Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23 minutes ago, Kryptodebunker said:

Eneste jeg kan forstå er at alle ordene på torsdag den 17.09 har blitt helt fucked og lagt bak i systemet. 

Mitt bestilt 1503 17.09 står fortsatt 12.10

Min TUF bestilt 17.09 kl. 14:52 ble nylig flyttet fra 30. september til 12. oktober. Så joda noe er det vel her som Komplett ikke forteller.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ny Mail fra ProShop i natt:

Hei MrMarbles

Vi må dessverre meddele at din bestilling har blitt forsinket. Vi vil ikke kunne levere bestillingen som forventet den 24-09-2020 på grunn av forsinkelser.Ny forventet leveringsdato: 02-10-2020. 

Forsinkelsen skyldes at varenummer 2876877 MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO - 10GB GDDR6X R ikke har kommet til vårt lager som forventet.

Før denne oppdateringen så har kortet mitt stått på lager og siste mailen jeg fikk sa 30. september. 
Nå står det Behandles og forventet levert mellom 2 - 10. oktober inne på ordren. Ikke akkurat krise med et par dager ekstra, men er veldig spent på om de klarer å holde dette eller om det blir nok en forsinkelse...

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (5 minutter siden):

Skjønner det frister med nytt skjermkort, men er det ikke bedre å vente til tilgjengeligheten er der? 

Hvis man tar i betraktning hvor lang tid 2080Ti lå på vent for mange etter launch, så er ikke sikkert det er noe sjakktrekk å vente. Kan være prisen går opp dersom krona blir svakere mot dollaren. Er også helt sikkert en god del flere som sitter hjemme og gamer nå (CyberPunk 2077 rett rundt hjørnet), så etterspørselen vil være stor. Men vil forhåpentligvis hjelpe litt på med tilførsel av RTX 3070/3060 og hva enn AMD koker opp i denne runden (sikkert med CyberPunk promo).

Lenke til kommentar
4 hours ago, MuppetOwl said:

Fikk mail fra Nvidia ca kl 3 i natt at 3090 FE er sendt. Så da får man nok det snart?

Ikke helt bestemt meg hvilke kort jeg skal beholde. Har også Asus Tuf 3090 OC på vei fra komplett nå ?

Samme her. Min ble sendt i natt. Har også en 3080 Strix samt 3090 Strix i bestilling. Jeg beholder FE utgaven. Nå venter jeg bare på at EK lanserer vannblokken til FE.

Lenke til kommentar

Mitt Asus TUF fra Elkjøp har nå på morgenen endret leveringstidspunkt fra 30. september til 5. oktober. Håper det skyldese konkret informasjon til Ekjøp og ikke vill gjetting, men har mine tvil.

1 215364 ASUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X TUF GA Postpakke (Internet) : 05.10.20
 
17. sep, kl. 16:46 - Postpakke (Internet) : 24.09.20
17. sep, kl. 17:34 - Postpakke (Internet) : 30.09.20
29. sep, kl. 08:06 - Postpakke (Internet) : 05.10.20
Lenke til kommentar
krille skrev (5 minutter siden):

Mitt Asus TUF fra Elkjøp har nå på morgenen endret leveringstidspunkt fra 30. september til 5. oktober. Håper det skyldese konkret informasjon til Ekjøp og ikke vill gjetting, men har mine tvil.

1 215364 ASUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X TUF GA Postpakke (Internet) : 05.10.20
 
17. sep, kl. 16:46 - Postpakke (Internet) : 24.09.20
17. sep, kl. 17:34 - Postpakke (Internet) : 30.09.20
29. sep, kl. 08:06 - Postpakke (Internet) : 05.10.20

Hvor ser du denne infoen på elkjops sider?

Lenke til kommentar

Å vente er i hovedsak ikke så farlig for min del, det som gjør det vanskelig er at jeg da må betale fakturaen fra Elkjøp uten å ha fått varen først. Etter hva jeg forstår så blir man kasteball ved å kontakte kundeservice hos Elkjøp / Santander uten å få en løsning på det problemet. RIP

Du finner det ved å bruke din unike kode fra bestillingen og søke her: https://www.elkjop.no/cms/pakkesporing/spor-din-forsendelse/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...