Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jdyver skrev (1 time siden):

Asus 3080 TUF (non OC) er flyttet fra 12 til 17 oktober nå på komplett for min del ? 
Bestilling registrert "15:14" den 17

Mitt fikk ny dato fra 17. Okober til 22. Oktober i dag.

Bestilling registrert kl. 15:06 17. September.

 

Har heldigvis et TUF OC fra Elkjøp som forhåpentligvis blir sendt 1. Oktober hvis ryktene stemmer.

Endret av Knugos
Lenke til kommentar
L1pslide skrev (1 minutt siden):

Der ser du! Lønner seg å undersøke litt før man velger hvilken man burde gå for. 250+ OC bestilt, tar trolig langt lenger tid!

Har en msi gaming x trio hos proshop, bestilt 17. kl 1505, der var det over 500 på venteliste! Håper strixen kommer på lager før, msi er jo et utstrekt reference pcb med latterlig lav powerlimit.

 

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Hayabuuza said:

Har en msi gaming x trio hos proshop, bestilt 17. kl 1505, der var det over 500 på venteliste! Håper strixen kommer på lager før, msi er jo et utstrekt reference pcb med latterlig lav powerlimit.

 

Har et Ventus kort i dag, men det booster så lavt. Veldig bottlenecka av powerlimit. Mista litt smaken for MSI etter jeg så denne, burde holdt meg til ASUS som jeg altid har gjort: 

 

Lenke til kommentar
Chenix skrev (1 time siden):

Vurderer å gjøre det selv. 01.10 —> 06.10 på Strix non OC er det faktisk mulig? 

Nesten så jeg har lyst til å bare bestille haha.

Er det mye forskjell på kortene utenom OC

Hei her og, ja, non OC har dårligere binning.

I mine øyne er Evga FTW3, Rog Strix OC og Aorus Xtreme eneste korta som er verdt å kjøpe når man først skal kaste vekk så mye på skjermkort ;)

Powerlimit er håpløst jevnt over, 3090 Rog Strix OC hadde derimot powerlimit på 480W, som ga noen prosent bedre ytelse enn f.eks. MSI Gaming Trio X.

Techpowerup har benchmark på disse to kortene.

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...