Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

CaZpeR skrev (3 minutter siden):

Nå trenger vel strengt talt ikke Sony noen remaster for å selge flere PS5. Det er ikke slik at de står å støver ned i butikkhyllene.

Sarkasme kommer svært dårlig frem i skriftlig format. Derfor /s.

(https://www.urbandictionary.com/define.php?term=%2FS)

Kommer vel fra forskjellige forum, men ser for meg Reddit har gjort det enda mer kjent igjen....

Nei, refererte til remaster ps4 som nevnt, som fikk litt pes her. Når en vakker dag det blir ps5 på lager, rundt årsskiftet vil nok ikke gamle tlou2 være noe som tømmer lagerene. Forhåpentligvis vil dog horizon 2, gjøre det.

til sarkasme har vi jo wink (semikolon) smiley til det da som er vanligst i bruk. Men takk for oppklaring! 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feilhode skrev (6 timer siden):

God morgen! Jeg lurer på om noen har Darkplates til PS5 fra dbrand? evt hvordan disse holder seg på konsollen versus de orginale, samt frakt på disse basert på norsk toll? Takk på forhånd :)

Mine sitter like godt som de originale. Er av veldig god kvalitet. Fikk de levert på døra fra DHL. Enda ikke hørt noe om moms på disse, men kan sikkert komme et brev fra DHL etterhvert hvis de har lagt ut for momsen. Toll er det iallefall ikke på dem da det ikke er toll på denne type vare. 
 

Edit: Snakker om sola. Faktura fra DHL kom i posten i dag. Kr. 109,- i mva. Og kr. 197,- i gebyr fra DHL. Totalt kr. 306,- som går til DHL. 👍🏻

Endret av CaZpeR
  • Liker 2
Lenke til kommentar
5 hours ago, CaZpeR said:

Mine sitter like godt som de originale. Er av veldig god kvalitet. Fikk de levert på døra fra DHL. Enda ikke hørt noe om moms på disse, men kan sikkert komme et brev fra DHL etterhvert hvis de har lagt ut for momsen. Toll er det iallefall ikke på dem da det ikke er toll på denne type vare. 
 

Edit: Snakker om sola. Faktura fra DHL kom i posten i dag. Kr. 109,- i mva. Og kr. 197,- i gebyr fra DHL. Totalt kr. 306,- som går til DHL. 👍🏻

Takk for svar og tilbakemelding. Kjøpte idag dbrand platene, men veldig rart at DHL på liv og død skal ta hånd om momsen da jeg kan godt betale de 109,- selv uten mellomledd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Feilhode skrev (5 timer siden):

Takk for svar og tilbakemelding. Kjøpte idag dbrand platene, men veldig rart at DHL på liv og død skal ta hånd om momsen da jeg kan godt betale de 109,- selv uten mellomledd. 

Orker ikke å lage noe stort nummer da det i utgangspunktet ikke er så mye. Til gjengjeld gjorde DHL en ganske bra leveranse fra dekslene ble sendt til de ble levert på døra her. Så velger å tenke at pengene (tenker da gebyret og ikke mva.) går til et selskap som faktisk klarer å levere varene raskt og smertefritt 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 4/13/2021 at 2:41 PM, leifeinar said:

Akkurat ferdig med GOW, fint spill men litt mye Hack'n slash. lurer på om det er Ghost of Tsushima eller last of us 2 som skal spilles neste?? Ghost of Tsushima er vel pimpa litt med 60 fps for ps5??? men men må må vel vente lenge på last of us som er oppdatert.

Jeg har kjøpt the last of us 2, men venter på 60fps patch før jeg begynner med det. Ghost of Tsushima er utrolig bra. Anbefales.

Lenke til kommentar

Tenkte å fyre opp maskina igjen for første gang på ei stund. Installerte Ratchet & Clank for litt 60fps glory. Men neida, ikke faen om jeg fikk spillt :p Står at det installerer når man prøver å laste inn ett spill. Fantastisk. 

Prøver å laste ned og installerer det på nytt det pisset her igjen da. 

 

EDIT: Det løste seg med en god gammel avinstallering og ny nedlasting av spillet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
leifeinar skrev (16 minutter siden):

Trodde raskeste usb var 10 Gbps men i følge denne siden  er det USB 20 Gbps. er det usb-c port?

Jeg trodde også det, og tror egentlig fortsatt det. Det at den støtter USB 3.2 20Gbps tolker jeg mer som at 3.2 20Gbps er bakoverkompatibelt med PS5 før jeg eventuelt leser noe mer om at den støtter 20 Gbps andre steder.

Lenke til kommentar

Skal nevnes at Sony også fikset dette HDR pisset i siste oppdatering :) Man kan nå faktisk velge og la SDR-innhold gå igjennom som nettopp..SDR.

Det påpekes i DF sin video at dette kan dog skape trøbbel for applikasjoner....så Sony er vel ikke heeelt i mål.

Burde jo aldri ha vært noe som måtte patches inn så lenge etter lansering dette, men 😛

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...