Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

1 hour ago, xRun said:

Postet du en kilde til disse opplysningene?
Ifølge de lokale helsemyndighetene har det vært en økning i området etter selskapet, men ingen av dem skal være linket til selskapet.

https://news.yahoo.com/covid-19-cases-spiking-marthas-013300264.html

 

7 minutes ago, Snikpellik said:

Takk for opplysningen, jeg antok at noe så enkelt ikke var noe @KongRudi så som nødvendig å lyve om - men jaggu. Veldig spesielt.

Jeg lyver ikke. Plenty av linker og bilder dere kan finne med google o.l., og tallene er i flux og øker jevnt, du fikk en veldig økning på antall Corona-syke registrert på Marthas vinyard hvor de fleste gjestene var iforhold til ukene før, ca. mellom 30-40% økning iforhold til tidligere uker, de siste 4 måndene. 😕 Dailymail oppdaterer avogtil, 74 i.flg. Dailymail.

i.flg. artikkelen over, er bl.a. 6 ansatte er blitt smittet på Harbor View Hotel hvor flere av gjestene sjekket inn, bl.a. Bradley Cooper på bildet i artikkelen. Jeg har ikke dobbelt-sjekket om det stemmer eller ikke.

Personlig mener jeg at Obama bør kunne ha fest, også vi andre - men vi må være klar over at viruset smitter normale folk og sofistikerte folk like enkelt. Så hvis folk slenger dritt om normale folk som samles, så bør de også kunne gjøre det samme med eliten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KongRudi skrev (3 timer siden):

 

 

Personlig mener jeg at Obama bør kunne ha fest, også vi andre - men vi må være klar over at viruset smitter normale folk og sofistikerte folk like enkelt. Så hvis folk slenger dritt om normale folk som samles, så bør de også kunne gjøre det samme med eliten.

Er jo mye slik media har blitt også. En gang i tiden var media "den fjerde statsmakt" som skulle avsløre maktmennesker og gjøre gravearbeid for den vanlige mann. Nå er media mer yes-menn for maktmennesker og et slags PR-talsorgan for disse samtidig som de i stadig større grad snakker ned vanlige mennesker.

Når journalister i løpet av noen tirår går fra å være gravere og varslere til yes-menn for eliten blir resultatet tilsvarende.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (47 minutter siden):

Personlig mener jeg at Obama bør kunne ha fest, også vi andre - men vi må være klar over at viruset smitter normale folk og sofistikerte folk like enkelt. Så hvis folk slenger dritt om normale folk som samles, så bør de også kunne gjøre det samme med eliten.

Jeg og, på generelt grunnlag. Men jeg klarer ærlig talt ikke helt å se denne motsetningen mellom Sturgis og Obamas bursdagsfest her, som er vidt forskjellige ting. Spesielt ikke når helsemyndighetene sier de ikke kan lenke noen tilfeller fra denne bursdagsfesten til økning i smitte. Når du i tillegg poster feilinformasjon for å skulle bevise dette konstruerte poenget faller det litt gjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Snikpellik said:

Jeg og, på generelt grunnlag. Men jeg klarer ærlig talt ikke helt å se denne motsetningen mellom Sturgis og Obamas bursdagsfest her, som er vidt forskjellige ting. Spesielt ikke når helsemyndighetene sier de ikke kan lenke noen tilfeller fra denne bursdagsfesten til økning i smitte. Når du i tillegg poster feilinformasjon for å skulle bevise dette konstruerte poenget faller det litt gjennom.

Jeg har ikke postet feilinformasjon som du hevder, og har postet linker når folk spurte om dette..

Jeg giddet ikke engang spørre deg om dokumentasjon om hvor munnbind ble brukt på Obamas bursdag, selv om du påstod det i din melding - og alle bildene fra Obamas bursdag jeg har sett viser at stort sett ingen folk gikk med munnbind - jeg regnet med at det kanskje var en person som hadde munnbind på ett eller annet tidspunkt på festen, istedenfor at jeg straks gikk utifra at du er en løgner. 😕

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (18 minutter siden):

Jeg har ikke postet feilinformasjon som du hevder, og har postet linker når folk spurte om dette..

Jeg giddet ikke engang spørre deg om dokumentasjon om hvor munnbind ble brukt på Obamas bursdag, selv om du påstod det i din melding - og alle bildene fra Obamas bursdag jeg har sett viser at stort sett ingen folk gikk med munnbind - jeg regnet med at det kanskje var en person som hadde munnbind på ett eller annet tidspunkt på festen, istedenfor at jeg straks gikk utifra at du er en løgner. 😕

Som jeg skrev, "en del munnbindbruk". Av de få bildene/videoen fra festen ser man at ansatte bruker munnbind, men at bruken ellers er ganske så fraværende.

Du postet bokstavelig talt direkte feilinformasjon og brukte det som argument - tall som beviselig er feil ut fra kilden du selv viste til, da kilden omhandlet nettopp at tallene du kom med er feil (!). I tillegg løy du om smitte linket til denne festen, der det ifølge de lokale helsemyndighetene ikke er funnet noen link til smitteøkning derfra, som @xRun arresterte deg på. Når du må ty direkte og så åpenbar løgn to ganger for å forsvare et syn, så synes jeg det er noe spesielt.

Jeg ser poenget ditt med at bursdagfest med et par hundre gjester uten spesielt mange smitteverntiltak annet enn obligatorisk testing på forhånd kan oppfattes uansvarlig, men jeg klarer ærlig talt ikke se hykleriet du forsøker å skape her sammenlignet med en motorsykkelfestival med flere hundre tusen deltakere uten tiltak.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Snikpellik said:

Som jeg skrev, "en del munnbindbruk". Av de få bildene/videoen fra festen ser man at ansatte bruker munnbind, men at bruken ellers er ganske så fraværende.

Du postet bokstavelig talt direkte feilinformasjon og brukte det som argument - tall som beviselig er feil ut fra kilden du selv viste til, da kilden omhandlet nettopp at tallene du kom med er feil (!). I tillegg løy du om smitte linket til denne festen, der det ifølge de lokale helsemyndighetene ikke er funnet noen link til smitteøkning derfra, som @xRun arresterte deg på. Når du må ty direkte og så åpenbar løgn to ganger for å forsvare et syn, så synes jeg det er noe spesielt.

Jeg ser poenget ditt med at bursdagfest med et par hundre gjester uten spesielt mange smitteverntiltak annet enn obligatorisk testing på forhånd kan oppfattes uansvarlig, men jeg klarer ærlig talt ikke se hykleriet du forsøker å skape her sammenlignet med en motorsykkelfestival med flere hundre tusen deltakere uten tiltak.

My rating: False ' Munnbinds shown on the pictures, I've seen shows that noone used munnbind'... Ergo when Snikepellik were saying they used munnbinds it is misleading at best, but my research shows he's lying, because the vast majority didn't use munnbind.

(Faktasjekk-logikk)

Grunnen til at fakta-organisasjonen kan hevde at det er 'false' i artikkelen jeg refererte om antall syke fra Sturgis, er at det er ganske store forskjeller på estimatet på antall besøkende i Sturgis, xRun sa 700k, noen sier 560k, og andre sier 460k og det  blir veldig vansklig å regne ut nøyaktig hvor mange som er smittet nøyaktig...

Bakgrunnen for at jeg brukte linken over, og meningen min om at det ikke var en superspreder-event, som økte smitten særlig betraktlig iforhold til resten av befolkningen, var ikke de unøyaktige 0,09% eller sikkert like unøyaktige 0,2% som ble smittet som er rapportert på linken. 

Det var de faktisk lave tallene av raporterte smittede personer som ble oppdaget etter besøket på Sturgis i fjord på den linken - uansett om du mener 0,2% ble smittet eller ikke, eller 0,09%, så var det ikke en superspreder-event, og derfor jeg ba ham om å ikke henge seg opp i konklusjonen, men å lese de faktiske tallene. 😕

Akkuratt som når du sier munnbind ble brukt, så trenger du ikke se bilde av at alle gjestene har brukt munnbind, før du kan påstå at munnbind har blitt brukt - du kan sikkert fint påstå at munnbind har vært brukt, dersom du har sett bilde av dette. 😕

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
7 hours ago, Simen1 said:

Neivel? - I følge hvilken studie?

De som ikke vil ta koronavaksine fordi vaksinen var eksperimentell, i betydningen ikke godt nok testet for ordinær godkjenning. Nå er den det.

Ifølge statistikk reduserte ikke vaksiner dødelighet.

Det at den var eksperimentell var ikke en konspirasjonsteori.

Edit: Vaksinen er forsåvidt fortsatt eksperimientell, selv om FDA har "godkjent" den.

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (2 minutter siden):

Ifølge statistikk reduserte ikke vaksiner dødelighet.

Neivel? - I følge hvilken studie?

Hapi70 skrev (2 minutter siden):

Det at den var eksperimentell var ikke en konspirasjonsteori.

Det stemmer. All medisin har vært eksperimentell på et eller annet tidspunkt, inklusive coronavaksinene. Det skulle da bare mangle.

Lenke til kommentar
KongRudi skrev (19 timer siden):

  

 

Peter Daszak erklærte seg ikke inhabil før etterpå de republikanske senatorene hadde fått tilgang til all informasjon om hvor godt han, Fauci og hun doktor Zhengli Shi på Wuhan-laben samarbeidet om å drive gain-of-function research på Corona'en.

Altså lenge etterpå han var eneste amerikanske representant fra USA på tur med WHO sitt fakta-finnende ekspedisjon til Wuhan laben.

Her kan du se han informere Fauci om sykdommen, i October 2017, Stemmy Daszak og Shi skal sjekke om de kan smitte meneske-celler med den.

 

email1.thumb.png.c785709f0acd8eadf1e928c35bb87445.png

 

Over kan du se Dazek informere om dette i 2017.

Nesten 2 år etterpå bryter sykdommen, ut i byen på samme labaratoriet Szi jobber på tilfeldigvis...

 

email2.jpg.71e2023e5148f5eaa3a6e6bbb626d167.jpg

Over kan du se at han takker Fauci for å dekke for han, via epost to år senere.

Den fjernede teksten er;

email2-redacted.jpg.7e70a720adb9dbd2d16014c1853626ea.jpg

De republikanske senatorene som grillet Fauci fikk senere utlevert usladdet versjon senere, og offentligjorde teksten, da de ikke så noen grunn til at det skulle holdes hemlighetstemplet at personen som var den amerikanske eksperten og eneste representanten derfra som sjekket Wuhan-lab lekasje konspirasjonen, faktisk samarbeidet med de kinesiske virologene på Wuhan-laben om å smitte menneske-celler.

Og etter dette ble kjent har Daszak senere blitt fjernet fra UN-kommisjonen som skulle sjekke Wuhan-lab lekasje konspirasjonen, og han har nå riktignok også erklært seg inhabil; men det var først lenge etterpå at det ble offentlig kjent hvor involvert Daszak var han erklærte seg inhabil. 

 

Men er ikke dette bare et eksempel på at - selv i USA - så er det en del sikkerhetsmekanismer i demokratiet som faktisk fungerer? Hvordan passer ideen om en global skyggeregjering inn i  dette bildet?

Hapi70 skrev (7 timer siden):

Vaksiner reduserte ikke dødelighet.

Jo. Her er et metastudie fra 2003 som har sett på BCG- og meslingvaksinenes påvirkning på barnedødelighet. Målet med studiet var i første omgang å se på om vaksinene ga en ikke-spesifikk beskyttelse, altså beskyttet mot andre dødsårsaker enn sykdommen de er ment å beskytte mot, som følge av en annen artikkel som påpekte en slik mulig effekt. Funnen støttet ikke en slik ikke-spesifikk effekt, MEN en ser man på konklusjonene knyttet til den spesifikke effekten, er det hevet over enhver tvil at de reduserer dødeligheten. Og listen over studier som understøtter en effekt på dødeligheten er altså lang - studiet tar for seg 782 artikler. Blant disse finner du da også studier med kontrollgrupper hvor man har god kontroll på ulike variabler, noe helt annet enn det epidemiologiske studiet du har vist til tidligere: https://www.scielosp.org/article/bwho/2003.v81n11/821-826/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, KongRudi said:

Peter Daszak erklærte seg ikke inhabil før etterpå de republikanske senatorene hadde fått tilgang til all informasjon om hvor godt han, Fauci og hun doktor Zhengli Shi på Wuhan-laben samarbeidet om å drive gain-of-function research på Corona'en.

Altså lenge etterpå han var eneste amerikanske representant fra USA på tur med WHO sitt fakta-finnende ekspedisjon til Wuhan laben.

Her kan du se han informere Fauci om sykdommen, i October 2017, Stemmy Daszak og Shi skal sjekke om de kan smitte meneske-celler med den.

 

email1.thumb.png.c785709f0acd8eadf1e928c35bb87445.png

 

Nesten 2 år etterpå bryter sykdommen, ut i byen på samme labaratoriet Szi jobber på tilfeldigvis...

Hallo? Her fremgår det svart på hvitt at sykdommen det er snakk om i 2017 er Swine Acute Diarrhea Syndrome (SADS), som skyldes et SADS-Cov koronavirus, som IKKE er det samme som SARS-Cov-2 koronavirus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 minutes ago, nebrewfoz said:

Hallo? Her fremgår det svart på hvitt at sykdommen det er snakk om i 2017 er Swine Acute Diarrhea Syndrome (SADS), som skyldes et SADS-Cov koronavirus, som IKKE er det samme som SARS-Cov-2 koronavirus.

Les neste setning..

Og ha i tankene at Corona-viruset begynte ikke å smitte mennesker før to år senere i Wuhan.

 

20 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Men er ikke dette bare et eksempel på at - selv i USA - så er det en del sikkerhetsmekanismer i demokratiet som faktisk fungerer? Hvordan passer ideen om en global skyggeregjering inn i  dette bildet?

Deg om det, etter min mening er - det hele greia ett skole-eksempel på hvor systemet ikke fungerte. 😕

Såkalt gain-of-function research på diverse influensa lignende MERS-virus (fugleinfluensa), smallpox og lignende sykdommer, ble gjort midlertidig forbudt i 2014 fordi det var regnet som for farlig - og forskerene lobbyet iherdig imot dette og fikk omgjort dette forbudet i 2017, dersom de kunne demonstrere sikkerheten for ett nytt faglig uavhengig utvalg som skulle vurdere sikkerheten av forskningen, før de tillot arbeidet.

Så hadde forskerene midler tilgjenglig til å drive denne lovlige forskningen, de måtte bare gå igjennom sikkerheten i det nyopprettede faglige sikkerhets-utvalget først... 

Men det nyopprettede utvalget fikk inn hele null søknader de tre-fire første årene om å forske på disse virusene - istedenfor flyttet forskerene forskningen til Kina, hvor det var unødvendig å gå igjennom sikkerheten.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Ifølge statistikk reduserte ikke vaksiner dødelighet.

Du kan ikke se på statistikk alene. I så fall må du da dra en konklusjon om at feks. rusavhengighet eller overvekt ikke øker dødelighet, fordi gjennomsnittlig levealder har gått opp i samme periode som andelen rusavhengige og overvektige har økt.  Korrelasjon vs. kausalitet, husker du?

https://www.statista.com/statistics/1040079/life-expectancy-united-states-all-time/

https://www.nascsa.org/Conference2019/presentations/JHallEpidemicsWednesday9-15AM.pdf

https://voxeu.org/article/100-years-us-obesity

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (50 minutter siden):

Deg om det, etter min mening er - det hele greia ett skole-eksempel på hvor systemet ikke fungerte. 😕

Såkalt gain-of-function research på diverse influensa lignende MERS-virus (fugleinfluensa), smallpox og lignende sykdommer, ble gjort midlertidig forbudt i 2014 fordi det var regnet som for farlig - og forskerene lobbyet iherdig imot dette og fikk omgjort dette forbudet i 2017, dersom de kunne demonstrere sikkerheten for ett nytt faglig uavhengig utvalg som skulle vurdere sikkerheten av forskningen, før de tillot arbeidet.

Så hadde forskerene midler tilgjenglig til å drive denne lovlige forskningen, de måtte bare gå igjennom sikkerheten i det nyopprettede faglige sikkerhets-utvalget først... 

Men det nyopprettede utvalget fikk inn hele null søknader de tre-fire første årene om å forske på disse virusene - istedenfor flyttet forskerene forskningen til Kina, hvor det var unødvendig å gå igjennom sikkerheten.

Jo, misforstå meg rett: Det kan - hvis historien stemmer - godt fremstå som et eksempel på hvordan noe ikke har fungert mtp. lobby-virksomhet, korrupsjon, inhabilitet som ikke kommer frem før det blir avslørt osv. Poenget mitt var at det er en historie som viser at man har noen sikkerhetsmekanismer som skal forsøke å demme opp for dette. De fungerer ikke feilfritt eller alltid. Men de er der. Og det i seg selv vitner for min del om at påstanden om sentral styring og felles global agenda i liten grad stemmer.

Litt det samme som når Russland eller Kina slenger en opposisjonsleder i fengsel, og mediene i Russland/Kina og Vesten har hver sin utgave av historien bak. Trolig får vi ikke den fulle sannheten servert fra noen av sidene, men det vitner heller ikke om noen enhetlig styring. Verden er fragmentert - det er hele poenget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Men er ikke dette bare et eksempel på at - selv i USA - så er det en del sikkerhetsmekanismer i demokratiet som faktisk fungerer? Hvordan passer ideen om en global skyggeregjering inn i  dette bildet?

Jo. Her er et metastudie fra 2003 som har sett på BCG- og meslingvaksinenes påvirkning på barnedødelighet. Målet med studiet var i første omgang å se på om vaksinene ga en ikke-spesifikk beskyttelse, altså beskyttet mot andre dødsårsaker enn sykdommen de er ment å beskytte mot, som følge av en annen artikkel som påpekte en slik mulig effekt. Funnen støttet ikke en slik ikke-spesifikk effekt, MEN en ser man på konklusjonene knyttet til den spesifikke effekten, er det hevet over enhver tvil at de reduserer dødeligheten. Og listen over studier som understøtter en effekt på dødeligheten er altså lang - studiet tar for seg 782 artikler. Blant disse finner du da også studier med kontrollgrupper hvor man har god kontroll på ulike variabler, noe helt annet enn det epidemiologiske studiet du har vist til tidligere: https://www.scielosp.org/article/bwho/2003.v81n11/821-826/

Nemlig, den reduserte ikke dødelighet, man spekulerer på om den kanskje gjorde det, det er stor forskjell.

Igjen, disse grafene viser at vaksiner aldri har redusert noe dødelighet. Jeg er så inderlig lei av å gjenta dette nå.

582713922_Skjermbildefra2021-08-2416-03-42.png.e0dedadc6d75a4f181c3a135d2137ba2.png

http://vaxinfostarthere.com/did-vaccines-save-us/

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (34 minutter siden):

Igjen, disse grafene viser at vaksiner aldri har redusert noe dødelighet. Jeg er så inderlig lei av å gjenta dette nå.

 

Har du sjekket hvordan vaksine påvirker smitten?
Har du sjekket hvordan smitte påvirker langtidsproblemer? Levende eller død er ikke de to eneste utfallene.

Edit: pleier ikke å be folk finne data selv, men grafene som viser hvordan vaksinasjon påvirket smitte har blitt postet en del ganger som svar på akkurat samme påstand. En påstand som dukker opp med jevne mellomrom, men merkelig nok blir korrelasjonen mellom vaksine og smitte glemt ganske fort.

Nei, jeg gidder ikke nok en gang poste grafene, de har blitt postet nok her, om ett par uker kommer uansett samme påstand frem igjen..

 

edit2: ok, kan poste enda en gang:

mass-vaccination-programs-diphtheria-pol

Endret av aklla
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (11 minutter siden):

Nemlig, den reduserte ikke dødelighet, man spekulerer på om den kanskje gjorde det, det er stor forskjell.

Igjen, disse grafene viser at vaksiner aldri har redusert noe dødelighet. Jeg er så inderlig lei av å gjenta dette nå.

582713922_Skjermbildefra2021-08-2416-03-42.png.e0dedadc6d75a4f181c3a135d2137ba2.png

http://vaxinfostarthere.com/did-vaccines-save-us/

Les det jeg skriver i innlegget du svarte på om igjen, samt dette:

Hugo_Hardnuts skrev (1 time siden):

Du kan ikke se på statistikk alene. I så fall må du da dra en konklusjon om at feks. rusavhengighet eller overvekt ikke øker dødelighet, fordi gjennomsnittlig levealder har gått opp i samme periode som andelen rusavhengige og overvektige har økt.  Korrelasjon vs. kausalitet, husker du?

https://www.statista.com/statistics/1040079/life-expectancy-united-states-all-time/

https://www.nascsa.org/Conference2019/presentations/JHallEpidemicsWednesday9-15AM.pdf

https://voxeu.org/article/100-years-us-obesity

 

Du kan ikke konkludere med at vaksiner ikke reduserer dødeligheten, bare fordi statistikken viser at andre faktorer også reduserer dødeligheten. Du må se på studier som undersøker den spesifikke effekten av vaksiner, og de levner altså ingen tvil.

Hvis du er lei av å fremme de samme påstandene, kan du jo faktisk kommentere på de innspillene du får i stedet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Hapi70.. hilsen Robin Birch, en australsk alternativ-blogger med spesiell interesse for holistic healing og generell vaksinemotstand mot alle vaksiner. Joda, du vil sikkert påpeke at hun tok en science degree .. uten å nevne at det var for ca 50 år siden. Og at hun føler seg kompetent til å vurdere vaksiner selv om hun "vet" ting på forhånd og bare er ute etter å bekrefte det hun "vet".

Det å gjenta løgner gjør det ikke mer sant med tiden. Dette er og forblir en søppelkilde, samme hvor mye det gjentas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, Simen1 said:

@Hapi70.. hilsen Robin Birch, en australsk alternativ-blogger med spesiell interesse for holistic healing og generell vaksinemotstand mot alle vaksiner. Joda, du vil sikkert påpeke at hun tok en science degree .. uten å nevne at det var for ca 50 år siden. Og at hun føler seg kompetent til å vurdere vaksiner selv om hun "vet" ting på forhånd og bare er ute etter å bekrefte det hun "vet".

Det å gjenta løgner gjør det ikke mer sant med tiden. Dette er og forblir en søppelkilde, samme hvor mye det gjentas.

Det er ikke snakk om å "vurdere vaksiner". Det er snakk om at disse sykdommene hadde en dødelighet på nær null før man begynte å vaksinere, og at vaksineringen ikke endret den allerede bratt fallende kurven. Det er ren statistikk som viser at vaksiner aldri har redusert dødelighet.

Lenke til kommentar

Det dør jo så få personer på veiene, hvorfor ikke oppheve krav om bruk av bilbelte og droppe EU-kontrollen?

Grunnen til at så "få" personer dør er fordi store deler av verden respekterer at det er et farlig virus i lufta og distanserer seg og gjør ekstra hygiene-tiltak.

Og i steder der store deler av befolkningen har fått vaksine så kan det gjerne være like mange smittede som uten vaksinen, men det er mange færre som dør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (3 timer siden):

Det er ikke snakk om å "vurdere vaksiner". Det er snakk om at disse sykdommene hadde en dødelighet på nær null før man begynte å vaksinere, og at vaksineringen ikke endret den allerede bratt fallende kurven. Det er ren statistikk som viser at vaksiner aldri har redusert dødelighet.

Jo. https://www.scielosp.org/article/bwho/2003.v81n11/821-826/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...