ALT var (hvor det står ALT). Men han visste hvor TAB var (hvor det bare er piler).

 

Jeg bare lurer.... :hmm:

Minor point.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...