Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Hapi70 skrev (På 29.8.2021 den 3.11):

Nå er jeg så dritt lei av å lese om de "barne- og asiavaksinene" dine. Hva er det du vil med dette egentlig?
Ja, jeg er vaksinert. Med mindre man har hatt veldig bevisste foreldre, så er man vaksinert. Man er sprøytet full med giftstoffer og patogener helt uten å kunne bestemme selv i saken. Ett av giftstoffene er aluminium, et annet er kvikksølv. Kvikksølv er noe av det giftigste på planeten. Hos barn er blod-hjerne barrieren åpen, så dette kvikksølvet og aluminiumet har gått rett til hjernen. Og det forblir der inne og skaper alle slags nevrologiske problemer.
Dette er overgrep fra de som administrerer disse vaksinene, og ren ondskap fra de som faktisk vet hva som er i dem og hva de gjør.
Vil jeg ha dette i kroppen en gang til? Eh, nei.
Kan jeg bestemme det selv? Forhåpentligvis.
Vil jeg klage over at et helt samfunn, ja en hel verden, nå presser og hetser meg til å injisere meg selv med denne gifta?
Ja kanskje det.

Har du problemer med å forstå det? Om du har det, så vet jeg ikke hva mer jeg skal si til deg.

Ja. At du fortsatt har fått deg i disse vaksinene. Og en ting til, du vet at man får kvittkksølv via morsmelken? Godt jeg har foreldre som var oppegående nok til å hverken vaksinere eller gi meg morsmelk.

Håper du er smartere enn dine foreldre og la vær å vaksinere barna dine og evt hindre dem i å få i seg morsmelk. Om ikke så kan du ikke si at du er "de uvaksinerte" når du er vaksinert.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
1 hour ago, shockorshot said:

Estimater er bare tolkning av dataene til statistikken. Så estimater er som oftest minst like harde og grunnleggende som andre matematiske tolkninger av statistikk. Når du tar mening (tolkning) ut av din visuelle fremstilling (tolkning) av dataene rundt meslinger, så tar du egentlig tolkningen av tolkningen av dataene (teoretisk her er det egentlig enda et ledd av tolkning, nemlig valg av data, men la oss si at du gjør det perfekt).

Det er vanvittig mye av vitenskapen som vi må bare kaste vekk, hvis ikke estimater er bra nok. Her må du faktisk ha eksepsjonelle bevis for å komme med en så ekstrem hypotese. Bare å kjøre i vei med det matematiske beviset.

Dette er ordsalat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
14 minutes ago, Laffe said:

Ja. At du fortsatt har fått deg i disse vaksinene. Og en ting til, du vet at man får kvittkksølv via morsmelken? Godt jeg har foreldre som var oppegående nok til å hverken vaksinere eller gi meg morsmelk.

Håper du er smartere enn dine foreldre og la vær å vaksinere barna dine og evt hindre dem i å få i seg morsmelk. Om ikke så kan du ikke si at du er "de uvaksinerte" når du er vaksinert.

Dette er jo helt fjernt og har ingenting med diskusjonen å gjøre. Nå vil de vaksinere absolutt alle flere ganger i året fremover, og attpåtil med ny teknologi som vi ikke aner konsekvensene av. Bivirkningene som er innmeldt og dødsfallene som er innrømt å komme fra vaksinene er allerede helt galskap. Sier du at det å (dessverre) ha fått barnevaksinene er like skadelig, og at dette ekstra vaksinekjøret ikke kommer til å gjøre en tøddel fra eller til på folkehelsa så derfor er diskusjonen om at det ligger en ond plan bak helt meningsløs?

Eller hva er det du sier egentlig?

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (9 minutter siden):

Dette er jo helt fjernt og har ingenting med diskusjonen å gjøre. Nå vil de vaksinere absolutt alle flere ganger i året fremover, og attpåtil med ny teknologi som vi ikke aner konsekvensene av. Bivirkningene som er innmeldt og dødsfallene som er innrømt å komme fra vaksinene er allerede helt galskap. Sier du at det å (dessverre) ha fått barnevaksinene er like skadelig, og at dette ekstra vaksinekjøret ikke kommer til å gjøre en tøddel fra eller til på folkehelsa så derfor er diskusjonen om at det ligger en ond plan bak helt meningsløs?

Eller hva er det du sier egentlig?

Ja, like skadelig som c19-vaksinen. Den planen har eksistert leeenge før denne løgndemien banket på døren. Har du problemer med å forstå det? Eller trodde du at alt dette kom etter covid? Isåfall er du virkelig naiv! 

Så igjeb...vennligst ikke anse deg selv som "de uvaksinerte"

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
1 hour ago, Thor. said:

Noen linjer lengre ned står det da vitterlig at det brukes på mennesker og.

Ivermectin er brukt til bekjempelse av rundorm i hest, men brukes også mot hodelus og skabb hos mennesker.

Det er bare typisk tabloidaviser å lage slike overskrifter. Og jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å lese DB. Livskvaliteten blir mye bedre uten denne drittavisa.

Joda, men FDA sier jo mye av det samme...

Eller "hinter".

Og så kommer det videre til journalister og alle pusher samme vinklingen...

A human is not a horse. So why is a livestock drug sweeping America? | Arwa Mahdawi | The Guardian

Ivermectin is the horse de-wormer Republicans are taking to own the libs and boy, is it working | The Independent

I stedet for å gi skikkelig informasjon så gjør de det til en ny "så dumme de republikanerne er" og selvfølgelig vil den ene siden himle med øynene når de får høre at noen bruker "hestemedisin". Samtidig vil de som lurer på om det har noe for seg bare miste tiltro til media og myndigheter. Jeg skjønner ikke poenget.

Alt er så politisert og polarisert, og media hjelper ikke akkurat med å dempe det når de får det til å høres ut som at dette er heeelt koko, når sannheten er at vi ikke vet helt sikkert og at det definitivt har antivirale egenskaper.

Sannheten er nok bare at journalistene som skriver dette er mindre begavede, men hvor blir det av "faktasjekk" av slike ting? Dette har ingen annen effekt enn å være polariserende og lage større avstand mellom de som svelger alt de får servert av MSM og "de andre" som blir mer og mer skeptiske, naturlig nok.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (23 minutter siden):

[..] Nå vil de vaksinere absolutt alle flere ganger i året fremover, og attpåtil med ny teknologi som vi ikke aner konsekvensene av. Bivirkningene som er innmeldt og dødsfallene som er innrømt å komme fra vaksinene er allerede helt galskap. [..]

Finnes det et annet realistisk alternativ mener du?

EDIT: Jeg er ikke enig i at "bivirkningene som er innmeldt og dødsfallene [..] er galskap". I hvertfall ikke for Moderna og Pfizer.

Endret av nightowl
Lenke til kommentar
delfin skrev (28 minutter siden):

 

Og så kommer det videre til journalister og alle pusher samme vinklingen...

A human is not a horse. So why is a livestock drug sweeping America? | Arwa Mahdawi | The Guardian

Ivermectin is the horse de-wormer Republicans are taking to own the libs and boy, is it working | The Independent

I stedet for å gi skikkelig informasjon så gjør de det til en ny "så dumme de republikanerne er" og selvfølgelig vil den ene siden himle med øynene når de får høre at noen bruker "hestemedisin". Samtidig vil de som lurer på om det har noe for seg bare miste tiltro til media og myndigheter. Jeg skjønner ikke poenget.

Alt er så politisert og polarisert, og media hjelper ikke akkurat med å dempe det når de får det til å høres ut som at dette er heeelt koko, når sannheten er at vi ikke vet helt sikkert og at det definitivt har antivirale egenskaper.

 

Er ikke helt uenig i dette, men sannheten er jo at mange faktisk har selvmedisinert seg med medisiner som er ment for dyr. Det er noe jeg i høyeste grad vil definere som "helt koko".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Laffe skrev (1 time siden):

Man er sprøytet full med giftstoffer og patogener helt uten å kunne bestemme selv i saken. Ett av giftstoffene er aluminium, et annet er kvikksølv. Kvikksølv er noe av det giftigste på planeten. Hos barn er blod-hjerne barrieren åpen, så dette kvikksølvet og aluminiumet har gått rett til hjernen. Og det forblir der inne og skaper alle slags nevrologiske problemer.
Dette er overgrep fra de som administrerer disse vaksinene, og ren ondskap fra de som faktisk vet hva som er i dem og hva de gjør.

Nå skal ikke dette bli en generell tråd om vaksiner, men dette er skremselspropaganda.

Myter og fakta om vaksiner i et immunologisk perspektiv

Lenke til kommentar
4 minutes ago, ^fmj said:

Nå skal ikke dette bli en generell tråd om vaksiner, men dette er skremselspropaganda.

Myter og fakta om vaksiner i et immunologisk perspektiv

Det blir vel omtrent det samme som å tro at de som får placebo får injisert natrium og klor i blodet.

See the source image

Det er noe litt annet å få injisert et salt av natrium (NaCl, bordsalt) enn metallisk form...

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er litt ergerlig med den happy-happy-holdningen som mange har etter å ha fått bivirkninger. Her er en ung mann som ble innlagt på sykehus og får studiene sine avbrutt, usikker på hvordan det går med Lånekassen, men han legger vekt på at han ikke er anti-vaxxer. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Povk80/alexander-20-fikk-hjertebetennelse-etter-coronavaksinen-mener-det-var-verdt-risikoen

Bra at de skriver om det av hensyn til andre, men jeg er uenig i at det var verdt risikoen. 

Etter hva jeg har lest andre steder, er det en familie som har sagt at vaksinen ga deres far en enklere død, og noen skjønner ikke at det å dø i søvne etter vaksinen kan ha noe å gjøre med vaksinen overhodet. Helt uaktuelt å vurdere en sammenheng der.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (6 timer siden):

Det er litt ergerlig med den happy-happy-holdningen som mange har etter å ha fått bivirkninger. Her er en ung mann som ble innlagt på sykehus og får studiene sine avbrutt, usikker på hvordan det går med Lånekassen, men han legger vekt på at han ikke er anti-vaxxer. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Povk80/alexander-20-fikk-hjertebetennelse-etter-coronavaksinen-mener-det-var-verdt-risikoen

Bra at de skriver om det av hensyn til andre, men jeg er uenig i at det var verdt risikoen.

han prøver vel bare å være tapper og overbevise seg sjøl, men i verste fall må han skrote planen om pilot-karriere. Står han må gå tre måneder på betablokker medisinering etter utskrivning fra sykehuset også. Forhåpentligvis stopper det med det.

Har man forresten krav på noe erstatning etter slikt? Eller må man daue for å få noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er verdt risikoen. Ellers ville man vel ikke tatt vaksinen. Risiko er noe man egentlig bare kan vurdere før man vet utfallet. Etter man vet utfallet handler det ikke om risiko lengre, det handler om realiteter.

Men så klart, når man vet utfallet, at man ville ha alvorlige bivirkninger, så hadde det jo så klart vært bra om man kunne reise tilbake i tid og ikke ta vaksinen. Men det er ikke slik ting fungerer.

Lenke til kommentar
delfin skrev (10 timer siden):

Joda, men FDA sier jo mye av det samme...

Eller "hinter".

Og så kommer det videre til journalister og alle pusher samme vinklingen...

A human is not a horse. So why is a livestock drug sweeping America? | Arwa Mahdawi | The Guardian

Ivermectin is the horse de-wormer Republicans are taking to own the libs and boy, is it working | The Independent

I stedet for å gi skikkelig informasjon så gjør de det til en ny "så dumme de republikanerne er" og selvfølgelig vil den ene siden himle med øynene når de får høre at noen bruker "hestemedisin". Samtidig vil de som lurer på om det har noe for seg bare miste tiltro til media og myndigheter. Jeg skjønner ikke poenget.

Alt er så politisert og polarisert, og media hjelper ikke akkurat med å dempe det når de får det til å høres ut som at dette er heeelt koko, når sannheten er at vi ikke vet helt sikkert og at det definitivt har antivirale egenskaper.

 

Det er det det er. USA er ikke bare ekstremt polarisert, media nører opp under det med en ekstrem fordummende nyhetsvinkling. Amerikanske nyehtskanaler er "unwatchable"; jeg klarer ikke å se mer enn et par sekunder. Ingen seriøs jounrlaistikk, ingen som går i dybden, kun såkalte nyehteesoppleser som sitter og har monologer dårlig skjult utskjelling av de man er uenige med.

Lenke til kommentar
11 hours ago, Laffe said:

Det å proppe i seg medikamenter er jo like skadelig som å ta vaksinen.  

Selvmedisinering med medikamenter som primært er ment for dyr, basert på konspivideoer som man har funnet på "bitchute" ol. er nok i utgangspunktet mye mer skadelig enn å få en vaksine administrert av helsepersonell. Litt artig også at folk som selvmedisinerer seg med disse heste-medisinene, kaller folk som får vaksine for sauer :D (Ikke relatert til din post forøvrig)

Endret av graavik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Idag i gruppa Erfaringer med covid-vaksinering - Norge. Det er like mange nye poster om bivirkninger siste døgn som det var for et par dager siden, hver dag er det slik, hver dag leser man slike poster. Det som kommer i nyhetene er en vits i forhold: Screenshot_2021-09-03-19-15-15.thumb.png.da5aff4c105914c071261038fcfd3f5a.pngScreenshot_2021-09-03-19-16-30.thumb.png.44d81ce3b62d0e9c6f4b4499da88a55b.png

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...