Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

ilalo skrev (Akkurat nå):

ja? 
Var jo snakk om 6900 xt som ventekort til man får sitt 3080 😃
jeg spør om disse selger "fort nok", sikkert ikke like etterspurt som nvidia sine kort 

Ja, skjønte hva du mente, men misforstod hvem som snakket om hvilke kort som var på Finn eller ei. 

Jeg har ingen erfaring med de nye kortene fra AMD. Booket en for å teste litt, av nysgjerrighet. 🙂

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BioNor skrev (1 minutt siden):

Kjøpte en 6900XT nettopp, men ikke umulig den blir lagt ut på finn relativt kjapt nå som jeg har fått googlet 6900xt og Quest 2(som ikke slo meg som et problem i gjerningsøyeblikket:-))

Hvis det ikke fungerer med Quest 2 returnerer du det bare, så slipper du å tape penger på det. 🙂

Evt. kan du kansellere hvis ordren ikke står på "Behandles" enda.

Endret av dnm93
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

De var kjapp denne gangen, så det gikk vel i underkant av 5 min fra Ordre mottatt til Behandles, men jada, det returneres nok eller selges på finn til kost om noen gidder hente.

Det fungerer til Quest 2, men det fungerer ikke bra nok etter det jeg har lest meg til. Til G2 skal det visst være helt ok, så det er jo et alternativ om jeg gidder å dobble opp på VR.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Mangelen på RTX-kort virker nesten som en gavepakke til AMD nå som mange innser at RX 6000-serien er rimelig konkurransedyktig på de fleste områder. 

Jeg hater NVIDIA som bedrift, men sitter på en G-SYNC skjerm så det er ikke spesielt fristende å erstatte mitt døde GTX 970 med noe fra AMD...selv om heller vil gi dem pengene mine.

Da blir det å smøre seg med tålmodighet i noen måneder frem til et RTX 3070 kan kjøpes til en fornuftig pris.

Endret av Anszel
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (3 timer siden):

Jeg avbestilte min. Skikkelig lureri fra Netonnet. Skulle være på lager 27.02!

Ja, det var skuffende. Jeg har ganske god erfaring med NoN sine datoer, fikk blant annet en 5900x derfra når øvrige nettbutikker hadde store leveringsvansker. Ettersom de også har levert KFA2 ganske regelmessige siden i høst, særlig 3070 og 3090, hadde jeg troa på at de skulle ha HOF til annonsert dato.

Beholder bestillingen enn så lenge, men det ser ikke lovende ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilte Asus RTX 3070 TUF Gaming OC 8GB 13 febr fra NoN med forventet levering i dag 15.03.

Spurte via chat i dag om status men de hadde ikke fått inn noen kort og viste heller ikke når de kom. Datoen på 15 mars var en de hadde fått fra leverandør.

Så det er fremdeles vent og se.

 

Lenke til kommentar
Cardinal skrev (13 minutter siden):

Bestilte Asus RTX 3070 TUF Gaming OC 8GB 13 febr fra NoN med forventet levering i dag 15.03.

Spurte via chat i dag om status men de hadde ikke fått inn noen kort og viste heller ikke når de kom. Datoen på 15 mars var en de hadde fått fra leverandør.

Så det er fremdeles vent og se.

 

Samme her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...