Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Kanelbollemannen said:

Hvis du skal bestille via Tech inn burde du bruke Klarna basert på tidligere hendelser i følge Reddit. Da kan du klage til Klarna om det blir noe problemer. Om det ikke går så ville jeg styrt unna, urealistisk at de selger PS5 1000 kroner billigere enn veiledende pris.

Prisen er uten skatt. Derfor den er lav. Legges til i handlekurven. Sleipt, men ikke ulovlig, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
McSqueeze skrev (34 minutter siden):
Ser ut som det er litt dårlige erfaringer med denne butikken dessverre. Og at du får kjøpt en PS5 disc edition for 4700 virker litt for godt til å være sant.

 

TechInn er legit (jeg har handlere flere ganger fra "trekkinn" som er det samme for friluftsutstyr), men det er nok kanskje ikke verdens beste kundeservice.  4700 er langt i fra "for godt til å være sant" hvertfall. Veiledende pris i Euro er 499 EUR, som med dagens kurs er 5150 kroner. 4700+300 frakt + 25% moms og du ender opp med dyrere konsoll fra techinn enn om du kjøper her i Norge.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...