Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 hours ago, Dragonlove said:

Ok, bare ser det alt for ofte, folk flest himler med øynene når jeg sier at jeg har mer penger igjen når lønna kommer og da har jeg satt av penger til fondssparing, litt aksjer og annen sparing, kjerringa sier at det er likt blant de hu jobber sammen med og, så hva som går av folk i dag det lurer jeg på, men det er vel velferdstandarden vi lever i.

Ikke noe nytt at masse tullinger lever lønning til lønning og er blakke mellom dem med 0kr spart, for så å kjøpe bil, RTX 3090 og ferie til Aruba på kreditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, idleman_2 said:

Nordmenn har 114 MRD til inkasso....  sier jo litt.. dårlig planlegging

Mye tull som går til inkasso, har hatt minst 4-5 saker til inkasso selv, alle ble henlagt, og i 3-4 av dem brøt inkassobyrået inkassoloven ved å godta saken (riktignok manglende info fra de som meldte saken til byrået)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar
7 hours ago, Rikardv1 said:

Hvor har du hørt dette?

Discord og Facebook. Folk under 30 bruker i liten grad forum.

@fudun
Det er det som blir sagt/skrevet. Jeg har ikke hørt noen påstå det motsatte. Skattemyndighetene har en chat du kan prøve, men ikke regn med å få noe vettugt svar. I tillegg blir det nok voldsom pågang der i ukene som kommer.

https://www.skatteetaten.no/kontakt/

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Har proshop og netonnet skrudd opp prisene på grunn av økte fraktkostnader + høyere priser på skjermkortene som igjen skyldes økte priser på komponenter... ser at komplett enda ikke har økt prisene og kommer vel til å gjøre det de og ?

Eller har nettbutikkene skrudd opp prisene mere for å tjene mere penger selv også ?

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (12 minutter siden):

Har proshop og netonnet skrudd opp prisene på grunn av økte fraktkostnader + høyere priser på skjermkortene som igjen skyldes økte priser på komponenter... ser at komplett enda ikke har økt prisene og kommer vel til å gjøre det de og ?

Eller har nettbutikkene skrudd opp prisene mere for å tjene mere penger selv også ?

Sannsynligvis en kombinasjon, men Proshop har virkelig slått på stortromma når det gjelder priser, godt jeg har 5-6 kort i bestilling der.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dragonlove said:

Sannsynligvis en kombinasjon, men Proshop har virkelig slått på stortromma når det gjelder priser, godt jeg har 5-6 kort i bestilling der.

har selv også 4 stk skjermkort i bestilling på proshop  siste 2 bare timer før prisene ble skrudd opp.

Kjipt at proshop tok bort forhånds bestilling. favoriserer jo de som har tid til å trykke F5 hele dagen...

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (5 minutter siden):

har selv også 4 stk skjermkort i bestilling på proshop  siste 2 bare timer før prisene ble skrudd opp.

Kjipt at proshop tok bort forhånds bestilling. favoriserer jo de som har tid til å trykke F5 hele dagen...

Jo, men de kan ikke ta imot på tusenvis av bestillinger heller da, det sier jo seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...