Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
16 hours ago, ilalo said:

shut your mouth 
jeg solgte mitt 1080ti pga jeg skulle oppgradere til 3080 2 dager senere 
venter forsatt 
bruker et 970 kort nå..... 
venter forsatt på 3080 kortet mitt, så vurderer 3060 som ventekort, men kjenner jeg meg selv rett så 
venter jeg heller til 3070 blir tilgjengelig 

 

Sitter selv med GTX 780 her! xD  Har vel snart ventet i 6 måneder på mitt 3080 Non-OC, og ikke en eneste oppdatering fra Elkjøp :woot:

Begynner å tvile på om kortet faktisk eksisterer :lol:

Lenke til kommentar
4 hours ago, Kjegla said:

Sitter selv med GTX 780 her! xD  Har vel snart ventet i 6 måneder på mitt 3080 Non-OC, og ikke en eneste oppdatering fra Elkjøp :woot:

Begynner å tvile på om kortet faktisk eksisterer :lol:

Hahaha, føler med deg

3060 på vei

det får holde til jeg får 3080 kortet

 

Lenke til kommentar
Kjegla skrev (5 timer siden):

Sitter selv med GTX 780 her! xD  Har vel snart ventet i 6 måneder på mitt 3080 Non-OC, og ikke en eneste oppdatering fra Elkjøp :woot:

Begynner å tvile på om kortet faktisk eksisterer :lol:

Asus 3080 Tuf "non-oc" er et sjeldent samlerobjekt 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
muuha skrev (15 timer siden):

noen som kjøpte ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge hos komplett ? husker ikke helt hva lagerstatus var når jeg bestilte, har status "Bestilt, forventet inn på lager 3 april 2021, 1 stk." nå

Fikk dette som svar fra Komlett: Grunnet stor etterspørsel blir disse solgt ut ila kun noen sekunder, og disse blir dessverre ikke reservert før ordren faktisk er fullført. Det ser derfor dessverre ut til at du ikke rakk å bestille før disse ble utsolgt. Neste leveranse er da forventet inn 3. april for øyeblikket.

Den datoen har de fått fra leverandør, men ingen garantier.

Lenke til kommentar
OinkTrain skrev (2 minutter siden):

Den datoen har de fått fra leverandør, men ingen garantier.

Vanligvis er forventede datoer den 3. i en måned bare placeholder hos Komplett når de ikke vet noe, så min synsing er at det er lite sannsynlig at de har noen informasjon om levering. 3. februar, 3. mars, 3. april og nå 3. mai er datoer de fleste i denne tråden kjenner godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nilsp skrev (3 minutter siden):

Min Zotac 3060 ordre er nå merket med: "Bestillingsvare, forventet inn på lager 1 januar 0001, 1 stk."

Tror jeg bare kan glemme denne.

Komplett? Blå statusfarge? Jeg fikk en AMD 3600X fra Komplett der den var forventet inn på lager, gikk over til samme status som hos deg før den ble sendt ut en dag eller to senere. Jeg postet det også her inne og fikk svar at en annen hadde opplevd det samme. Så ikke gi opp håper enda :)

Endret av KjellV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...