Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacBain skrev (3 minutter siden):

Nei, har ikke sikret meg en eneste en, er en av dem som gikk på "Komplett smellen".
Har ingen planer om å sitte på ett berg at PS5 😀.

Beklager, da mikset jeg deg med noen andre 😛 Komplett smellen ja, samme her. Eller...får levering i desember står det foreløpig. Misset med noen få timer 22. april...

Lenke til kommentar
Vargo Hoat skrev (31 minutter siden):

Hehe, en får aldri nok lagringsplass 😎

Plassen er jo dessverre ubrukelig uansett. Den er like høy/lang(alt etter hvordan den settes), så den tar jo i praksis opp like mye plass. Det som jeg ikke liker er jo at digitalutgaven ser mye bedre ut da den er symmetrisk.

Lenke til kommentar
kewell79 skrev (23 minutter siden):

Kjære kunde som har bestilt PS5 Digital. Grunnet ekstrem pågang solgte vi litt mer enn det som leveres til oss 19.11. Du er derfor blant de som dessverre får PS5 levert i desember, innen jul. Vi er lei oss, og beklager veldig forsinkelsen. Mvh Elkjop

En venn av meg fikk samme melding. Hun fikk ordrebekreftelse kl. 10.04 fra Elkjøp

Lenke til kommentar
RamGuy skrev (1 minutt siden):

Ingen 60 FPS i Bloodborne på PS5? Drømmene vil liksom aldri komme i oppfyllelse.. Sekiro kjører 60 FPS men det har jeg jo spilt i langt høyere FPS på PC fra før av..

Vi får se.

Om demons souls gjør det bra så kanskje vi får en remake av Bloodborne?

Lenke til kommentar
2 hours ago, SverreLøk said:

Snakket med Power angående utsendelseedato nå; han sa at alle som bestilte gjennom dem får PS5 tilsendt den 20.11.20. Noen som har hørt det samme eller noe annet fra dem?

Jeg fikk en bekreftelse fra power i dag ordren klargjøres for levering, estimert leveringstid 26.11.20

Jeg bestillte 2 minutter etter de åpnet for forhåndsbestilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...