Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avean skrev (17 minutter siden):

MSI RTX 3080 Gaming Trio X. Ordre 378973XX bekreftet inn på lager 23 september. Bestilt 17/9 15:00.

Ingen sending enda og Komplett sier det kommer når det kommer så who knows hva som skjer.

wow det var 3 minutter etter meg det...jeg får det vist i morgen. Håper du får det rimelig raskt også!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått respons fra Proshop vedrørende min bestilling på RTX 3080 Aorus Xtreme:

Og HVORFOR slutter ikke sitatet etter *[/quote]* !?!?!?

"Spurte om etc." ble lagt ETTER dette, med linjeskift!!

Sitat

Hei


Vi vet foreløpig dessverre ikke antall vi vil motta, og vi vet heller ikke leveringsdato for disse.

Så snart vi har mer informasjon om leveringsdato, oppdaterer vi bestillingsstatusen din. Vi har system, men vi kan dessverre ikke informere deg om hvor i køen din bestilling er, i forbindelse med din bestilling, beklager.

Spurte om system for tildeling av kort og leveringsdato.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
The Norwegian skrev (6 minutter siden):

Her venter jeg på Asus TUF OC 3080. Har aldri hatt ett "nytt" kort før, så det å kunne spille spill med den nyeste teknologien er et litt surrealistisk konsept for meg, så jeg er ekstra utålmodig...

Ble å oppgradere hele PCen med det samme (minus kabinett og PSU), så blir en del pakker som skal hentes denne uka! Men, kanskje det ikke var så stort sjakktrekk å kjøpe CPU uten integrert GPU. Vi får se...

Men blir bra med cutting edge da :D Gleder sykt til å teste Control med RTX og DLSS i 4K! Får håpe vi slipper de barnesykdommene som det har versert rapporter om i helga...

Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (5 minutter siden):

Ble å oppgradere hele PCen med det samme (minus kabinett og PSU), så blir en del pakker som skal hentes denne uka! Men, kanskje det ikke var så stort sjakktrekk å kjøpe CPU uten integrert GPU. Vi får se...

Men blir bra med cutting edge da :D Gleder sykt til å teste Control med RTX og DLSS i 4K! Får håpe vi slipper de barnesykdommene som det har versert rapporter om i helga...

Jeg har ingen planer om å overklokke mer enn det kortet allerede er, så håper jeg slipper med skrekken på det ? Oppgraderte resten av pcen i juni med ny cpu, ram og M.2 ssd, bruker fortsatt det gamle 1070-kortet mitt!

Raytracing er det jeg ser mest fram til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PaladinNO skrev (3 timer siden):

Da har jeg fått respons fra Proshop vedrørende min bestilling på RTX 3080 Aorus Xtreme:

Og HVORFOR slutter ikke sitatet etter *[/quote]* !?!?!?

"Spurte om etc." ble lagt ETTER dette, med linjeskift!!

«Neh neh, samme svare å få hver gang, skulle tru det va automatisk tellefon svarer»

1:12

Føler med deg, Aorus dukker jo aldri opp.

Endret av Emile the rat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
RRhoads skrev (36 minutter siden):

De sender fra Danmark. Sporingen oppdateres når pakken ankommer landet.

Tror de også har et lager i Bø i Telemark? Men de har hovedlageret i Danmark. Så hver gang det står fjernlager, så er det på lager i Danmark (3-5 dager). Er det på lager i Norge, så står det 1-3 dager levering.

Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...