Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.


Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

Psykake skrev (1 minutt siden):

Det var greit for majoriteten av muslimer som møtte opp. Majoriteten reagerte ikke med vold. I Drammen delte muslimer ut roser som en stille og fredelig protest. 

Ehm, se på videoen. Det er enorme mengder folk som tydeligvis ikke likte hva som skjedde og tok det ut over politiet og hva de ellers fant rundt seg. Om det ikke er majoriteten kan jeg ikke si noe om, men det er skremmende mange! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (13 minutter siden):

Så bra for dem da. Men de hundretalls som reagerte med vold burde fengsles i lang tid.

Ja. Det er bra at majoriteten av norske muslimer hever seg over provokasjonene fra rasistene i SIAN. Det synes jeg er meget positivt. 

 

Enig. Det burde settes et eksempel som signaliserer at det å utrykke seg ved hjelp av vold er uakseptabelt. 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Ehm, se på videoen. Det er enorme mengder folk som tydeligvis ikke likte hva som skjedde og tok det ut over politiet og hva de ellers fant rundt seg. Om det ikke er majoriteten kan jeg ikke si noe om, men det er skremmende mange! 

Det er definitivt ikke majoriteten. Det kan man fastslå. Heldigvis. ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kommentar skrevet av Mina Bai postet i Nettavisen angående volden uttøvd av de muslimske ungdommene og motivasjon bak, litt om bagateliseringen og rettiferdiggjøringen samt paralleller til drepte personer i islam-kritikks kjølvann.


https://www.nettavisen.no/nyheter/vold-mot-islam-kritikere-bor-stoppes/3424009928.html

Endret av neglesprett
link
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Merko skrev (48 minutter siden):

Sikkert blitt postet en haug av ganger før.. men for noen idioter? :) 

 

 

For en apekattoppførsel. Norsk politi skal ha for at de er utrolig tolmodige og begrenser egen voldsbruk her, men jeg synes samtidig det er noe veldig feil over at det er pøbelen som får jage politiet ut heller enn at politiet gjenoppretter lov og orden på våre, ikke pøbelens, premisser. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
9 minutes ago, neglesprett said:

Kommentar skrevet av Mina Bai postet i Nettavisen angående volden uttøvd av de muslimske ungdommene og motivasjon bak, litt om bagateliseringen og rettiferdiggjøringen samt paralleller til drepte personer i islam-kritikks kjølvann.


https://www.nettavisen.no/nyheter/vold-mot-islam-kritikere-bor-stoppes/3424009928.html

Det synes jeg var et balansert og greit perspektiv. Verdt å lese.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (32 minutter siden):

Min personlige mening er at det er helt unødvendig, jeg ser ikke noe behov for å gjøre det. Men, en er helt fritt til å ha en annen mening om det såklart :)

Jeg er i utgangspunktet helt enig og jeg tenker i utgangspunktet det samme om tegninger som er laget i den hensikt å provosere, men når vi ser at toleransen for slike handlinger er så lav blant enkelte tror jeg det kan ha en oppdragende/siviliserende effekt å vise at i vårt samfunn er det lov å gjøre slike ting selv om noen blir provoserte og at vi ikke apsekterer vold og forsøk på å begrense ytringsfriheten. Dessverre er nok SIAN og lignende grupper feil mennesker til å fronte slikt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Merko skrev (55 minutter siden):

Sikkert blitt postet en haug av ganger før.. men for noen idioter? :) 

 

 

Voldsvenstre og Islam i skjønn forening.

Tenker dette viser hvorfor det er viktig å ha en edruelig innvandringspolitikk, og ikke gå apeshit som Sverige.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
hekomo skrev (1 time siden):

Finnes det noe opptak av hele direktesendingen? Både NRK og VG har jo arkivert sin så man kan se gjennom i ettertid.

Prøvde å finne den igjen i går kveld, men fant den ikke. Mulig den er borte eller de bare har gjemt den et sted? 

Jobbet på PC-en i går, så fulgte mer eller mindre alt underveis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Simkin skrev (2 minutter siden):

Voldsvenstre og Islam i skjønn forening.

Tenker dette viser hvorfor det er viktig å ha en edruelig innvandringspolitikk, og ikke gå apeshit som Sverige.

Majoriteten av de oppmøtte muslimene oppførte seg heldigvis sivilisert. ?

Så må det slås hardt ned på at disse pøblene oppfører seg på denne måten.

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (2 minutter siden):

Her kan vi se hva Amir Gonzalez mener om saken. 

Han mener Fanny fortjente å bli slått ned - samt at politiet/Norge støtter SIAN ved å være tilstede under demonstrasjonen. 

Strålende logikk! 

1.thumb.jpg.cc230354d131114a09589b60486b47cc.jpg4.thumb.jpg.912ce629169d0321cddac1ae0ab179a3.jpg3.thumb.jpg.08ffa513d822e72cb789ba41f7d6b85c.jpg2.thumb.jpg.6c1b315f989e7a6eef6d86b1685434e1.jpg

Men Fanny ble da ikke slått ned? Hun ble sparket i leggen og opptreden etterpå var god nok til at tilogmed fotballspillerne ville vært stolte av henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (4 minutter siden):

Her kan vi se hva Amir Gonzalez mener om saken. 

Han mener Fanny fortjente å bli slått ned - samt at politiet/Norge støtter SIAN ved å være tilstede under demonstrasjonen. 

Strålende logikk! 

1.thumb.jpg.cc230354d131114a09589b60486b47cc.jpg4.thumb.jpg.912ce629169d0321cddac1ae0ab179a3.jpg3.thumb.jpg.08ffa513d822e72cb789ba41f7d6b85c.jpg2.thumb.jpg.6c1b315f989e7a6eef6d86b1685434e1.jpg

Hvordan er denne personens mening represantivt for alle de oppmøtte muslimene som forholdt seg helt rolig når Koranen ble revet i stykker og spyttet på? 

 

Igjen viser du at du velger deg ut enkeltpersoner i et patetisk forsøk på å definere alle som møtte opp som sidestilt med denne personen. Det er bare flaut å observere. 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Varis skrev (Akkurat nå):

Men Fanny ble da ikke slått ned? Hun ble sparket i leggen og opptreden etterpå var god nok til at tilogmed fotballspillerne ville vært stolte av henne.

LOL! Er det vesentlig? Hun ble angrepet i hvert fall. Og hadde angriperen ikke blitt stoppet av politiet hadde det nok blitt mer enn et spark i leggen.

Fantastisk at du henger deg opp i slike detaljer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (2 minutter siden):

LOL! Er det vesentlig? Hun ble angrepet i hvert fall. Og hadde angriperen ikke blitt stoppet av politiet hadde det nok blitt mer enn et spark i leggen.

Fantastisk at du henger deg opp i slike detaljer. 

Jeg mener det er vesentlig forskjell på om noen blir sparka i leggen eller slått ned i bakken. Angriperen ga seg selv etter sparket av hva jeg har sett på videoer.

Jeg mener fortsatt vold er feil. Beste måten å møte Sian på er å vende de ryggen eller overdøve de. Normalt ikke glad i korps, men syntes det hadde vært en flott dag å øve på :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (3 minutter siden):

LOL! Er det vesentlig? Hun ble angrepet i hvert fall. Og hadde angriperen ikke blitt stoppet av politiet hadde det nok blitt mer enn et spark i leggen.

Fantastisk at du henger deg opp i slike detaljer. 

Det er jo vesentlig for hva som faktisk skjedde. Om hun ble slått ned eller sparket i leggen. Like ille begge deler, men folk kan tolke det helt forskjellig. Så best å kanskje forholde seg til virkeligheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...