Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

Comma Chameleon skrev (7 timer siden):

Forhåndsbestilling av 12 mini starter i morgen!

Ser dog at de ikke sender ut før den 13. Altså vil det være mulig å kjøpe det i butikk morgenen den 13. og dermed få den raskere?

Litt usikker på om jeg skal bestille hvis jeg må vente til uken etter (13. Er fredag). Bedre å kjøpe i butikk da.

Var det slik på 12 og 12 pro nå også? Raskest i butikk?

Kjøper du gjennom Apple får du telefonen iløpet av dagen 13. nov. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Evil-Duck skrev (3 minutter siden):

Har det noen innvirkning på batteritiden å ha aktivert 5G når en er i et område uten 5G dekning? 

Det vil jeg tro siden mobilen vil søke etter 5G-dekning som den aldri finner. Hvor mye det har å si vet jeg ikke men noe batteri vil nok forsvinne.

En blå iPhone 12 Pro Max 512 GB bestilt, da er det bare å vente i en uke og se om Apple leverer kjapt eller om det blir å vente.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (5 timer siden):

Takk for tipset! Ulempen da er jo hvis man skal ha retur/reklamasjon. Power/Elkjøp har nok garantert bedre kundeservice enn Apple.

Det er ikke min erfaring. Apple bruker Eplehuset som lokale verksted så du tar bare turen innom der. Eller så sender Apple deg frankert emballasje hvis de må ha ting sendt inn.

Jeg skjønner ikke hvorfor Apple's kundeservice har så dårlig rykte, jeg selv har utelukkende god erfaring med dem og de scorer høyt på Consumer Report's kundetilfredshetsundersøkelser.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (5 timer siden):

Takk for tipset! Ulempen da er jo hvis man skal ha retur/reklamasjon. Power/Elkjøp har nok garantert bedre kundeservice enn Apple.

Der tar du feil. Går du til Elkjøp etc så sender de den avgårde til Eplehuset etc. Samme hvor du kjøper den, så hvis du trenger hjelp er det bare å logge seg inn på Eplehuset skrive inn info der så får du hjelp. Jeg har gjort det i alle år. Bedre service har jeg ikke fått. 

går du tilbake til en Elkjøp eller lignende, tar ting bare mye lengre tid fordi det skal igjennom flere ledd. Samme gjelder om du har kjøpt den via apple. 

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar

jeg hadde ikke tenkt å returnere min 12 Pro. men etter 4 dager ble jeg så oppmerksom på den dårlige batteritiden. 3 timer ekstra "videostreaming" kan oversettes til mange timer med surfing eller meldinger. så da gikk den i retur. 

Behold ALT av emballasje. ellers må du ut og kjøpe retur eske som jeg endte opp med å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...