Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.


Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hekomo skrev (Akkurat nå):

jeg snakker om de som som tydeligvis hater demokrati og ytringsfrihet siden de retter sitt hat mot politiet når de beskytter nettopp disse verdiene. Og de får med seg venstreradikale noksagter, inkludert 14 år gamle jenter som går ut i media i intervjuer og kronikker, og forherliger vold som middel mot ytringer og mener politiet er slemme og fæle som bruker makt for å beskytte ytringsfriheten.

Personen skriver at norske muslimer liker vårt demokrati og vår ytringsfrihet. 

Du svarer at de ikke liker vårt demokrati og ytringsfrihet siden de angriper politiet. 

Jeg påpeker at majoriteten av muslimene ikke angrep politiet. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (2 minutter siden):

Personen skriver at norske muslimer liker vårt demokrati og vår ytringsfrihet. 

Du svarer at de ikke liker vårt demokrati og ytringsfrihet siden de angriper politiet. 

Jeg påpeker at majoriteten av muslimene ikke angrep politiet. 

Nei, de stemmer. Det var mange med utenlandsk bakgrunn, tilsynelatende muslimer, som prøvde å gå imellom for å hindre meddemonstranter fra å angripe gjerder og politibiler og slikt.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jon Helghem, FrPs innvandringspolitiske talsmann, har helt rett i sin kommentar:

Quote

Reagerer gjør også Frps innvandringspolitiske talsmann Jon Helgheim. Han mener islamistene i Norge er fiender av norske frihetsverdier.

– Dette er takken for å beskytte ytringsfriheten. Islamister og deres nyttige idioter sloss mot våre frihetsverdier. Disse angriper ikke bare ytringer med vold, de angriper ytringesfrihetens beskyttere. Dette er konsekvensen av en hodeløs innvandringspolitikk.

Nok engang har noen uansvarlige foreldre latt sine barn forville seg inn i demonstrasjonen. 

Quote

Maiken Veberg (14) stod blant motdemonstrantene som ble truffet av tåregassen, melder TV 2.

– Jeg ble tåregasset fordi vi stod veldig tett på, og så var det noen eldre som ristet i gelenderet og så kom de flere ganger med tåregass. Vi prøvde å si fra om at vi var 14 år gamle barn og at vi hvert fall kunne få trekke oss vekk, men det var det ikke noe rom for, sier hun til kanalen.

Aktivisten klager på at det klødde og at hun ikke fikk puste.

14-åringer har ingenting på demonstrasjoner å gjøre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (20 timer siden):

Får vondt av politiet, som må håndtere det helt unøvendige pisset her, i tillegg så blir de sikkert syndebukker i media for å treffe en eller annen tilfeldig person med tåregass, og for demonstrantene blir det ACAB som gjelder.

Du burde bli profet:

https://www.tv2.no/a/11613351/

Men det begynner jo å bli et mønster dette her, med 14 år gamle jenter som brukes som "ofre" for å angripe politiets håntering av disse demonstrasjonene:

https://www.tv2.no/a/11603464/

Sistnevnte 14-åring mener forresten av vold mot meningsmotstandere er helt greit og at politiet er noen drittsekker som beskytter de som mener noe annet enn henne fra å bli maltraktert av mobben.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (5 minutter siden):

Personen skriver at norske muslimer liker vårt demokrati og vår ytringsfrihet. 

Du svarer at de ikke liker vårt demokrati og ytringsfrihet siden de angriper politiet. 

Jeg påpeker at majoriteten av muslimene ikke angrep politiet. 

 

Ja, hehe, jeg har lenge tenkt at dersom muslimer flest var så voldelige og skumle som SIAN skal ha det til, så ville vel vesten ha vært ryddet av kartet for lenge sia. 

Hvorfor har vi ikke flust av selvmordsbomber i Oslo? Hvorfor blir jeg ikke trakassert daglig, pga min manglende tro? Burde ikke alle kvinner uten skaut på hodet for lengst blitt steinet og voldtatt? Nei - eneste logiske slutning, må nødvendigvis være at muslimer flest ikke er farlig. Det er ikke skummelt eller farlig å ha muslimer i nabolaget ditt. Det er jo helt tydelig. Vi sliter tross alt ikke med terror!

Eneste alvorlige terror som har blitt begått ... Nei - jeg trenger vel igrunn ikke å ta det opp? Eller jo: vi må ikke glemme hvem som faktisk utgjør en reell trussel mot samfunnet vårt: desperate ensomme fare-right personer, som innbiller seg at egen ulykkelighet skyldes «sett inn vilkårlig samfunnslag her». 

---

Noen ganger er det samene som får skylda. Andre ganger jøder. Eller homofile. I dag er det visst muslimer. I morgen, hvem skal vi gå løs på da? Kanskje veganere? Eller hva med rastafarianere? De er sikkert årsak til min ulykke. Ja!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (10 minutter siden):

Jon Helghem, FrPs innvandringspolitiske talsmann, har helt rett i sin kommentar:

Nok engang har noen uansvarlige foreldre latt sine barn forville seg inn i demonstrasjonen. 

14-åringer har ingenting på demonstrasjoner å gjøre. 

Flertallet av muslimer som møtte opp oppførte seg som siviliserte mennesker. Et fåtall pøbler lagde kvalme. 

Man kal vel da argumentere for at det er flertallet som representerer Islam? 

Endret av Psykake
  • Liker 5
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Psykake said:

Flertallet av muslimer som møtte opp oppførte seg som siviliserte mennesker. Et fåtall pøbler lagde kvalme. 

Et fåtall lagde kvalme, ja. Men et fåtall er mer enn nok.
Man trenger bare èn morder for å ødelegge en fest med 100+ deltakere. Satt på spissen. 
De 3 siste SIAN-demonstrasjonene har blitt møtt med vold av disse pro-islamske personene. 

Quote

Man kal vel da argumentere for at det er flertallet som representerer Islam? 

Man kan argumentere for at alle som vedkjenner seg islam der, representerer islam. 
Da ble SIAN utsatt for vold i de 3 siste demonstrasjonene sine av pro-islamske personer. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 minutt siden):

Et fåtall lagde kvalme, ja. Men et fåtall er mer enn nok.
Man trenger bare èn morder for å ødelegge en fest med 100+ deltakere. Satt på spissen. 
De 3 siste SIAN-demonstrasjonene har blitt møtt med vold av disse pro-islamske personene. 

Man kan argumentere for at alle som vedkjenner seg islam der, representerer islam. 
Da ble SIAN utsatt for vold i de 3 siste demonstrasjonene sine av pro-islamske personer. 
 

Representer IS norske muslimer? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bjarte_1 skrev (På 23.8.2020 den 15.10):

Innvandrerungdom generelt er begynt å bli mer voldelig og truende i samfunnet  deres, både mot hverandre i gjenger og mot det etablerte, som her en lovlig demonstrasjon. Trenden er at innvandrerungdom er blitt mer voldelig og truende, det vil forverre seg med tiden, etter som de blir flere og flere, og da kan det bli et sikkerhetsspørsmål

I 2008 var beregningen at antallet muslimer i Europa i 2030 vil utgjøre 10 prosent av Europas populasjon, etter dagens tall vil det da være 74 millioner muslimer i Europa om 10 år. Så utfordringene kommer ikke til å bli mindre med årene

Lenke til kommentar
Merko skrev (4 minutter siden):

Sikkert blitt postet en haug av ganger før.. men for noen idioter? :) 

 

 

Hundrevis av idioter samlet på ett og samme sted. De burde sperre de inne alle sammen, for så å slippe de løs. Ved 2 gangs innsperring får de bli en god stund. 

 

Legg merke til disse "14 år gamle" jentene som har vært i media og sutret, de går frivillig inn i sprøyten i slutten av videoen. de er helt klar over hva de gjør. De skal være glad de ikke blir skutt og drept, slik de blir i USA.

Rassisme er provoserende, men dette er langt over den grensen. Disse folkene er bare pøbler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (Akkurat nå):

Rassisme er provoserende, men dette er langt over den grensen. Disse folkene er bare pøbler.

Helt enig. Dette er jo folk som bare vil lage bråk. Aner ikke hvilken passende straff, men utestengelse fra Norge hadde jeg lett stemt for, men er nok lettere sagt enn gjort..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (1 minutt siden):

IS representerer Ubaydullah Hussein og andre norske IS-sympatiserende muslimer. 

Hvis du mener du har et poeng så formuler det istedenfor å komme med retoriske spørsmål. 

Ok. Du sier at pøblene representerer alle muslimer som møtte opp fordi pøblene kan være muslimer.  Dette mener jeg faller på sin egen urimelighet da majoriteten av muslimene oppførte seg. 

Med din logikk tatt i betraktning vil man da kunne si at IS representer norske muslimer. De er jo muslimer de også. Dette faller også på sin egen urimelighet. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Merko skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Dette er jo folk som bare vil lage bråk. Aner ikke hvilken passende straff, men utestengelse fra Norge hadde jeg lett stemt for, men er nok lettere sagt enn gjort..

Ja de har ingenting bra å bidra med til samfunnet. De vill bare ødelegge. Virkelig trist å se at det er så mange av de oppmøtte, kun ett fåtall som ikke angriper politiet/ødelegger ting rundt dem. 

SIAN på sin side river i en bok de selv har kjøpt, antar jeg. Ikke det at jeg synes det er greit, for det er helt unødvendig. Men det er langt bedre enn det disse pøblene holder på med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er det greit å rive istykker en bok. Koranen burde brennes og rives istykker hver eneste dag frem til disse neandertalerne skjønner at slikt er lov i et land uten sharia.

Min personlige mening er at det er helt unødvendig, jeg ser ikke noe behov for å gjøre det. Men, en er helt fritt til å ha en annen mening om det såklart :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (6 minutter siden):

Selvfølgelig er det greit å rive istykker en bok. Koranen burde brennes og rives istykker hver eneste dag frem til disse neandertalerne skjønner at slikt er lov i et land uten sharia.

Det var greit for majoriteten av muslimer som møtte opp. Majoriteten reagerte ikke med vold. I Drammen delte muslimer ut roser som en stille og fredelig protest. 

Endret av Psykake
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...