Gå til innhold

Slik blir det å spille Assassin's Creed Valhalla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanvittig skuffende. Jeg likte ikke hvordan kampsystemet var i Odyssey og i Origins. Leste en plass at Valhalla skulle ha mer realistisk kampsystem men det er jo akkurat det samme som i Odyssey. Alt annet med spillet virker jo drittøft men å spamme angrep og dodge gjorde jeg nok av i Origins og Odyssey. Altfor enkelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke akkurat det som det står man ikke kan lenger pga no utholdenhet system? 

Synes det ser ut som det er for lite nytt. Små endringer i systemer er imo ikke nok. Skulle ønske de kunne fokusere på en god story, bedre stemmeskuespill etc. fremfor alt for mange gameplay elementer som ender opp med å bli halvveis uansett. 

Endret av barezell
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Merker jeg har blitt temmelig mett på disse spillene. Har i grunnen hoppet over de til nå og kommer nok ikke til å kjøpe et spill i den serien før det er noe som faktisk er revolusjonerende. 

Men bra at andre liker det. 

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg er imponert. For det første skjønner jeg ikke hva det har i Assassin's Creed-serien å gjøre, dette ser ut til å være alt annet enn et snikmorderspill. For det andre synes jeg omgivelsene ser utrolig kjipe ut, men det synes jeg jo om England generelt. For en serie som egentlig handler om snikmord og har hatt mange flotte settinger synes jeg dette er fullstendig skivebom.

Lenke til kommentar

Dette blir sikkert kjøpt ved et tilbud og blir garantert en bomkjøp fra min side. Jeg har aldri klart å likt disse spillene selv om jeg ofte vil, sist spill jeg kjøpte var Origin tror jeg (egypt) og hadde så trua på det grunnet historie og mytologi men gikk lei innen 5-10 timer. 

Men å spille en viking frister litt selv om jeg vet at disse spillene ikke faller i smak :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg gleder meg skikkelig til dette spillet. Men kan ikke Ubisoft slutte å kalle disse spillene for Assasins Creed? Ubisoft har ikke laget noe Assasins Creed spill siden Ezio trilogien. De bare melker serien istedenfor å skape noe nytt og unikt.

Endret av bmwm
Lenke til kommentar

Burde rebootet asscreed og laget et skikkelig snikmorder spill uten animus pisset. Original tanken med asscreed var jo dødsbra. De gjennomførte jo dessverre svakt. Muligens litt tidlig mtp kraft i konsoller. 

Også rebrandet det som er asscreed nå til "random rpg title" og gitt ut spill med ny story og setting hver gang uten at spillene nødvendigvis hadde no med hverandre og gjøre. 

Lenke til kommentar

AC2 og Brotherhood var perfekte spill. Sistnevnte er helt klart et av mine all time favourites. Verdenen var sykt spennenede og hadde så mye sjel, jeg levde meg skikkelig inn i historien og ble svært glad i Ezio. Disse nye spilla har imponerende grafikk, men det stopper der.  De nye Assasins Creed spilla har beveget seg så langt fra originalen at de ikke burde hete det samme. Assasins Creed har blitt et slags open world/rpg/hack and slash spill. Føles som å spille et MMO spill i single player. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...