Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dragonlove skrev (8 minutter siden):

Er innlogget på Proshop nå, men det ser ut for at det er tomt ja.  Får lagt til de dyre kortene

Får ikke lagt til noe her

Skrevet
Cardinal skrev (1 time siden):

Sikkert en server basert på en god 486 SX 33Mhz maskin.......

Ser ut som IT-ansvarlig glemte å trykke på turboknappen..

Har vært ute et par timer og prøvde å kjøpe et 3060 Dual nå da jeg kom inn igjen. Proshop.no fungerte fint og fikk frem produktsiden, men i handlekurven kom det dessverre melding om produkt ikke tilgjengelig lenger. Som forventet, men lurte et øyeblikk på om jeg hadde gullet noe sinnsykt 🤣

• Liker 3
Skrevet (endret)

rakk ikke elkjøp på rtx 3080 var på jobb :( er det maksgrense på kortene rundt omkring? feks elkjøp?. Dusør til den som tipser meg tidlig og jeg får kjøpt et 3080 :p trenger til gaming

Endret av dan992
Skrevet
1 minute ago, dan992 said:

rakk ikke elkjøp på rtx 3080 var på jobb :( er det maksgrense på kortene rundt omkring? feks elkjøp?. Dusør til den som tipser meg tidlig og jeg får kjøpt et 3080 :p trenger til gaming

Elkjøp har ingen grenser på antall kort

Skrevet (endret)
3 minutes ago, dan992 said:

Rekker ikke å tipse før det blir borte. Jeg rakk akkurat å bestille 3080 suprim på netonnet , ferdig med bankid så var det slutt. Du må være på ballen selv vanligvis (hvertfall med 3080)

Endret av shinsengumi
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Spoiler

image.png.d28265c9130cbd32735d5e377a5974e2.png

Fikk lagt til i kurven, så krasjet siden under betaling, men fikk den opp igjen og rakk det før 20min hadde gått. (De fjerner fra kurven etter 20min)

Endret av Virkz
  • Liker 1
Skrevet
Theo343 skrev (31 minutter siden):

Tipper 0 norske kunder fikk kortet.

Haha. Ikke sant. Er det noe jeg har lært, så er det å IKKE handle hos ProShop på launch av nye store kort. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...