Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det vi som tror på det staten sier som er idiotene og "sauene" og de som er skeptiske som er de smarte og har "sett gjennom løgnene" :ermm: selv om flere skeptikere snakker som om de er paranoide og gale og er overbevist om at myndighetene vil ta livet av oss.

Som det har blitt sagt før ang. ting som flat jord og annet - tror dere virkelig alle de millionene mennesker som er nødvendig for å holde dette sirkuset med løgner og propaganda i gang, kunne holdt på i årevis, kanskje tiår og enda lenger, uten at én eneste person hadde forsnakket seg eller røpet hemmeligheter i halvfylla eller lignende?
At de kunne holdt dette i gang i lange tider uten at én person hadde røpet seg, samtidig som de var dumme nok til å med viten og vilje legge ut spor overalt som kun de "smarte" skeptikerne klarte å se og plukke opp?

Jeg kan ikke si annet enn "lol". Å være skeptisk er nok en god forholdsregel, å være så skeptisk at man nærmest fremstår som paranoid tror jeg ikke er i nærheten av å være sunt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Adrax skrev (9 timer siden):

Jeg tror spredningen av viruset var en terrorhandling. Å bruke bomber eller å kjøre fly inn i bygninger er ikke lenger tilstrekkelig. Terrorister idag vil drepe flere og mer effektivt, og derfor er en pandemi den perfekte måte å gjøre det på.

Når Covid stengte ned verden var det gått nøyaktig 100 år siden spanskesyken. Man bør ikke være så naiv at man tror på hva Kina sier om at dette skjedde fordi noen spiste en flaggermus som hadde spist avføringen til en gris. Viruset er så spesielt, og så smittsomt at jeg nekter å tro at dette var naturlig skapt. Dette var etter min mening et lag-produsert virus.

De kinesiske myndighetene har vel ikke verdens høyeste troverdighet nei. Samtidig må man huske at epidemier har skjedd regelmessig opp gjennom historien, på tidspunkter hvor man ikke visste at det var noe som het virus og bakterier, noe som jo vitner om at disse faktisk oppstår naturlig.

Hapi70 skrev (3 timer siden):

Åh, ta pulsen du..virkelig. Dette er bare ren propanganda og folk kjøper det helt ukritisk. Det er rett og slett en fordumming av kritikerne.

Hun intervjuer et aktivist-team bestående av Ann Helen Gjermundsen (som gir gratis klemmer), Thomas Brøkke, en anonym Eirik (som ikke tør å stå frem), og mer kjente Kjetil Dreyer. Men de går selvsagt ikke i dybden i noe som helst, det er jo bare overfladisk prat. Hun sjekker opp noen av deres uttalelser med Morten Dahlback, som er redaktør i Faktisk.no..

Dersom de ønsket at flere kunnskapsrike ressurspersoner skulle få kritisere myndighetenes koronapolitikk, kunne de jo f.eks. ha hatt lengre intervjuer med:

- Halvor Næss, overlege ved Nevrologisk avdeling, Haukeland universitetssykehus, og professor ved Universitetet i Bergen.
- Charlotte Haug, doktorgrad i immunologi og infeksjonssykdommer, tidligere redaktør av Tidsskrift for Den norske legeforening, jobber i dag som forsker.
- Dag Bratlid, professor emeritus og barnelege.
- Ove Bengt Berg, master i statsvitenskap fra UiO, har vært journalist og redaktør.
- Dag Viljen Poleszynski, ansvarlig redaktør for Helsemagasinet.
- Hans Petter Graver, professor i jus ved UiO og preses i Det Norske Videnskaps-Akademi. Forfatter av boken «Pandemi og unntakstilstand. Hva COVID-19 sier om den norske rettsstaten» (Dreyer Forlag, 2020).
- Trond Skaftnesmo, filosof, samfunnsdebattant og forfatter. Har skrevet boken «Vaksinetvang - i skyggen av koronakrisen» (Paradigmeskifte Forlag, 2020).
- Pål Steigan, sjefsredaktør for Steigan.no, det mediahus i Norge som har vært mest kritisk til myndighetenes håndtering av covid-19.
- Terje Tvedt, tidligere professor i statsvitenskap, globalhistorie og utviklingsstudier, samt forfatter av 20-30 fagbøker.
- Margrethe Salvesen, forfatter av boken «Koronarebellen: I kamp mot lockdown - for rettsstat og demokrati» (Manuskript forlag, juni 2021)

Men neida.

 

Men hvorfor skal en dokumentar som skal se på "koronaskeptikere" dra inn en masse fagfolk som ikke er koronaskeptikere? Jeg tror nemlig de legene du ramser opp der, og Graver og Tvedt ville like dårlig å bli tatt til inntekt for den gruppa med folk som samlet seg og brant munnbind mens de klemte hverandre. Dette er folk som har uttrykt kritikk mot myndighetenes pandemihåndtering ja, men de er da på ingen måte folk som kan sies å tas til inntekt for noen skeptikerbevegelse. Mange av dem ville nok like lite å bli satt i bås med hverandre, vil jeg også påstå.

Lenke til kommentar
5 hours ago, N-4K0 said:

Selvfølgelig er det vi som tror på det staten sier som er idiotene og "sauene" og de som er skeptiske som er de smarte og har "sett gjennom løgnene" :ermm: selv om flere skeptikere snakker som om de er paranoide og gale og er overbevist om at myndighetene vil ta livet av oss.

Jepp. Idiotene som tar hestemedisiner kaller faktisk folk for sauer. Kast dem ut fra sykehuset sier jeg.
 

Quote

Oklahoma's ERs are so backed up with people overdosing on ivermectin that gunshot victims are having to wait to be treated, a doctor says

https://www.insider.com/oklahomas-emergency-rooms-are-clogged-with-people-overdosing-on-ivermectin-2021-9
image.png.57272f0a20b90369a7d69a4f2caba30a.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Betroz said:

@Hapi70 og andre med et åpent sinn : DIFFERENT FACES, SAME CULT
Nyeste video fra David Icke der han forklarer alt fra 911, Covid, menneskeskapte klima endringer og hvordan alt dette henger sammen. Istedenfor å lese hva andre påstår at David Icke har sagt, hør det fra mannen selv.

https://www.bitchute.com/video/TcY33Gs87mzN/

Gratulerer med ny link fra "bitchute" 🤣
 

Quote

Since launching, BitChute has accommodated far-right groups and individuals.

https://en.wikipedia.org/wiki/BitChute

Endret av graavik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 timer siden):

Men de går selvsagt ikke i dybden i noe som helst, det er jo bare overfladisk prat.

Kan virke som det er et forsøk på en psykologisk analyse av dem. Det antydes kanskje at Gjermundsen er med i bevegelsen fordi hun var enebarn og har behov for klemmer. Men det foretas også faktasjekker av mer erfarne kritikere. Luc Montagnier har blitt faktasjekket, men da gikk begrunnelsen mer over i at han er for gammel til å mene noe. (Mobbing av eldre).

Som noen skriver på Resett.no er det nå blitt som en gisselsituasjon der de uvaksinerte (ift.k.) får skylden for at gjenåpningen avlyses og barn må vaksineres. Men er dette en logisk reaksjon fra Regjeringen, når vaksinen ikke virker og det er umulig å oppnå flokkimmunitet med den? Virker det ikke heller som de har et personlig behov for at så mange som mulig skal få i seg vaksinen?

Har også spurt meg selv hvordan det er mulig å holde orden på alle disse løgnene. Men om 1% av dem glipper litt opp i fylla, blir det bare sett på som morsomt. Det benyttes sikkert også avansert programmering.   

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nei men se, regjeringen utsetter «trinn 4» til 90% er vaksinert. Lurer på hvordan jeg kunne vite at de ville bruke nedstengningen som et brekkjern for å få flere (les alle) vaksinert, og at de kom til å skylde på de uvaksinerte for at ikke gjenåpningen skjer? Jeg må være tankeleser eller synsk? Eller kanskje agendaen bare er såre enkel å gjennomskue. https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/09/02/195784485/regjeringen-venter-med-gjenapningen-skroter-trinn-4

Og husk å skylde på og presse og fryse ut dine uvaksinerte kollegaer og venner nå da, så blir regjeringen fornøyd.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

@Hapi70 og andre med et åpent sinn : DIFFERENT FACES, SAME CULT
Nyeste video fra David Icke der han forklarer alt fra 911, Covid, menneskeskapte klima endringer og hvordan alt dette henger sammen. Istedenfor å lese hva andre påstår at David Icke har sagt, hør det fra mannen selv.

https://www.bitchute.com/video/TcY33Gs87mzN/

Har sätt 10 minuter. Kommer han komma med noen bevis eller noe som ikke bara er spekulationer noen gång? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (6 minutter siden):

de kom til å skylde på de uvaksinerte for at ikke gjenåpningen skjer?

pssst, du glemte å føye til uvaksinerte i.f.m. korona :)

Et av intervjuene på bitchute er med en "undertaker" eller begravelsesagent. Det var ikke mange uvanlige dødsfall blant yngre før vaksinen ble tatt i bruk. Han lurer på hvordan de skal forklare uventede dødsfall blant vaksinerte barn. Blir vel som alltid, at det er sannsynlig at de dør av en pandemi siden det er en pandemi. 

Det blir poengtert at begravelsesagenter er vennlige mennesker, som bryr seg om de etterlatte. Her er en framstilling av en litt mer uvennlig undertaker, som ofte blir tegnet med et målebånd i hendene (for å sjekke hvor lang kiste han må lage for vedkommende), eller med en spade eller kiste i hendene. Med en gulaktig eller grønnaktig hudfarge. Ofte med en gribb ved siden av. 

9562243169_a9b877b825_b.jpg

Lenke til kommentar

Det er både fascinerende og skremmende hvordan man kan være superkritisk til alle myndighetspersoner, samtidig som man sluker alternative fakta rått. Og når det påpekes hull eller selvmotsigelser (i de nylig adopterte faktaene ..), glatter man bare over, som om det skulle sitte i en innebygd "anti-sannhet" ryggmargsrefleks.

Jeg syns følgende sitat er veldig passende: "Keep an open mind, but not so open that your brains fall out".

Tilhengere av alternative (og ofte beviselig feil) fakta, beskylder gjerne den andre siden for å være sauer og for å ikke tenke selv. Bare fordi man gjør som man blir bedt om av offentlige myndigheter. Dette er en feilslutning. Det finnes da flust av beslutninger, oppfordringer og t.o.m. påbud som enten kritiseres eller ignoreres hele tiden. Så når folk da likevel velger å la seg vaksinere er det fordi de ikke ser noen bedre utvei. Det betyr ikke at de ikke kanskje fortsatt er sterkt skeptiske til vaksiner, FHI, Høye, Erna osv. Altså klarer de å ha to tanker i hodet samtidig. (I motsetning til visse andre ..)

Så lenge ingen svær gruppe ved fullt navn og riktig ekspertise, med mer erfaring og kunnskap enn CDC, FHI, etc., står frem, med masse bevis og hardnakket påstår at alle lands myndigheter tar feil (mtp. nødvendigheten av vaksine, dens pålitelighet, etc.) vil folk flest fortsatt ha mer tillit til sine lands myndigheter enn alt det rare man kan lese om i sosiale medier.

Inntil videre er derfor alt innhold på sider som bitchute like sannferdig som det man finner på ikkepedia.

Endret av nightowl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, Hapi70 said:

Og husk å skylde på og presse og fryse ut dine uvaksinerte kollegaer og venner nå da, så blir regjeringen fornøyd.

Uten dem hadde verden faktisk vært gjenåpnet for lenge siden. Men antivaxxerne gjør sitt beste for at verden skal forbli lukket og restriktiv :( I USA oversvømmes sykehusene i stater hvor det er mange antivaxxere.

Endret av graavik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (19 timer siden):

Vil det tilfredsstille ditt flisespikkeri om jeg sa "de som er covid-uvaksinert?"

Og om du ønsker å vite hvor naiv jeg er kan jeg gjerne fortelle det. Bare slik at jeg får en haug med sinte veps etter meg liksom, det er alltid gøy (not).

Vaksiner er laget for, eller blitt til, noe man gjør folk syke med. Det gjelder å få injisert dem så tidlig som mulig, slik at de blir syke, og livslange kunder av farmasien, og aller helst har et miserabelt liv i tillegg. Det er ren ondskap som ligger bak, selv om de som distribuerer vaksinene som regel vil folks beste. K-sprøyten er også en del av dette, der har de virkelig gjort det smart, få sprøytet inn metaller og annen faenskap i det øyeblikket barna kommer ut.
Vaksiner har alltid spredt patogener, og mest sannsynlig er dette alltid gjort med vilje. De har også alltid inneholdt tungmetaller og annen dritt, som også er der kun for å gjøre oss syke. Både virusene (som de ikke skal inneholde) og tungmetallene og de andre giftstoffene forårsaker alle slags kroniske sykdommer fra autisme, ME og leddgikt til chrohns, hashimotos og fibromyalgi, til depresjon, angst og schizofreni osv osv osv.
Det er ikke bare vaksinene som gjør oss sykere og sykere, vi har også alle miljøgiftene som både er i maten, i lufta, i vannet, i parfymer, kosmetikk, husholdningsprodukter, klær, bensin, nye biler, telt og soveposer og alt annet. Dette er også der med fullt overlegg, for å gjøre oss syke. Det trenger ikke være der. Ingenting av denne dritten trenger å være der.
Samme med kjæledyrmat som er gjennomprosessert og fullt av tilsetningsstoffer, og kjæeledyrvaksiner, det er for å gjøre dyrene våre syke også. Og jeg snakker ikke om produsentene, jeg snakker om til tilsetningsstoffene som puttes i maten, som er de samme tilsetningsstoffene som vi også blir syke av. Og hva kommer det av at dyrleger anbefaler gjennombearbeidet hundemat istedenfor råfor? Der har vi utdannelsen, som er like mangelfull og på mange måter direkte feilaktig som legeutdannelsen, og som er kuppet av farmasien og kjæledyrmatprodusentene.

Alt dette har foregått i lang tid, og særlig kvikksølv har en lang, skitten historie. Det går helt tilbake til eldgammel kinesisk medisin og annen eldgammel medisin. Det ble brukt som et "vidundermiddel" både langt tilbake, og i svært nær fortid, som da de konvensjonelle legene ga det ukritisk til alle for alt mulig, ødela helsa deres og psyken deres og la enda mer byrde til forgiftningen som nå gjør seg fullt gjeldende med de nyeste virusene som de injiserer, og de nyeste giftstoffene i de nye vaksinene. Som skal distribueres MYE oftere enn tidligere vaksiner, for å virkelig aksellerere sykdomsfrekvensen, noe vi allerede ser i de tragiske bivirkningsgruppene på facebook, mewe og telegram nå.
Vi arver nemlig disse giftstoffene, og også virusene, og det er derfor det ser ut som sykdom er "genetisk".

Og "genetisk" er en annen bløff. Det er ikke genene våre som gjør oss syke, det er giftstoffene! Men, alt blir "genetisk" og "autoimmun" nå. Vi kommer til å se myriader av nye "genetiske" og " autoimmune" diagnoser etter disse nye vaksinene. Som om det ikke allerede var nok tilstander man kunne få.

Uff...og så har man blodprøvene. Hvorfor tar de fulle reagensrør når alt de trenger er en liten dråpe? Fordi det er mennesker som drikker blod på denne planeten, og de må jo ha sin daglige "fix". Og fordi de elsker å forske på blodet vårt, for å klone oss og annen faenskap. Det vil si klone oss raskere, de gjør det allerede.

Og for alle som nå skal si "hvor er kilden din?": Dette er mine MENINGER. Jeg har ingen KILDE å vise til, ok? Jeg MENER dette, jeg påstår det ikke, og ønsker ikke overbevise noen. Alle kan tro akkurat hva de vil for meg.

Ja og det viste man lenge. Hvertfall for oss som ikke har tatt vaksiner. At enkelte av dere covid uvaksinerte er sjokkert over enkelte ting sier veldig mye om deres naivitet. 

Og ja..det tilfredsstiller meg om man sier "de  covid-uvaksinerte" 

Stor forskjell mellom covid-uvaksinerte og de som er hverken vaksinert med covid eller andre form for vaksiner. Da dere er allerede er "hjernevasket" 

Deres anser dere  selv som ikke hjernevasket, men dere er det, i lag med vaksinerte. 

Mao, det er forseint for dere, da dere allerede har fått barnevaksiner og melk fra moren deres.

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Så da kan man lure på hvorfor man vaksinerer barn, hvis dette er en mulighet? Om det ikke er for at de skal bli livslange kunder av farmasien og livslange forbrukere av vaksiner. Men det kan vel ikke være tilfelle, for en så ond plan kan vel ikke finnes.
En annen mulighet, eller en tilleggsmulighet kan man si er livslange bivirkninger og et ødelagt liv som resultat.
Så ja, kjør på, vaksiner barna også 😔

VAKSINEADVARSELFHIBARN.thumb.jpg.1f7fb70ad8c80e53a367fe0d2e9969a0.jpg

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
5 hours ago, graavik said:

Uten dem hadde verden faktisk vært gjenåpnet for lenge siden. Men antivaxxerne gjør sitt beste for at verden skal forbli lukket og restriktiv :( I USA oversvømmes sykehusene i stater hvor det er mange antivaxxere.

Jada hele verden ville vært gjenåpnet, fordi de vaksinerte sprer virus for alle pengene de ble vaksinert med:

"Fully vaccinated adults can harbour virus levels as high as unvaccinated people if infected with the Delta variant, according to a sweeping analysis of UK data, which supports the idea that hitting the threshold for herd immunity is unlikely."
https://www.theguardian.com/world/2021/aug/19/jabbed-adults-infected-with-delta-can-match-virus-levels-of-unvaccinated?fbclid=IwAR3iK1RzfaRDd4ypTNoUyGOl3tfmn16MWRAXlyu5_D7BOraXCBL-Bd4T8fM

Havner på sykehus og dør gjør de også. Om de var uvaksinerte hadde de sikkert blitt enda sykere før de døde da, eller?:

"Flere enn 4100 mennesker har vært innlagt på sykehus med covid-19 i USA, til tross for at de var fullvaksinerte, ifølge nye data fra CDC."
https://www.nettavisen.no/nyheter/usa-over-4000-fullvaksinerte-innlagt-pa-sykehus-minst-750-dode/s/12-95-3424147504?fbclid=IwAR1HbQWwAwJ0ARzzu8VkBRvRjvprmc2h03FAcu1RwvMgsD3LP1aHwsxNOEU

Det er så mye logikk i dette (ironi)...

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Hapi70 said:

"Flere enn 4100 mennesker har vært innlagt på sykehus med covid-19 i USA, til tross for at de var fullvaksinerte, ifølge nye data fra CDC."

https://www.nettavisen.no/nyheter/usa-over-4000-fullvaksinerte-innlagt-pa-sykehus-minst-750-dode/s/12-95-3424147504?fbclid=IwAR1HbQWwAwJ0ARzzu8VkBRvRjvprmc2h03FAcu1RwvMgsD3LP1aHwsxNOEU

 

Med tanke på at det ligger oppunder 100000 på sykehus med covid i USA om dagen (nye skrevet inn og ut hver dag i tillegg), så trekker du altså konklusjonen at 4100 er mye og at vaksinene ikke funker?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
6 minutes ago, Skrekkugle said:

Med tanke på at det ligger oppunder 100000 på sykehus med covid i USA om dagen (nye skrevet inn og ut hver dag i tillegg), så trekker du altså konklusjonen at 4100 er mye og at vaksinene ikke funker?

Jeg trekker konklusjonen at det er ren bløff at man "ikke blir så syk" når man er vaksinert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...