Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit at man kan lage tråder som er veldig spesfikke, feks bare til varsling om tilgjengelighet.

Men relevansen av hvor mye en kurs eller et strømnett kan håndtere er vel på det beste svak i forhold til "NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, 6u4rdi4n said:

Helt greit at man kan lage tråder som er veldig spesfikke, feks bare til varsling om tilgjengelighet.

Men relevansen av hvor mye en kurs eller et strømnett kan håndtere er vel på det beste svak i forhold til "NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger".

Går vel ganske greit under fortvilelse?

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, BadCat said:

Lag heller en egen varslingstråd for grafikkort som legges ut for salg hvor alle poster skal være varsel om produkter eller spørsmål til disse.

Og det passer ikke under: "RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger"?

Lenke til kommentar
6 minutes ago, MariusJS said:

Går vel ganske greit under fortvilelse?

Det kan gå under levering også. Hva man må tenke på etter hvert som leveranser kommer. Det virker som de fleste her har bestilt i øst og vest og har minst fire kort. Formålet er vel ikke kun å bestille men at man også håper å komme i mål i løpet av året. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hexazar said:

Og det passer ikke under: "RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger"?

Jo, men for å unngå støy fra poster som ikke er varsel kan man ha det i egen tråd og krav til bilde for å unngå de faste spørsmålene om hva prisen var og hvor mange kort som ble lagt ut.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, BadCat said:

Jo, men for å unngå støy fra poster som ikke er varsel kan man ha det i egen tråd og krav til bilde for å unngå de faste spørsmålene om hva prisen var og hvor mange kort som ble lagt ut.

"Get your point" men tror ikke det kommer til å skje

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (9 minutter siden):

Haha, moro å se at en av de på finn med 3090 Suprim kort har gått fra motatt Bud på nesten 26K til å gå ned til kjøp nå for 25k.

Kanskje han ikke bor så gunstig til? GameRock gikk for 21k uka her for min del, og så strix til 27k. 25k vil vel fortsatt bli fortjeneste, om han ikke kjøpte hos komplett til 26k.

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (2 minutter siden):

Kanskje han ikke bor så gunstig til? GameRock gikk for 21k uka her for min del, og så strix til 27k. 25k vil vel fortsatt bli fortjeneste, om han ikke kjøpte hos komplett til 26k.

Bor så gunstig til? kan jo sendes også da, har selv solgt og sendt ett til 26300,- Der jeg fikk kjøper til å ta ansvar for forsendelse. men jeg har særs høy score på finn også da.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (2 minutter siden):

Bor så gunstig til? kan jo sendes også da, har selv solgt og sendt ett til 26300,- Der jeg fikk kjøper til å ta ansvar for forsendelse. men jeg har særs høy score på finn også da.

Jeg så ikke på annonsen, bare lurte🙂 Ja, samme her ang score på Finn. Går veldig greit å få solgt unna😃

Lenke til kommentar

Hvis noen av dere driver med livestreaming eller YouTube vil jeg anbeafale å sjekke om deres nærmeste Elkjøp har dette kameraet.

Sony a5100. Sony skal avslutte produktet og i den forbindelse antar jeg at Elkjøp har dumpet prisen for å tømme beholdningen. Jeg fikk tak i det siste kameraet i min lokale butikk. Dette er et av de beste budsjettkameraene for å oppnå profesjonell look på Twitch/YouTube.

https://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/DSLTA5100KBLK/sony-alpha-a5100-systemkamera-16-50-mm-objektiv-sort

2797 kr er nesten for godt til å være sant. Nærmeste alternativ når dette er over blir 6k. "Dummybatteri" og capture-kort kreves i tillegg.

image.png.8f8b02a91e7f621fe395447c77e034db.png

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
BadCat skrev (17 minutter siden):

Hvis noen av dere driver med livestreaming eller YouTube vil jeg anbeafale å sjekke om deres nærmeste Elkjøp har dette kameraet.

Sony a5100. Sony skal avslutte produktet og i den forbindelse antar jeg at Elkjøp har dumpet prisen for å tømme beholdningen. Jeg fikk tak i det siste kameraet i min lokale butikk. Dette er et av de beste budsjettkameraene for å oppnå profesjonell look på Twitch/YouTube.

https://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/DSLTA5100KBLK/sony-alpha-a5100-systemkamera-16-50-mm-objektiv-sort

2797 kr er nesten for godt til å være sant. Nærmeste alternativ når dette er over blir 6k. "Dummybatteri" og capture-kort kreves i tillegg.

image.png.8f8b02a91e7f621fe395447c77e034db.png

Hvordan er dette kameraet til vanlig bruk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...