Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!


Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er en historie som en jeg jobber med fortalte meg:

 

De har av og til besøk av ei litt eldre dame, og hu har en sønn som hu er veldig stolt av. Denne fyren er vel rundt 35 år gammel. Ihvertfall har kjerringa fått for seg at han er et data-geni uten sidestykke, så hu sa vel noe slik som dette en gang; "Han **** er så flink med data, veit dere. Nå har han til og med kjøpt seg en ny og større harddisk. Ja, ha satte den inn helt på egenhånd. Gud!, så flink han gutten er. Men det må være noe galt med den nye, fordi nå har han strevet i mange timer, men han finner ikke filene sine igjen."

 

Da hadde den glupe mannen bare byttet ut den gamle disken, og forventet tydligvis at alt fremdeles skulle være der!

 

Kan tro vi lo da han fortalte meg dette :laugh:

:laugh:

Og sette inn harddisk er jo lett selv med venstrehånd :laugh:

Lenke til kommentar
Jeg synes denne tråden her er både dum og morsom på samme tid. Er enig at folk har kommet med mange dumme kommentar, men ikke ale er like smarte som enkelte av folk her når det kommer til pcer.

ja er egentlig litt enig men når de bruker dataer på jobben må de kunne en del og...

Lenke til kommentar
En jente i klassen min vet ikke hvordan man søker på internett :laugh:

Det er da ikke morsomt i det hele tatt. Det er bare tragisk, fordi det minner oss på hvor kort vi har kommet med dataopplæring i grunnskolen. :(

 

Når hun ikke kan det, tyder det enten på at hun aldri eller svært skjelden bruker en datamaskin, eller at hun aldri/skjelden er på internett, noe jeg absolutt synes burde være en selvfølge gjennom skoleopplæringen.

Lenke til kommentar
jeg er it-sjef, jeg snakket med ei dame(hun er ansvarlig for 7 maskiner) om å bytte ut disse med tynne clienter å kjøre alt fra serveren, dette var hun VELDIG imot, fordi hun hadde snakket med sin sønn om det, og han sa at det ikke var mulig å få til...

DET er komisk :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...