Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (2 timer siden):

Her er første indikasjon på at de uvaksinerte rammes økonomisk.

Hvis det kommer til et punkt der en ikke lengre kan få bot for å ignorere karantene, kan hun velge å være på jobb. Men det kan vel også resultere i oppsigelse, slik som ting har blitt. Vi har jo allerede ventet i usannsynlig lang tid på at dette systemet skulle ta slutt. 

Tross alt, med alle gjenåpningstrinn komplett (som forhåpentlig vil skje) skal de ikke lengre kunne kreve at noen går i karantene. 

https://brandnewtube.com/watch/france-supermarkets-hiring-security-to-prevent-un-jabbed-from-entering_xGP6F3UXgUJq5nU.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hva som skjer i Frankrike. Lurer på hvordan jeg kunne vite at det ble økonomiske konsekvenser for å ikke ta den. 

«Mitt hjärta håller på att gå i bitar: en vanlig fransk familj trasas sönder just nu,... en bland miljontals... Min niece som är 28 år och ensamstående mamma med en dotter på 8 år få uppleva hur mormor och moster efter injektionen är magnetiska, och moster är helt apatisk, blicken helt livlös. Bredvid sitter gammal morfar 83 år gammal också magnetisk, han och hans hustru blev tvungna till slut att ta injektionen då gammal mormor förvägrades vård för sin cancer och utbetalningen av deras pensioner ströps, de har gett upp och vill dö så fort som möjligt! Samtidigt har en fruktansvärd lukrativ handel fötts, mödrar säljer allt de äger och till och med sig själva för att komma åt falska vaccpass för att lämna landet och skydda sina barn! De får inte handla mat utan passet... och ännu mer business... Två mödrar dör, 28 år gamla, deras barn omhändertas av myndigheterna, sätts på institutioner... och vad händer med de?... Vill inte ens tänka på det! Jag har personliga bilder och filmer på detta men har inte styrkan att dela de ännu då det är min familj det handlar om! Detta mina vänner händer bara några mil ifrån oss, där många säkert också har varit och semestrat, det går knappast att blunda och förneka längre att något är riktigt, riktigt jävla sjukt håller på att förinta oss!»

Lenke til kommentar

Det med at man liksom blir magnetisk av vaksinen er det enkleste i verden å motbevise.

Jeg prøvde på meg selv etter at jeg ble vaksinert - med mindre man er svett eller klam og holder armen i vinkel sånn at metallgjenstander logisk nok vil henge på, fungerer det overhodet ikke.
Tørr hud, loddrett vinkel, gjennom tøy - null magnetisk effekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vaksine er bare tull.. like tull som alt annet. Morsomste er at folk som er motstandere av vaksinen, har vaksinert seg mot noe annet. Snakk om å skyte seg selv i foten.

Kan ikke bli tatt seriøs! Min mor nektet meg vaksine mot BCG, polio, røde hunder, a og b.

 

Også ser jeg at disse såkalte vaksinemotstandere har fått disse vaksinene. Latterlig!

Lenke til kommentar

Siden vi liker å poste enkeltpersoners historier, så kan vi jo vise "den andre siden av saken".

Det er en elendig måte å diskutere en sak på, men jeg gjør det for å illustrere at det er veldig mange som "angrer" på at de ikke tok vaksinen når det er for sent.
(jeg flytter bildene i spoiler senere denne helgen)

 

1wl68qr1eei71.jpg

thofptnbedh71.jpg

 

Screenshot of Tweet from @stephenharmon: IF YOU'RE HAVING EMAIL PROBLEMS, I FEEL BAD FOR YOU, SON. I GOT 99 PROBLEMS BUT A VAX AIN'T ONE!Screenshot of Tweet from @stephenharmon: Biden's door to door vaccine "surveyors" really should be called JaCovid Witnesses. #keepmovingdork

Screenshot of Tweet from @stephenharmon: "Well not the greatest update I've ever received. Still diagnosed w/ Covid pneumonia   now bacterial pneumonia cause you know go hard or go home. Just had to have the hard convo about what should be done if I become unconscious in this process since my oxygen dependency is worse.Screenshot of Tweet from @BrianCHouston (Verified): Ben has just passed on to us the devastating news that our beloved friend, Stephen Harmon has passed away from Covid. Heartbreaking.

i1mkehouxsf71.jpgc0c3chsnprh71.jpg

rz6edcgv1hh71.png

hz4a2rli6rg71.png

 

Fitness enthusiast, 42, who rejected vaccine, dies of Covid

‘I’m sorry, but it’s too late’: Alabama doctor on treating unvaccinated, dying COVID patients

(Video) Don't trust medical professionals because of the vaccine? Fine, then stick to your guns.

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 timer siden):

Hva som skjer i Frankrike. Lurer på hvordan jeg kunne vite at det ble økonomiske konsekvenser for å ikke ta den. 

«Mitt hjärta håller på att gå i bitar: en vanlig fransk familj trasas sönder just nu,... en bland miljontals... Min niece som är 28 år och ensamstående mamma med en dotter på 8 år få uppleva hur mormor och moster efter injektionen är magnetiska, och moster är helt apatisk, blicken helt livlös. Bredvid sitter gammal morfar 83 år gammal också magnetisk,

Det er ikke tvil om at det er personer som får bivirkninger av vaksinen, men når du kommer med historier hvor det å bli magnetisk er en del av det, vet alle som ikke er dypt nede i konspi-hullet at historien er tull. 

Så om du fortsatt ikke har skjønt hvorfor vi ikke tror deg, så har du svaret her, det er fordi så mye av det du poster er så åpenbart feil og så åpenbart uten noe kritisk filter fra deg.

Hvis vi skal tro deg og likesinnede, går det nå rundt millioner av personer som har blitt magnetiske. Hva om du spør deg selv hvorfor det ikke finnes en eneste som har latt seg teste for magnetismen på en slik måte at det kan verifiseres?

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (5 timer siden):

Hva som skjer i Frankrike. Lurer på hvordan jeg kunne vite at det ble økonomiske konsekvenser for å ikke ta den.

Hysterisk morsomt at noen virkelig tror på det der. Det må jo bare være et dårlig agn som ar lagt ut for å få antivaxere til å bite på, sånn at de kan tas med buksa nede litt senere.

PS. Fjernet sitatet for å ikke selv være med på spredning av vaksineløgner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
fredrik2 skrev (3 minutter siden):

Nästan förvånande hur lätt lurade konspifolk som hapi är. Går ju på precis allt som visar det hen vill höra. 

Jeg tror det er for få som legger ut lokkemat til konspi-folket (og avslører tullet når de biter på). Det er bare å finne på noen stunt. Spise blåbær og påstå at tunga ble blå av vaksinene eller noe sånt. De biter sikkert på også kan de lettlurte løgnsprederne avsløres etterpå. Nye stunt hver dag, helt til de blir utmattet av avslørte konspi-løgner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
21 minutes ago, Betroz said:

Jeg ser at denne tråden her er like polariserende som vanlig. Da passer det med noen visdomsord fra Hugo :  (14 min)

 

 

Sier han virkelig at Afghanistan situasjonen er konstruert og fake sånn at vi (befolkningen) skal akseptere å ta i mot bøtter av flyktninger derfra? Drøyt ass. Men ja, fremmedfrykt er jo også en del av konspikaka så overrasker meg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det å bli truet med å miste pensjonen, kan være nok til å få mange til å ta vaksinen. Men det spørs om de faktisk hadde mistet pensjonen. 

https://www.reuters.com/world/countries-make-covid-19-vaccines-mandatory-2021-07-13/

 

Laffe skrev (5 timer siden):

Kan ikke bli tatt seriøs! Min mor nektet meg vaksine mot BCG, polio, røde hunder, a og b.

Så fordi noen tok barnevaksiner for 20-30-40 år siden, er det helt poengløst å nekte vaksiner som oppstår i helt spesielle vaksinekampanjer?

Lenke til kommentar

Noen land opplever at koronaløgner ødelegger for målet om god vaksinasjonsgrad og flokkimmunitet. At vaksinene er frivillige uten konsekvenser gjør at de må ha desto mer andre tiltak, som skader økonomien og mye annet i landet. Da går det som det må gå: Tilstramminger målrettet mot de som spolerer vaksinestrategien.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...