Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.


Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

DukeRichelieu skrev (3 minutter siden):

De roper blant annet "Allahu Akbar" og er tilstede på en demonstrasjon knyttet til islam.

Hva er ditt grunnlag for å si at det har ingenting med islam å gjøre?

Husker du karikaturstriden? Hele Midtøsten sto i fyr og flamme på grunn av noen tegneserier. Voksne menn. Ikke bare unge gutter.

Hadde det heller INGENTING med islam å gjøre?

Du er virkelig en vanskelig og frustrerende person.

Når i videoen roper de som sparker på politibilen"Allahu Akbar"? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DukeRichelieu skrev (Akkurat nå):

Som sagt. Du en vanskelig, frustrerende og tidvis ubehagelig person.

Jeg skal logge av nå, men kan finne dette i morgen om nødvendig. Jeg hørte det på live-feeden (som jeg tipper du også så).

 

Jeg spør konkret om du kan si når de som sparker på politbilen, i den videoen fra Jon Helgheim, roper Allahu Akbar.  

Jeg har hørt igjennom to ganger og kan ikke høre det. Enten finner du på ting eller så hører jeg feil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Frustrerende med innvandringsliberalere som hele tiden påstår at ingenting har noe som helst med noe å gjøre! 

Hvorfor ikke heller ikke innrømme at man er en innvandringsliberaler, men samtidig innrømme at det er utfordringer ved innvandring? Utfordringer ved møte med andre kulturer? Utfordringer med integrering. Og så videre.

Står mye mer respekt av det enn folk som blankt avviser alt negativt og later som det ikke finnes. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (4 minutter siden):

Frustrerende med innvandringsliberalere som hele tiden påstår at ingenting har noe som helst med noe å gjøre! 

Hvorfor ikke heller ikke innrømme at man er en innvandringsliberaler, men samtidig innrømme at det er utfordringer ved innvandring? Utfordringer ved møte med andre kulturer? Utfordringer med integrering. Og så videre.

Står mye mer respekt av det enn folk som blankt avviser alt negativt og later som det ikke finnes. 

Jeg sier at det ikke finnes belegg for at de menneskene som sparker på politibiler skal ha noe med Islam å gjøre. Jeg sier at det er mennesker som er ute etter en unnskylding for å lage bråk. 

Du kaller meg unyansert og sier at det har noe med Islam å gjøre fordi de roper Allahu Akbar. Jeg ber deg forklare når i videoen dette blir ropt av de menneskene som sparker på politibilene, for jeg hører det ikke. 

 

 

 

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Jeg spør konkret om du kan si når de som sparker på politbilen, i den videoen fra Jon Helgheim, roper Allahu Akbar.  

Jeg har hørt igjennom to ganger og kan ikke høre det. Enten finner du på ting eller så hører jeg feil. 

Er du treig? 

Jeg sa det var på live-feeden. Kanskje sekunder før eller etter det klippet. Spiller det noen rolle om det ikke var med på akkurat den videoen? Hvor kverulerende ønsker du å være? 

Kanskje kan jeg finne en video om dette i morgen. Og hva da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (4 minutter siden):

Er du treig? 

Jeg sa det var på live-feeden. Kanskje sekunder før eller etter det klippet. Spiller det noen rolle om det ikke var med på akkurat den videoen? Hvor kverulerende ønsker du å være? 

Kanskje kan jeg finne en video om dette i morgen. Og hva da?

Hvorfor sier du jeg er ubehagelig, når du selv kaller meg treig? 

Jeg siterte et innlegg med den spesifikke videoen. Det er hva jeg har av informasjon og som jeg baserte påstanden min på.  Ja, selvfølgelig spiller det noen rolle om det er med på akkurat den videoen. Det er jo hele poenget med at jeg kommenterte på akkurat den videoen. 

Dokumenter at de som sparker på politibiler roper Allahu Akbar, så skal jeg ta en ny vurdering. 

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 minutt siden):

Jeg siterte et innlegg med den spesifikke videoen. 

Du sier spesifikt...

Sitat

 

Hva har dette med Islam å gjøre? Ingenting.

Dette er mennesker som kun er ute etter en unnskylding for å lage kvalme og bråk. 

 

Hvordan kan dette forstås som noe annet enn de menneskene som bråker under demonstrasjonen?

Og så unnskylder du deg nå med at du snakker om en spesifikk video som varte i to minutter? 

Alt det andre som skjedde var irrelevant altså? Og du uttalte deg kun om to minutter?

Ser ikke du selv hvor vanskelig du er?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (5 minutter siden):

Du sier spesifikt...

Hvordan kan dette forstås som noe annet enn de menneskene som bråker under demonstrasjonen?

Og så unnskylder du deg nå med at du snakker om en spesifikk video som varte i to minutter? 

Alt det andre som skjedde var irrelevant altså? Og du uttalte deg kun om to minutter?

Ser ikke du selv hvor vanskelig du er?

Jeg siterer et innlegg med et videoklipp og sier at det ikke finnes belegg for å si at pøblene i videoklippet handler på vegne av Islam når de sparker på politibilene.  Det ingen informasjon i det videoklippet som tilsier det. Jeg ser pøbler som er ute etter å lage bråk. 

 

Og det er nettopp dette SIAN er ute etter. Nyttige idioter som bruker dette som argument for at Islam er en styggedom og at disse pøblene representerer norske muslimer.

Endret av Psykake
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Psykake skrev (5 minutter siden):

Jeg siterer et innlegg med et videoklipp og sier at det ikke finnes belegg for å si at pøblene i videoklippet handler på vegne av Islam når de sparker på politibilene.  Det ingen informasjon i det videoklippet som tilsier det. Jeg ser pøbler som er ute etter å lage bråk. 

Du ser det du vil se og ignorerer alt annet. Tror du vet det selv også.

Du vet like godt som meg at mange av de fremmøtte var muslimer. Skal du frarøve dem det også?

Jeg hørte det som sagt tydelig på live-feeden til Nettavisen som jeg nå ikke finner igjen. Denne kommenterte jeg underveis i tråden her. De ropte svært tydelig Allahu Akbar og sto ansikt til ansikt med politiet som sto med skjold og visir. Det var nummeret før en direkte konfrontasjon.

Om ikke noen andre kommer meg i forkjøpet skal jeg se om jeg finner det igjen i morgen. Rart du finner det så vanskelig å tro?

Du svarte ellers ikke på innspillet mitt om karikaturstriden? Vanskelig å svare på? 

Absolutt ingenting har med islam eller noe som helst å gjøre i din verden.

Endret av DukeRichelieu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (3 minutter siden):

Du ser det du vil se og ignorerer alt annet. Tror du vet det selv også.

Du vet like godt som meg at mange av de fremmøtte var muslimer. Skal du frarøve dem det også?

Jeg hørte det som sagt tydelig på live-feeden til Nettavisen som jeg nå ikke finner igjen. Denne kommenterte jeg underveis i tråden her. De ropte svært tydelig Allahu Akbar og sto ansikt til ansikt med politiet som sto med skjold og visir. Det var nummeret før en direkte konfrontasjon.

Om ikke noen andre kommer meg i forkjøpet skal jeg se om jeg finner det igjen i morgen. Rart du finner det så vanskelig å tro?

Du svarte ellers ikke på innspillet mitt om karikaturstriden? Vanskelig å svare på? 

Absolutt ingenting har med islam eller noe som helst å gjøre i din verden.

Tredje gangen jeg skriver dette. Jeg baserte kommentaren på innholdet i det videoklippet som var i innlegget jeg siterte.  Det videoklippet som viser pøbler som sparker på politibiler. 

 

Hva har karikaturstriden med pøbler som sparker på politibiler å gjøre? 

 

Du tillegger meg meninger jeg ikke har gitt utrykk for. Jeg har tre ganger skrevet at jeg snakker om et konkret tilfelle. 

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Tredje gangen jeg skriver dette. Jeg baserte kommentaren på innholdet i det videoklippet som var i innlegget jeg siterte.  Det videoklippet som viser pøbler som sparker på politibiler. 

Javel. Da må du være tydeligere neste gang! Vi diskuterer nå demonstrasjonen og motdemonstrantene. Og du skal nå ro deg ut av en blunder ved å si at du har referert et 2 minutters klipp og ikke noe om situasjonen forøvrig.

Det har vært gjort vanvittig mye vold i islams navn. Jeg nevner nå karikaturstriden.

Og du finner det så utrolig vanskelig å fatte at en muslim kan sparke i en bil. Og om en muslim gjør det har det i hvert fall ingenting med islam å gjøre.

Her er i hvert fall én muslim som ble krenket i dag. Mulig dette var en av de som besinnet seg og ikke sparket politibiler?

image.thumb.png.09408ac3858a28ad0f984a651b3bb237.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (5 minutter siden):

Javel. Da må du være tydeligere neste gang! Vi diskuterer nå demonstrasjonen og motdemonstrantene. Og du skal nå ro deg ut av en blunder ved å si at du har referert et 2 minutters klipp og ikke noe om situasjonen forøvrig.

Det har vært gjort vanvittig mye vold i islams navn. Jeg nevner nå karikaturstriden.

Og du finner det så utrolig vanskelig å fatte at en muslim kan sparke i en bil. Og om en muslim gjør det har det i hvert fall ingenting med islam å gjøre.

Her er i hvert fall én muslim som ble krenket i dag. Mulig dette var en av de som besinnet seg og ikke sparket politibiler?

image.thumb.png.09408ac3858a28ad0f984a651b3bb237.png

Nei. Jeg siterte et innlegg med et videoklipp og min kommentar omhandlet nevnte videoklipp. 

Du er ingen sjef i denne diskusjonen og kan ikke bestemme eller legge føringer på hva som diskuteres, når jeg klart og tydelig har forklart hva jeg kommenterte. 

At du blander inn karikaturer, pålegger meg meninger jeg ikke har gitt utryk for og tyr til personangrep, synes jeg er lite hensiktsmessig. 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 minutt siden):

Nei. Jeg siterte et innlegg med et videoklipp og min kommentar omhandlet nevnte videoklipp. 

Elegant bortforklaring. Får håpe i det minste noen biter på.

Sitat

At du blander inn karikaturer, pålegger meg meninger jeg ikke har gitt utrykk for og tyr til personangrep, synes jeg er lite hensiktsmessig. 

Du sier mer eller mindre rett ut at når mennesker oppfører seg som pøbler har det ingenting med islam å gjøre. Jeg viser til at svært mange i den hissige folkemengden ropte nettopp Allahu Akbar. Dette er udiskutabelt.

Jeg postet nå et klipp fra en motdemonstrant som tydelig sier han er muslim og ble provosert. Jeg minner om de voldelige demonstrasjonene under karikaturstriden for å gi deg litt historisk kontekst. Du har jo før sagt at du ønsker å lære og forstå mer.

At jeg spør om du er treig er jo ikke så rart når du viser så lite vilje til å være med på notene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (14 minutter siden):

Elegant bortforklaring. Får håpe i det minste noen biter på.

Du sier mer eller mindre rett ut at når mennesker oppfører seg som pøbler har det ingenting med islam å gjøre. Jeg viser til at svært mange i den hissige folkemengden ropte nettopp Allahu Akbar. Dette er udiskutabelt.

Jeg postet nå et klipp fra en motdemonstrant som tydelig sier han er muslim og ble provosert. Jeg minner om de voldelige demonstrasjonene under karikaturstriden for å gi deg litt historisk kontekst. Du har jo før sagt at du ønsker å lære og forstå mer.

At jeg spør om du er treig er jo ikke så rart når du viser så lite vilje til å være med på notene.

Hvordan kan dette tolkes annerledes enn det jeg forklarer? 

 

Screenshot_20200829_233822.jpg

 

Godt jobbet med å finne dokumentasjon som dokumenterer at en muslim ble provosert av SIAN sin provokasjon. ? Pulitzer neste? 

Endret av Psykake
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...