Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

2 minutes ago, Thor. said:

Så hvis jeg bruker bilbelte, så er jeg redd døden? Er jeg uredd døden om jeg dropper vaksinen? Er det macho? Får jeg flere damer etter meg? Blir jeg en helt? Kanskje til og med fryktløs?

Er jeg redd støv hvis jeg støvsuger gulvet?
Hvis jeg ringer familien min, er det fordi jeg er redd de er døde?

Hva slags tullelogikk er dette?

Eller overanalyserte du innlegget mitt kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
20 hours ago, Stoddart said:

Dette er vel litt som å sammenligne en appelsin og en stein når man skal sammenligne to stykk bær?

For å si det sånn, hvis du har en genuin trussel mot en, eller flere personer. Så ville jeg trodd at konsekvensen ville vært at Onkel Politi hadde tatt tak i deg før du hadde rukket å gjøre det.

Men altså, når det kommer til vaksiner etc. så er det ikke noe nytt valg har konsekvenser. Lenge før covid så har det vært mange land rundt om i verden som har hatt krav til div. vaksiner for at man skal komme inn i landet.

Poenget mitt er at dersom du lar være å ta vaksinen, og så enten blir smittet eller ekstra symptomatisk, kan vi kalle det en "naturlig konsekvens". Altså, et resultat av det valget du har tatt.

Men når vi snakker om å ta fra folk jobbene deres fordi de ikke har tatt vaksinen, så snakker vi ikke lenger om en naturlig konsekvens, men en konsekvens noen andre har valgt å påføre deg; altså "vold".

For å dra ennå en analogi:

Hvis du setter deg på en spiker er det en naturlig konsekvens at du vil blø fra rævva - et resultat av dine handlinger. Men om jeg truer deg med å kjøre en spiker opp i rævva di fordi du har tatt et valg jeg ikke liker, da er det vold. Det at du da blør fra rævva er i større grad en konsekvens av mitt valg, snarere enn ditt. Å da si at "du hadde et valg" er en absurd forståelse av begrepet, og slik en psykopat typisk vil forstå det.

Endret av AntonMarkmus
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
9 hours ago, Morromann said:

Lite sannsynlig i og med at det kan se ut som om vaksinene slutter å virke etter et halvt år, slik det nå ser ut til i Israel. Hvorfor skal vaksiner som sluttet å virke for 9 og et halvt år siden ta livet av folk om 10 år?

Det kommer an på hva som er i dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
8 hours ago, Budeia said:

Akkurat fluor er noe som har blitt angrepet mye på youtube. Det har versert videoer om "the truth about fluor". Fordi det har blitt tilsatt i drikkevannet i flere land. Og det var stor motstand mot fluor i begynnelsen, men senere da folk hadde fått "fluor-hjerner", minket motstanden :)

En svensk lege, Erik Enby, opptrer nå i en video. Han har klart å nappe til seg en vaksineflaske som ble satt igjen på et bord, og sett på innholdet i et mikroskop. Han mener det er levende mikroorganismer, og samme type mikroorganismer som sees i blodet til kronisk syke mennesker. Og dette er utrivelig å se, og ikke noe som noen ønsker å få injisert i kroppen. 

https://www.bitchute.com/video/jYcDfYTsRyp6/

Disse organismene kan vel fortsette å utvikle seg uavhengig av en eventuell virkning av vaksinen. 

Dette er veldig interessant. Det støtter det Dr. Judy Mikovits sier, både at de sprer patogener med va*ksinene og at dette kan gjøre folk kronisk syke. Man kan også lure på om de sprer variantene med dem. 

Uansett er det ekstremt bekymringverdig om dette virkelig er fra en va*sineampulle. Og man skulle jo tro at en lege vil forsikre seg om at det ikke er sølevann..

Lenke til kommentar
Betroz skrev (10 timer siden):

Om bare for et lite øyeblikk, prøv å forestille deg muligheten for at Covid vaksinene kan være farlig for oss mennesker når det har gått en stund, la oss si innen de neste 10 åra. Der etterhvert som tiden går så får flere og flere av de som er vaksinert alvorlige helseplager som vil belaste helsesystemet mer enn Covid har gjort. At titusenvis, kanskje mange flere, vil dø av vaksinene bare her i Norge. Innen de neste 10 åra.

Hva vil du si da Simen? Har du i det hele tatt vurdert muligheten for at dette kan skje?!

Hvis jeg får lov å svare for meg selv, så vil jeg si at jeg har vurdert muligheten av at vaksinen etter noen år kan forårsake alvorlige bivirkningen i en liten promille av befolkningen. Jeg vurderer derimot den risikoen til å være langt mindre enn å bli alvorlig syk av Covid.


Risikoen for at vaksinen på en eller annen måte skal forårsake massedød vurderer jeg som så liten at jeg ikke engang gidder å bekymre meg over det.


Tanken på at vaksinen forårsaker massedød, og at hele pandemien bare er en gigantisk konspirasjon, vurderer jeg som fullstendig irrasjonell. Dette er noe jeg ikke engang anser som en teoretisk mulighet, og er omtrent på nivå med konspirasjonene fra Q-anon, eller Flat-jord.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Alt jeg ser er at du forsvarer din egen frykt for døden, og så vil du at alle andre skal delta i den frykten ved å gjøre det samme, som er å ta vaksinen. Vaksinen er den fysiske representasjonen av folk sin frykt for døden. Tanken på at tar man den vaksinen så kan dem leve kanskje litt lenger i denne verdenen. En verden som blir mer og mer gal dag for dag.

 

Jeg har aldri vært redd for å dø av corona, sjansen for at jeg skulle stryke med av det er nok nesten null; men det var andre grunner til at jeg tok den. Av hensyn til andre(nå beskytter man kanskje ikke så godt som først antatt dog)og for at samfunnet skal kunne fungere bra igjen uten en overbelastning av helsevesenet som fører til nedstenging; altså som en del av en fellesinnsats. Men redd for å dø av corona har jeg aldri vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

Eller overanalyserte du innlegget mitt kanskje?

... nei. Jeg bare gikk et par skritt videre med logikken din. Jeg mener at det ikke henger på greip. Hva slags propaganda-svada er det du hører på?

Hvis DU lar være å ta vaksinen, så er det du som er redd for å dø, fordi i din verden så tar vaksinen livet av folk.

Endret av Thor.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, knutinh said:

Det er selvsagt _mulig_. Når Colgate introduserer en ny tannkrem så er den ikke testet i 40 år, derfor er det _mulig_ at alle som bruker den kommer til å dø om nøyaktig 38 år og 4mnd.

Spørsmålet er om det er særlig sannsynlig. Og hvorfor skal vi bekymre oss for uforutsette langtids-effekter av en vaksine, men ikke for tannkrem. For meg som hverken er kjemiker eller biolog er det langt fra opplagt. Jeg forstår det slik at langt de fleste vaksine-skeptikerne heller ikke har tung fagkunnskap, så hvorfor skal vi godta deres risiko-analyse av vaksiner basert på føre-var, men ikke bruke samme prinsipp på tannkrem?

-k

 

Kjenner du utviklingen av vaksine mot SARS-CoV?

Her er en studie av en tidlig vaksinekandidat som brukte et adenovirus med s-proteinet (samme prinsipp som AZ-vaksiner nå):

Effects of a SARS-associated coronavirus vaccine in monkeys - The Lancet (2003)

Quote

Our results show that an adenoviral-based vaccine can induce SARS-CoV-specific T-cell and virus neutralising antibody responses.

Hurra, det virket?

 

 

First U.S. SARS Vaccine Trial Opens At NIH -- ScienceDaily (2004)

Quote

Scientists expect that the DNA will direct human cells to produce proteins very similar to the SARS spike protein. The immune system should recognize these proteins as foreign and then mount a defense against them. If the vaccinated person ever encounters the actual SARS virus, his or her immune system will be primed to neutralize it.

"It is truly remarkable that less than two years ago we were facing an unknown global health threat, and now we are testing a promising vaccine that may help us to counter that threat should it re-emerge," Dr. Fauci said.

Høres det kjent ut? Det er samme prinsippet som blir brukt i Pfizer og Moderna, riktignok DNA i stedet for mRNA her men forskjellen er ikke stor. 

 

subcutaneously injected UV-inactivated SARS coronavirus vaccine elicits systemic humoral immunity in mice | International Immunology | Oxford Academic (oup.com) (2004)

Quote

The present results demonstrated that even a single subcutaneous administration of UV-irradiated virion without alum adjuvant induced a high level of systemic anti-SARS-CoV antibody response in mice, probably followed by the generation of long-term antibody-secreting cells and memory cells in the bone marrow. 

En annen vaksine, med deaktivert virus

En fra Kina:

SARS vaccine 'has no side effects' in first human tests - SciDev.Net

Quote

Researchers in China say that no side effects have been observed during the world’s first human trials of a vaccine against severe acute respiratory syndrome (SARS). Thirty-six volunteers received either low or high doses of the vaccine.

 

Jeg kunne ramset opp vaksinekandidater i fleng, det var haugevis, men jeg tror poenget er klart. Det var optimisme blant forskere og eksperter, et vidunder, og alle varianter ble prøvd. De fleste ga antistoffer og alt var bra og som forventet, helt til man plutselig fant ut at vaksinene har ADE som ga ARDS

Immunization with SARS Coronavirus Vaccines Leads to Pulmonary Immunopathology on Challenge with the SARS Virus (plos.org) (2012)

Quote

These SARS-CoV vaccines all induced antibody and protection against infection with SARS-CoV. However, challenge of mice given any of the vaccines led to occurrence of Th2-type immunopathology suggesting hypersensitivity to SARS-CoV components was induced. Caution in proceeding to application of a SARS-CoV vaccine in humans is indicated.

Antibody-dependent SARS coronavirus infection is mediated by antibodies against spike proteins - ScienceDirect (2014)

Quote

Results from infectivity assays indicate that SARS-CoV ADE is primarily mediated by diluted antibodies against envelope spike proteins rather than nucleocapsid proteins. We also generated monoclonal antibodies against SARS-CoV spike proteins and observed that most of them promoted SARS-CoV infection.

Generelt om ADE i vaksiner og virus:

Frontiers | Viral-Induced Enhanced Disease Illness | Microbiology (frontiersin.org) (2018)

Quote

Accordingly, Several studies have investigated the mechanisms underlying SARS-CoV mediated ADE. It was initially reported by Kam et al. that immunization with recombinant full-length SARS-CoV spike S-protein elicited protective immune response in vivo, but induced viral infection of human B cells in vitro via FcγRII-dependent and ACE2-independent pathways, suggesting novel ADE mechanism for SARS-CoV (Kam et al., 2007). Similarly, results of Jaume et al. study showed that anti-spike antibodies were able to potentiate infection of immune cells with both SARS-CoV spike-pseudotyped lentiviral particles (SARS-CoVpp) and replication-competent SARS-CoV. Likewise, this antibody-mediated infection was FcγRII dependent and ACE2 independent (Jaume et al., 2011). Another study demonstrated that enhancement of infection with replication-competent SARS-CoV as well as SARS-CoVpp in microphages was linked to anti-spike IgG, specifically through FcγRII signaling (Yip et al., 2014). Wang et al. found that ADE response is stimulated by antibodies against SARS-CoV spike proteins rather than nucleoproteins (Wang et al., 2014). It was also shown in the same study that ADE response was dependent on antibody titers, as sera with high antibodies concentration neutralized the virus, while diluted sera significantly enhanced the infection and induced more apoptosis

 

Dette er ikke noe som skjedde for hundre år siden, det skjedde med det nærmeste vi har SARS-CoV-2 (hvor vaksine er forsøkt) fra 2003 frem til omtrent SARS-CoV-2, da mekanismene bak fremdeles ikke var helt forstått, men vi vet at de aldri klarte å lage en vaksine mot SARS-CoV (eller andre coronavirus for den saks skyld).

Legg merke til siste delen jeg uthevet...

Quote

It was also shown in the same study that ADE response was dependent on antibody titers, as sera with high antibodies concentration neutralized the virus, while diluted sera significantly enhanced the infection and induced more apoptosis

Med andre ord, man når et visst nivå der beskyttelsen er for lav til å gi beskyttelse, og i stedet gir en mer en mye mer alvorlig infeksjon.

Hva er det vi ser nå med SARS-CoV-2-vaksinen? Effektiviteten faller dramatisk etter kort tid, og vi har fått en ny variant (delta) der de har påvist en form for ADE i laboratorier.

Infection-enhancing anti-SARS-CoV-2 antibodies recognize both the original Wuhan/D614G strain and Delta variants. A potential risk for mass vaccination? - Journal of Infection (2021)

Quote

Current Covid-19 vaccines (either mRNA or viral vectors) are based on the original Wuhan spike sequence. Inasmuch as neutralizing antibodies overwhelm facilitating antibodies, ADE is not a concern. However, the emergence of SARS-CoV-2 variants may tip the scales in favor of infection enhancement. Our structural and modeling data suggest that it might be indeed the case for Delta variants.

Vi forventer ikke ADE før det enten har gått nok tid til at beskyttelsen faller nok til at "feil antistoffer" tar over, eller at det kommer en mutasjon/serotype som har nok forskjeller til at de riktige antistoffene ikke klarer å immunisere, så vi er vel omtrent der nå.

Hvis vi ikke ser ADE med SARS-CoV-2-vaksiner kan vi klappe oss på skulderen og si at vi for første gang i historien har klart å lage en fungerende vaksine som ikke øker dødelighet mot et betakoronavirus, men det er ikke noen åpenbare forskjeller på verken vaksinene eller viruset som skulle tilsi at det er en selvfølgelighet. Det eneste vi vet er at det ikke er observert så langt....

 

Antibody-dependent enhancement and SARS-CoV-2 vaccines and therapies | Nature Microbiology

Quote

Data from the study of SARS-CoV and other respiratory viruses suggest that anti-SARS-CoV-2 antibodies could exacerbate COVID-19 through antibody-dependent enhancement (ADE). Previous respiratory syncytial virus and dengue virus vaccine studies revealed human clinical safety risks related to ADE, resulting in failed vaccine trials. 

Det er IKKE tannkrem vi holder på med her, det er et forsøk på å lage en vaksine mot et virus i en familie der ingen tidligere vaksiner har fungert, tvert imot. Svaret på om det har fungert denne gangen får vi trolig ganske snart, men de vaksinene vi har laget nå skiller seg ikke fra de som ble forsøkt mot SARS i måten de fungerer på (selvfølgelig er det noen små forskjeller, men det er samme strategi).

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (10 timer siden):

Eller overanalyserte du innlegget mitt kanskje?

Din debattteknikk er mye bedre enn visse andre, men du har to underliggende påstander du bruker igjen og igjen, og fortjener motstand på hver gang, som over, nemlig:

* At de som tar vaksine gjør det av frykt for døden. 

* At vaksinemotstanderne i større grad enn andre tenker selv. 

Begge disse to er tullete hersketeknikker du ikke har noe grunnlag for. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
11 hours ago, Splitter said:

Tanken på at vaksinen forårsaker massedød, og at hele pandemien bare er en gigantisk konspirasjon, vurderer jeg som fullstendig irrasjonell. Dette er noe jeg ikke engang anser som en teoretisk mulighet, og er omtrent på nivå med konspirasjonene fra Q-anon, eller Flat-jord.

Da sier jeg lykke til som deltaker i dette store mRNA eksperimentet. Kroppen din taklet kanskje 2 doser, men hva vil skje etter dose 3, 4, 5...tro?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
delfin skrev (10 timer siden):

 

Det er IKKE tannkrem vi holder på med her, det er et forsøk på å lage en vaksine mot et virus i en familie der ingen tidligere vaksiner har fungert, tvert imot. Svaret på om det har fungert denne gangen får vi trolig ganske snart, men de vaksinene vi har laget nå skiller seg ikke fra de som ble forsøkt mot SARS i måten de fungerer på (selvfølgelig er det noen små forskjeller, men det er samme strategi).

Kandet tenkes at vi allerede har svaret og at vi nå ser det i Israel som var den store prøvekluten; som begynte med massiv vaksinering mens vi ennå skrev 2020? Hmmmm....

Jeg vet ingen ting lenger, bortsett fra at viruset er ekte og at det er ille og har ført til mye elendighet. Men....i India, verdens største demokrati, går det nå veldig bra og hvor de nå med stor suksess har tatt i bruk et legemiddel som vestlige land ikke vil høre snakk om eller vil ta i en ildtang. Da viruset herjet som verst i India i vår var det daglige oppdateringer i norske media som satte frykt i folk, men nå, som de har tatt dette i Vesten uglesette legemiddelet i bruk med fantastiske og positive resultater er kamereaene pakket sammen og det er ikke et kvekk i norske eller andre store vestlige medier om hvor bra det går i India. Ikke et ord. Pussig det der synes jeg.

Eller kansje ikke? Den amerikanske farmaslytindustrien er en sleip og kynisk bransje og har uttallige svin på skogen. Men media har aldri vært mer ukritisk. Ja, jeg har tatt vaksinen, men var det verdt det annet enn for fordelene det gir, for en stund ihvertfall? Jeg vet ikke lenger.

Alt som skjer virker så...absurd nå. Så absurd at jeg vil si at det eneste jeg med sikkterhet kan si om konspirasjonsteoretikerne er at de tar FEIL om at viruset ikke finnes og at det har vært ufarlig hele tiden. Der tar de feil. Men mye annet har de fått rett i. Skremmende mye egentlig.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Morromann said:

Kandet tenkes at vi allerede har svaret og at vi nå ser det i Israel som var den store prøvekluten; som begynte med massiv vaksinering mens vi ennå skrev 2020? Hmmmm....

Jeg vet ingen ting lenger, bortsett fra at viruset er ekte og at det er ille og har ført til mye elendighet. Men....i India, verdens største demokrati, går det nå veldig bra og hvor de nå med stor suksess har tatt i bruk et legemiddel som vestlige land ikke vil høre snakk om eller vil ta i en ildtang. Da viruset herjet som verst i India i vår var det daglige oppdateringer i norske media som satte frykt i folk, men nå, som de har tatt dette i Vesten uglesette legemiddelet i bruk med fantastiske og positive resultater er kamereaene pakket sammen og det er ikke et kvekk i norske eller andre store vestlige medier om hvor bra det går i India. Ikke et ord. Pussig det der synes jeg.

Eller kansje ikke? Den amerikanske farmaslytindustrien er en sleip og kynisk bransje og har uttallige svin på skogen. Men media har aldri vært mer ukritisk. Ja, jeg har tatt vaksinen, men var det verdt det annet enn for fordelene det gir, for en stund ihvertfall? Jeg vet ikke lenger.

Alt som skjer virker så...absurd nå. Så absurd at jeg vil si at det eneste jeg med sikkterhet kan si om konspirasjonsteoretikerne er at de tar FEIL om at viruset ikke finnes og at det har vært ufarlig hele tiden. Der tar de feil. Men mye annet har de fått rett i. Skremmende egentlig.

Det føles hvert fall vanskelig ut å ikke ville formidle alt dette i diskusjoner IRL. Men, det føles ikke ut som det hjelper uansett. Karantener, smittetiltak, holde samfunnet som gissel hvor en må leve i en slags frykt over hvor neste karantene kommer, eller tiltak. Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil akseptere det så villig som dem gjør. For min del er pandemien over. Det blir jo interessant å se om det å vente på disse ytterlige dosene som garantert kommer, vil føre til at en imens må leve slik en gjør nå. Samfunnet slik det var i 2019 regner jeg med vi ikke får se med det første. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

India, er det noen troverdige kilder som viser til at det er "uglesette" legemidler som utgjør forskjellen? Jeg har fortsatt ikke troa på det. Fant dette, riktig nok noen måneder gammelt og informasjon i pandemiens tid endrer seg fort. 

Sitat

Public health experts told the Financial Times in late May that regional lockdowns, reduced social interaction and an increasing number of antibodies against Covid among the general population were helping to bring down the infection rate in India. Vaccinations too have helped to continue the downward trend in cases.

https://www.cnbc.com/2021/07/23/coronavirus-how-india-is-doing-now-after-delta-variant-spread.html

Endret av :utakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (21 minutter siden):

Det føles hvert fall vanskelig ut å ikke ville formidle alt dette i diskusjoner IRL. Men, det føles ikke ut som det hjelper uansett. Karantener, smittetiltak, holde samfunnet som gissel hvor en må leve i en slags frykt over hvor neste karantene kommer, eller tiltak. Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil akseptere det så villig som dem gjør. For min del er pandemien over. Det blir jo interessant å se om det å vente på disse ytterlige dosene som garantert kommer, vil føre til at en imens må leve slik en gjør nå. Samfunnet slik det var i 2019 regner jeg med vi ikke får se med det første. 

Hadde det ikke vært for Netflix, andre nett-tjenester og alle muligheter for å ta det med ro hjemme hadde man sett mer irritasjon hos befolkningen over at dette ikke ser ut til å ha noen slutt og at man konsekvent truer med mer av det samme.

Pandemien er i mine øyne også over. Munnbindene er lagt i en eske innerst i et skap(ikke kastet for de kan komme til nytte i andre sammenhenger, som arbeidssituasjoner hvor mye støv flyter rundt etc), slik man pakker vekk jula har jeg "pakket vekk coronaen". Det er WHO som selektivt slår fast at vi fortsatt er i en pandemisk situasjon; men WHO sitter ikke på den endelige fasit på alt; de er ikke allvitere og det er som så mye annet i FN-systemet; suspekt, når korrupte regimer har sine hender på rattet.

Og etter å ha fått med meg litt om India, som media ga full gass på å rapportere om i april-mai men ikke nevner med et ord lenger og om sulksessfull behandling med ivermectin(stavet riktig?)ja da stusser jeg. Jeg mener; vaskineprodusentene frykter vel ikke økonomisk tap om det skulle vise seg at det er annet som hjelper mot corona? Eller? Hvordan kan man foreslå noe sånt; det er vel bare veldedgihet og godhet hos de store farmasøytselskapene? Eller....?

Jeg har vært all in i å støtte opp om å få ned smitten og få hverdagen tilbake og jeg stolte på og trodde på politikerne når de sa at med vaksinen får vi hverdagen tilbake. "En-meteren blir avviklet i løpet av sommeren"...."jeg lover" som Bent Høie sa til de unge. Jeg tenkte at prat om "new normal" var noe hyperbole fra noen overentusiastiske transhumanister med liten/ingen forståelse for hvordan mennesker flest ønsker å leve sine liv, som ikke forstår at menneske er et sosialt vesen og at det var ønsketenkning fra slike. Vel....here we are.

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 minutter siden):

India, er det noen troverdige kilder som viser til at det er "uglesette" legemidler som utgjør forskjellen? Jeg har fortsatt ikke troa på det. Fant dette, riktig nok noen måneder gammelt og informasjon i pandemiens tid endrer seg fort. 

https://www.cnbc.com/2021/07/23/coronavirus-how-india-is-doing-now-after-delta-variant-spread.html

Det er jo nesten ingen som er vaksinerte i India. 9%. Så det er nok neppe noen særlig forklaring. CNBN, amerikansk corporate media som man kaller det. Klart de snakker ned alternative måter å bekjempe pandemien på. Jeg stoler ikke på noe som helst fra større medier i USA, hverken CNN, FOX News eller CNBC. USA fremstår for meg mer som en bananrepublikk enn noe funkjsonelt vestlig demokrati uansett, samme med mediene deres.

Lenke til kommentar

Nå var det CNBC som siterte Financial Times, som igjen siterte noen helsefolk ... men om man leter lenge nok så finner man sikkert en eller annen kobling som sier at "ha-HAAA disse kan vi ikke tro på, fordi ... "

Venter fortsatt på solide studier som bekrefter at Ivermectin funker. Det burde ikke være så vanskelig å hoste opp, hvis legemiddelet har noen effekt da ... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...