Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Soretsi skrev (12 minutter siden):

Denne uttalelsen stemmer ikke overens der jeg bor. Fikser du til meg også da eller? 😛

Send meldinger til de på finn, rundt Oslo er det de jeg har "fått kjøpe av" :p Be de sende i posten og bare send nok meldinger, 2 ja på 5 sendte. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KanKhan skrev (30 minutter siden):

Virker som om markedet begynner å bli mettet, får kjøpt 2 stk disk edition for 7000,- kroner om jeg ville, har sendt litt PMer for å se. Da kan jeg med trygghet si at det virker som om det skal være mulig å få tak i flere til bekjente osv. som ikke vil betale mer enn butikkpris. Noe jeg er helt enig i, og har av prinsipp nektet å gjøre selv. Endelig! Har noen kompiser rundt om som ikke har fått tak i som jeg har spilt en del med før... 

7k er vel fremdeles noe over vanlig butikkpris men ikke like vilt som tidligere forsåvidt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, KanKhan said:

Virker som om markedet begynner å bli mettet, får kjøpt 2 stk disk edition for 7000,- kroner om jeg ville, har sendt litt PMer for å se. Da kan jeg med trygghet si at det virker som om det skal være mulig å få tak i flere til bekjente osv. som ikke vil betale mer enn butikkpris. Noe jeg er helt enig i, og har av prinsipp nektet å gjøre selv. Endelig! Har noen kompiser rundt om som ikke har fått tak i som jeg har spilt en del med før... 

Takker for en positiv melding. En blir litt oppgitt over å ikke få tak i maskinen.

På annen side får jeg spille litt mer på PC. Laptop med 1660 Ti holder faktisk til sykt mye (1080p) egentlig. :)

Lenke til kommentar
Ali55 skrev (På 6.4.2021 den 19.27):

Hei,jeg fikk bestilt fra NON slip til min nabo. Men han fikk ikke noen bekreftelse og de trukket ikke penger fra kontoen sin. På hans side står levert.

Er noen fått noen bekreftelse eller vet noen om dette ?

Er noen som fått noen info her på NON slipp

Lenke til kommentar
Mechablast skrev (6 minutter siden):

Bestilte på non, og den er sendt, men måtte spørre om bekreftelse på at kjøpet var gått i orden.

Jeg fikk ordbekreftelse i går men ikke noe mer. penger fremdeles i kontoen og ingen penger som er reservert. 

 

Lenke til kommentar
Ali55 skrev (11 minutter siden):

Jeg fikk ordbekreftelse i går men ikke noe mer. penger fremdeles i kontoen og ingen penger som er reservert. 

 

Fikk epost med leveransbeskjed på onsdag, og ordrebekreftelse på kvelden samme dag.

Sporingsnr sto i første eposten

Beskjed om sending fra postnord den 7, ble sendt idag

Endret av Mechablast
Lenke til kommentar
Ali55 skrev (24 minutter siden):

Jeg fikk ordbekreftelse i går men ikke noe mer. penger fremdeles i kontoen og ingen penger som er reservert. 

 

Kan være at de har mye og gjøre, og at de trekker pengene når den har blitt sendt, kan ta noen dager, sto som levert hos meg og i noen dager før den ble sendt

Lenke til kommentar
Mechablast skrev (10 minutter siden):

@Ali55

Ville ha sendt epost, eller chattet med de og spurt hvordan det går med ordren

Jeg har gjort det nå. det sier at jeg har bestilt en ps5 den 22.02.2021 og det er maks en per person

 

det er riktig at jeg kjøpt min  på den dato men kjenner mange som har kjøpt mange ganger hos NON her på tråden. 

uansett så er det uflaks for min Nabo 😕

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Ali55 said:

Jeg har gjort det nå. det sier at jeg har bestilt en ps5 den 22.02.2021 og det er maks en per person

 

det er riktig at jeg kjøpt min  på den dato men kjenner mange som har kjøpt mange ganger hos NON her på tråden. 

uansett så er det uflaks for min Nabo 😕

Dette er litt "bittersweet". Jeg synes litt synd på naboen din som du prøver å hjelpe, men samtidig er det litt gøy å se at noen blir hindra fra å kjøpe i flertall. På annen side, var det ikke flere her på forumet som skrev om at de bestilte flere ganger fra NoN? Blir litt forvirra nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hunter_ps5_hunter skrev (2 minutter siden):

Dette er litt "bittersweet". Jeg synes litt synd på naboen din som du prøver å hjelpe, men samtidig er det litt gøy å se at noen blir hindra fra å kjøpe i flertall. På annen side, var det ikke flere her på forumet som skrev om at de bestilte flere ganger fra NoN? Blir litt forvirra nå.

kanskje med CDON ikke NON. Men uansett som du sier er bra for de som ikke fått taket til en 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hunter_ps5_hunter skrev (2 minutter siden):

Dette er litt "bittersweet". Jeg synes litt synd på naboen din som du prøver å hjelpe, men samtidig er det litt gøy å se at noen blir hindra fra å kjøpe i flertall. På annen side, var det ikke flere her på forumet som skrev om at de bestilte flere ganger fra NoN? Blir litt forvirra nå.

Enkelt å komme rundt da, bestill i andres navn på samme adresse, eller bestill gjennom noen andre du kjenner

Lenke til kommentar

Man kan kjøpe fra NON flere ganger på samme mail/navn, det skal ikke være noe problem det. 

Fikk min idag på den som ble bestilt på slippet denne uken, så da har jeg fått skaffet til kompisgjeng , kollegaer og meg selv til slutt, så fremtidige konkurranser hos Power & Elkjøp vil jeg dele kode fra her om jeg vinner der (ikke vunnet noe hittils) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Mojo Wangen said:

Man kan kjøpe fra NON flere ganger på samme mail/navn, det skal ikke være noe problem det. 

Fikk min idag på den som ble bestilt på slippet denne uken, så da har jeg fått skaffet til kompisgjeng , kollegaer og meg selv til slutt, så fremtidige konkurranser hos Power & Elkjøp vil jeg dele kode fra her om jeg vinner der (ikke vunnet noe hittils) 

Skulle ønske det var tall på hvor mange som ble egentlig solgt fra hver butikk, og hvor mange som ble med i konkurransene. Slike tall ville gitt oss oversikt over etterspørselen, spesielt de tallene fra power/elkjøp.

Lenke til kommentar
Hunter_ps5_hunter skrev (13 minutter siden):

Skulle ønske det var tall på hvor mange som ble egentlig solgt fra hver butikk, og hvor mange som ble med i konkurransene. Slike tall ville gitt oss oversikt over etterspørselen, spesielt de tallene fra power/elkjøp.

Gleder meg litt til neste år, tror at mange av tallene vil se dagens lys da 

Lenke til kommentar
Mojo Wangen skrev (13 minutter siden):

Man kan kjøpe fra NON flere ganger på samme mail/navn, det skal ikke være noe problem det. 

Fikk min idag på den som ble bestilt på slippet denne uken, så da har jeg fått skaffet til kompisgjeng , kollegaer og meg selv til slutt, så fremtidige konkurranser hos Power & Elkjøp vil jeg dele kode fra her om jeg vinner der (ikke vunnet noe hittils) 

Må man ikke aktivt melde seg på disse konkurransene? I så fall - hvis du allerede har skaffet til jobben, kompisgjengen, og nå selvfølgelig til slutt deg selv 🙄 er det noe poeng å  melde seg på i det hele tatt? Virker bare unødvendig, å gjøre deg selv til et mellomledd som skal leke julenisse.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...