Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Fint takk for avklaringen. Mtp. hvor mange klimaavtaler man så langt har prøvd å dra i land, er jeg ikke like optimistisk (fra mitt perspektiv ;) ) som deg. 

Fascinerende å se hvordan du klarer å ignorere det faktum at vi sakte med sikkert mister mer og mer av vår frihet og privatliv, for det aspektet vil du av en eller annen grunn ikke diskutere ;)

 

Lenke til kommentar
Betroz skrev (14 minutter siden):

Fascinerende å se hvordan du klarer å ignorere det faktum at vi sakte med sikkert mister mer og mer av vår frihet og privatliv, for det aspektet vil du av en eller annen grunn ikke diskutere ;)

 

 

Folk har sagt det siden starten av sivilisasjoner. De har ikke akkurat feil. Vi har ikke rett til å voldta eller torturere folk som vi eier lenger. Vi har heller ingen rett til å drepe noen. Nå fratar de også oss friheten til å ødelegge medmennesker med utslipp, eller ødelegge hele økosystem. Fysjom, for noen frihetshatere.

Endret av anon_83104
Sarkasme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

Nøyaktig hvilket regelverk de vil implementere angående "klima lockdown" vet jeg ikke enda, men det å reise blir nok sterkt regulert. CO2 avgift på mye mer enn det som allerede er på plass. Økte priser på mat og etterhvert blir det mat rasjonering. Tilgangen på kjøtt og fisk vil bli begrenset. Covid sertifikatet blir borte og blir en del av en ny digital ID der de vet alt om deg.

Det kommer ikke til å skje :)

Lenke til kommentar
Betroz skrev (41 minutter siden):

Fascinerende å se hvordan du klarer å ignorere det faktum at vi sakte med sikkert mister mer og mer av vår frihet og privatliv, for det aspektet vil du av en eller annen grunn ikke diskutere ;)

 

Når har jeg ikke villet ta den diskusjonen? Jeg tror da vi har vært inne på dette tidligere.  Da var jeg ikke helt enig i premisset ditt om at utviklingen er stadig mindre frihet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Betroz said:

"Jorda går snart under av menneskeskapt CO2" regelverket.

Det er alltid vår feil, aldri de gigantiske, multinasjonale søkkrike selskapene som pøser ut allslags kjemisk-syntetiske giftstoffer merket med dødninghode, 24/7. Nei, det er oss, kuene våre promper og vi har for mye frihet med denne privatbilismen. Co2 er fiorresten harmløst, noe kvikksølv, aluminium og rottegift ikke er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

 

 

2 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Hets er jeg enig i at er en uting, men det er nå en gang slik at folk blir hetset i sosiale medier tilnærmet uavhengig av hva det er man står frem med. Står man frem som vaksinert i en del av de gruppene du frekventerer på facebook, blir man nok også hetset. "Sau" og "hjernevasket" (et ord du selv bruker her) er jo begreper som har blitt brukt i denne tråden. Det du beskriver er altså mer et problem med debattklimaet på nett, enn det er et spesifikt resultat av at de uvaksinerte er en paria-klasse.

Og dette sier du av erfaring som uvaksinert eller? Hørt om å ikke bli invitert på familiesammenkomster fordi man ikke vil ta sprøyta? 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hapi70 said:

Det er alltid vår feil, aldri de gigantiske, multinasjonale søkkrike selskapene som pøser ut allslags kjemisk-syntetiske giftstoffer merket med dødninghode, 24/7. Nei, det er oss, kuene våre promper og vi har for mye frihet med denne privatbilismen. Co2 er fiorresten harmløst, noe kvikksølv, aluminium og rottegift ikke er.

For en absurd påstand. 

Jeg høyner med: morfin er harmløst 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hapi70 said:

Det er alltid vår feil, aldri de gigantiske, multinasjonale søkkrike selskapene som pøser ut allslags kjemisk-syntetiske giftstoffer merket med dødninghode, 24/7. Nei, det er oss, kuene våre promper og vi har for mye frihet med denne privatbilismen. Co2 er fiorresten harmløst, noe kvikksølv, aluminium og rottegift ikke er.

Jeg vet ikke hvem som har gitt deg inntrykk av at dette er det rådende narrativet blant de som faktisk er innvolvert og jobber aktivt med klimasaken, svært mye av ansvaret bør legges på multinasjonale selskaper og makt-mennesker.
Samtidig er det jo et kollektivt aspekt her også, men det vil ikke ha noen konsekvens dersom de største aktørene ikke bytter kurs,
dette er godt kjent og diskutert i alle klima-settinger jeg har beveget meg í, noe annet ville vært oppsiktsvekkende, da det er ganske åpenbart.
Jeg vet som sagt ikke hvem du retter denne indignasjonen mot, men de som forteller deg slikt, er enten uinformert, eller prøver å føre deg bak lyset.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Hapi70 said:

Og dette sier du av erfaring som uvaksinert eller? Hørt om å ikke bli invitert på familiesammenkomster fordi man ikke vil ta sprøyta? 

Sånn jeg ser det så kommer jeg ikke til å spørre folk om de er vaksinerte eller ikke når jeg inviterer til fest. Er mer det at jeg utelater å invitere antivakserne som ikke klarer å holde kjeft om det fordi det er irriterende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (13 timer siden):

Og jeg spår at smittetilfellene vil gå opp utover høsten, og på et punkt vil det komme en ny nedstengning, munnbind påbud og de andre godsakene dere liker. Om nedstengningen kommer før jul eller etter får vi se da.

Det er ingen spådom å si at smittetallene vil gå opp utoverhøsten, de har vært på vei opp i en hel måned allerede, og det er dermed en konstatering av etablerte fakta ;) Det interessante nå er ikke smitte, men sykdom og funksjonalitet i helsetjenesten - så lenge det første er lavt nok og det andre er høyt nok, finnes det ingen klare lovhjemler for inngripende tiltak. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (11 timer siden):

Ja, FHI er enig med deg der. I siste rapport anslår de at vi får 1000-1500 innlagte, ~300 på intensiv rundt nyttår hvis vi viderefører dagens smittenivå, eller 200-ish innlagte hvis vi holder på tiltak for å dempe smitten. 

Hvis (når?) antall innleggelser skyter i været så tror jeg politikerne strammer til igjen.

Står her.

https://www.fhi.no/contentassets/e6b5660fc35740c8bb2a32bfe0cc45d1/vedlegg/nasjonale-og-regionale-rapporter/2021-08-11-national_regional_model_2021.pdf

Noen pussige setninger der:

Sitat

These predictions are, as usual, under the assumption that nothing is changed since today, so no changes in interventions, no changes in mobility and in people’s behaviour. In particular, we assume no changes in future hospitalisation risks, even though the hospitalisation risks are expected to decrease further in the short term because of vaccination. Incorporating this trend would have resulted in lower hospitalisation predictions. However, we have chosen not to do it, as we would have to make speculative and ad hoc guesses about how much the hospitalisation risks will decrease, as we cannot base the estimate on data yet

Min utheving. Jeg er usikker på om dette gjelder både kortsiktig og langsiktig prediksjon. Men det er etter mitt syn en temmelig spesiell forutsetning, min tolkning er at man sier her at man legger til grunn at framtidig vaksinering er en faktor med 0% påvirkning på fremtidige sykehusinnleggelser. Hvorfor 0%? Fordi man ikke har andre tall fra empiri. Men 0% er jo åpenbart feil, hadde det vært korrekt, er den pågående vaksineringen penger ut av vinduet og bivirkninger uten positiv helseeffekt. Etter mitt syn burde FHI ha anslått en effekt, med mindre de har et ønske om å gi særlig konservative anslag (det som økonomene kaller å "polstre budsjettet").

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Half the country fell asleep but they scream woke
We're distracted by vaccines and TV shows
Politics, celebrity, gossip, popular neat quotes
Black lives, white lives, which lives mean most?
(...)

The most dangerous pandemic's propaganda from these clowns
Only mask that's gonna save us is duct tape on they mouths
Don't speak, we don't need to defund police
Need to defund the media who lies through they teeth, like
Big pharma doesn't cure you, dog
'Cause every patient that gets cured is a customer lost
And big oil runs the world, the only wars that get fought
Are with the countries who have natural resources they want
(...)

Let's just have the conversation
Not every liberal is dumb, not all Republicans are racist
The government wants everybody fighting with their neighbors
'Cause they know that if we get along, we'll probably go against 'em

https://www.azlyrics.com/lyrics/tommacdonald/brainwashed.html

 

Lenke til kommentar
4 hours ago, bruker-540634 said:

https://resett.no/2021/08/14/ivermectin-slar-knock-out-pa-covid-19-i-india/

 

Medisinen ivermectin er grunnen til at dødsfallene av covid 19 har stupt i India, Thailand har også gått til anskaffelse av medisinen for behandling av covid 19 syke.

Kanskje et bedre alternativ enn årlig massevaksinering?

Tja, Ivermectin har jo blitt debunket, men studien bak debunkingen var finansiert av Bill Gates, så kanskje vanskelig å sette lit til den 

Lenke til kommentar
bruker-540634 skrev (6 timer siden):

https://resett.no/2021/08/14/ivermectin-slar-knock-out-pa-covid-19-i-india/

 

Medisinen ivermectin er grunnen til at dødsfallene av covid 19 har stupt i India, Thailand har også gått til anskaffelse av medisinen for behandling av covid 19 syke.

Kanskje et bedre alternativ enn årlig massevaksinering?

Dessverre lite som tyder på at dette stemmer: https://healthfeedback.org/claimreview/no-data-available-to-suggest-a-link-between-indias-reduction-of-covid-19-cases-and-the-use-of-ivermectin-jim-hoft-gateway-pundit/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (6 timer siden):

Når det gjelder kvalifikasjonene til Dr. Ryan Cole, sier han noe i starten her 

https://www.bitchute.com/video/NLNNXKKqgMzo/

Til slutt sier han "I'm an expert in virology as well". 

"One of my board sertifications - clinical pathology - involves virology. I did a year of PhD immunology research my first year of medical school aswell." Hvorvidt man vil anse dette som ekspertise, får opptil den enkelte, men jeg kjenner det rykker litt når fyren drar opp hva han gjorde første året på medisinstudiet for å underbygge at han er en ekspert på et felt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Først kommer testen, så kommer stikket. Det er barna de vil ha, helt ned til barnehagenivå.

Innføringen av karantene for friske mennesker er en av de tingene de gjør for å kunne presse gjennom stikket til slutt. Når det har blitt en "lov" at man skal i karantene for å teste positivt, så blir dette noe man kan "slippe" når man tar stikket. Man kan også da "slippe" alle de plagsomme testene som også har blitt en "lov", og livet blir mye enklere.
Man er syk og smittefarlig til man har testet negativt.
Blir til:
Man er syk og smittefarlig til man har tatt stikket.

På denne måten trenger de aldri å gjøre vaksineringen "obligatorisk", de gjør bare livet så vanskelig for de som ikke vil ta den at de fleste til slutt gir etter. Og når samfunnet etter hvert blir så tilpasset disse vaksinepassene (ja de kommer, og de kommer for å bli), så kan de som ikke vil ta vaksinen sakte bli presset ut av samfunnet til slutt. Og dette skjer ikke i løpet av neste år, dette er en langtidsplan.

Og før noen sier at "dette er bare spådommer bla bla", jeg skriver dette for å vise at det går i akkurat den retningen som jeg har visst at det har gjort hele tiden. Og hvorfor har jeg visst det? Er jeg synsk, eller bare veldig god til å gjette? Eller finnes det en plan bak som det går an å se? Planen er:
Vaksinering av alle, med oppfriskningsdoser minst hvert år.
Og så:
Microchipping av alle, som noe man må ha for å delta i samfunnet, handle, jobbe, alt sammen.

BARNEHAGETEST.thumb.jpg.010b89f218b09825478d3f8d7a5543c6.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...