Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Norwegian skrev (3 minutter siden):

Snakka akkurat med elkjøp, han jeg snakka med hadde ikke hørt noe om dette tilbudet. Kan være at det følger med i boksen?

 

Det kan jo hende at vi bare må gå og registrere kjøpet på nvidia sine sider for å motta koden? Husker at eg måtte gjøre det når eg kjøpte Ryzen CPU i fjor.. men er litt merkelig, va ikkje det endel folk som allerede fikk en kode eller noe slikt tilsendt på mail fra butikken etter kjøp?

Lenke til kommentar
Jdyver skrev (9 minutter siden):

Asus 3080 TUF (non OC) er flyttet fra 12 til 17 oktober nå på komplett for min del ? 
Bestilling registrert "15:14" den 17

Jeg kan bekrefte at det samme skjedde for meg også. Men jeg venter på AMD Zen 3, som blir lansert i oktober og sikkert ikke tilgjengelig før i november. Dette er året man venter og venter på alt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Norwegian skrev (22 minutter siden):

Snakka akkurat med elkjøp, han jeg snakka med hadde ikke hørt noe om dette tilbudet. Kan være at det følger med i boksen?

 

Jeg kjente ikke til tilbudet heller, men fikk kode for Watch Dogs og GeforceNow fra Komplett rett etter jeg fikk SMS fra PostNord om at jeg kan hente pakken på mitt lokale hentepunkt nå

Lenke til kommentar
1 minute ago, Migaso said:

Den lå vedlagt min "dessverre er din ordre utsatt til 30. september" e-post. Når bestilte du derifra?

Bestilte den 22. september, så veldig sent egentlig. Da har jeg aldri fått den utsettelsemailen :) Blir faktisk ekstremt imponert av Elkjøp om jeg kommer til å få min bestilling så tidlig.

Lenke til kommentar
torsteinvh skrev (7 minutter siden):

Gledelig overraskelse fra Komplett i dag :)
image.png.e77521b9834f7d2413a1e3b6264ed0ea.png
Lå tidligere med 'Bestilt, forventet inn på lager 9 oktober 2020, 1 stk.'

daaaamn! er vi med 22 oktober next da? lov å drømme xD

noen som har noe info eller formening om hva det produseres mest av når det kommer til TUF OC og vanlig TUF?

Endret av xzwer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MuppetOwl skrev (7 minutter siden):

Reservert på lager her også hos Komplett på Asus sitt RTX 3090 OC :) 
Ser ut som det da kommer før 3090 FE. Noen som har fått sendingsbekreftelse fra Nvidia på 3090 FE?

Jeg venter spent på sendingsbekreftelse. Hadde håpt bekreftelsen skulle komme i dag. Vet ikke helt hvordan Nvidia opererer i Norge

Endret av Galneryus
Lenke til kommentar

Litt fascinerende hvor mange som bestilte 15:14. Selv bestilte jeg 14:55 men på bestillingen står det 15:14.

Har ennå 12 oktober på min. Regner med at det om kort tid endres til 17 oktober, og deretter til 1. november og til slutt Januar 2021.

Har ikke betalt med kort, og det kan være grunnen til at det er utsatt igjen og igjen. De prioriteter de som har betalt med kort og fått beløpet trukket. (tror jeg da)

Endret av Entity extraction
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...