Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!


Mello

Anbefalte innlegg

Men igrunn noe av det dummeste jeg har opplevd var da en "venn" spurte meg om han kunne få kopiere nettverkskortet mitt på disketter, jeg sa selvfølgelig ja, trodde ikke gutten var så dum at det gjorde noe, og at det var ment som et tulle spørsmål. Dagen etter kom han med en liten eske med disketter og sa han gjerne ville ha det gjort til i morgen. Til hans store skuffelse måtte jeg nesten forklare det litt snilt for han at han var en IDIOT, men ellers gikk det fint. Han har ikke spurt noen om det samme igjen (tror jeg) tihi :D

 

Men det som er enda værre med den historien er at senere samme dag, på fotball kamp, så fortalte jeg det her til en annen venn av meg, og han svarte meget smart;

 

"oi er han helt idiot han her eller, det må da ta noe sykt mange disketter"

 

:thumbdown:

 

Ikke alle er like smarte her i verden, og det er enda bra, for da hadde vi ikke hatt noen å le av :):thumbs:

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Av en eller annen merkelig grunn, har min bedre halvdel begynt å kalle min for "Kondemneringsprosjektet mitt"

Skjønner ikke det. ... :no:

 

Driver jo bare og skrur litt.

(At den har stått åpen midt på gulvet er jo ikke min feil ? Den virker jo ikke slik jeg vil at den skal og da må jeg jo skru litt. Ikke sant?? )

Lenke til kommentar
Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. ;)

Min mor kaller hele for Hard disken :)

Samme gjør mutteren min! Jeg viste henne en harddisk engang, men det nytter ikke. Etter at jeg viste henne hvordan man kunne sende vedlegg med e-mail så er hun overbevist om at jeg er et datageni uten like :laugh:

Lenke til kommentar
Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. ;)

Min mor kaller hele for Hard disken :)

Samme gjør mutteren min! Jeg viste henne en harddisk engang, men det nytter ikke. Etter at jeg viste henne hvordan man kunne sende vedlegg med e-mail så er hun overbevist om at jeg er et datageni uten like :laugh:

:D

Det er litt gøy med sånn folk. :thumbs:

Lenke til kommentar
For noen (!) år siden ble en professor på universitetet intervjuet på radio om denne dataautomatiseringen som gikk som en farsott i usa og man fryktet at det kunne smitte over til europa.
Han sa at: Om en ti års tid, kan det tenkes at vi i Norge har to til tre slike maskiner her i landet.

Understatement of the year?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...