Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Billon skrev (1 minutt siden):

har ikke fått det ennå :(

lurer på hvilket rekkefølge de har. kan ikke være bestillingstid.

Kanskje de som gir kundeservice pes får sist😂 Skyldig..

Solgte cool shop disc og digital? Siden cdon er ferdig og power aldri sender ut mail er det vel ikke noe moro å vente på? Merker at det går litt inn på meg å helle tiden gå inn på denne siden og bomme på drops grunnet jobb:(

Just now, henrixt1 said:

Tenkte egentlig motsatt jeg, at de som tar kontakt havner først i køa, men er nok bare tilfeldig :)

Har fulgt med passivt i denne tråden over lengre tid, og var nær med å gi opp! Takket være tips her i fra så fikk jeg kjøpt fra Coolshop, og fikk leveringsbekreftelse for to timer siden! Var tydeligvis min lykkedag idag, fikk like etterpå melding fra en kompis som hadde fått kjøpt to, og jeg kunne få kjøpe en om jeg ønsket det. Så fikk jeg sms fra Power 16.30 om at jeg får kjøpe PS5. 

Huldramuldra skrev (Akkurat nå):

Har fulgt med passivt i denne tråden over lengre tid, og var nær med å gi opp! Takket være tips her i fra så fikk jeg kjøpt fra Coolshop, og fikk leveringsbekreftelse for to timer siden! Var tydeligvis min lykkedag idag, fikk like etterpå melding fra en kompis som hadde fått kjøpt to, og jeg kunne få kjøpe en om jeg ønsket det. Så fikk jeg sms fra Power 16.30 om at jeg får kjøpe PS5. 

syns du burde selge til folk her som ikke har fått ennå, til kostpris. da mener jeg ikke meg. tenk deg hvor mye du hadde satt pris på hvis noen hadde gjort det for deg, mann blir ikke rikere av et par tusen lapper på finn :)

• Innsiktsfullt 1

Skulle gjerne ha delt ut til alle! Kommer ikke til å selge på Finn, og kommer ikke til å kjøpe fra min kompis heller. Har en nevø, som også har fulgt med aktivt her lenge, så han blir nok den heldige som får kjøpe 🙂  Var nesten ufortjent flaks jeg hadde idag, håper det løser seg for resten også!

Edited by Huldramuldra

Huldramuldra skrev (5 minutter siden):

Kjøper gjerne en av deg, bestilt i juni og prøvd å få tak i etter det har vært mulig å få tak i på drops og lignende...

henrixt1 skrev (7 minutter siden):

Nope. Bestilte 12:49, som en av de første tenker jeg, men fortsatt ingen oppdatering. Tror hypotesen om at de behandlet ordrene helt vilkårlig er korrekt likevel.

Billon skrev (13 minutter siden):

har ikke fått det ennå :(

lurer på hvilket rekkefølge de har. kan ikke være bestillingstid.

Virke som om de har nok til alle og dermed bare tar de i tilfeldig rekkefølge 🤔

Skal sannelig ikke være lett å få tak i en av disse, nei. Kanskje like greit foreløbig da det ikke er så mye nytt ute med tanke på spill. Dashboardet på nye PS5 ser dog veldig lekkert ut, det må sies.

Joakimsjo skrev (5 minutter siden):

Blir spennende å se om en leveringsbekreftelse kommer imorgen😄

Veldig motstridende meldinger nå. Bestilte 12:53😅

image.thumb.png.22ca3a53c1d920f96e6a38c397f53b47.png

Megakjipt. Bestilte 13.04 og fikk

Joakimsjo skrev (10 minutter siden):

Kjipt! 12:59 her...

0B358CDD-77CA-4032-ACDF-D5252A7345B3.jpeg

36 minutes ago, Zain1 said:

Har ikke hørt en lyd fra proshop på lenge?

De venter en levering denne eller neste uke visst nok, men går trolig til å dekke forhåndsbestillinger fra før lansering.

Joakimsjo skrev (21 minutter siden):

bestilte 12 53 jeg også, og jeg har heller ikke fått noen sending eller pakking bekreftelse.

Joakimsjo skrev (21 minutter siden):

😅

Hater uflaksen min. Hater uflaksen min. Hater uflaksen min!! :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

Jeg fikk inn en bestilling 12:56 og fikk sending 18:16. Like etter informerte jeg vedkommende som skal få den at jeg har en PS5 på vei. Det blir gave til en 10-åring. Foreldrene holder på å bygge gamingrom til han, og de har spurt meg om å skaffe PS5 siden hans PS4 nå har tatt kvelden.