Gå til innhold

Tilbakemeldinger: Hva synes du?


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
12 hours ago, Gavekort said:

Det er ikke en beslutning vi har tatt, og for Invision Community sin del så gir det mening å la avatarer bli med i designspråket de har.

Jeg personlig er ikke fremmed for å gjøre avatarer firkantet, men jeg har ikke full oversikt over hva det vil innebære på det tekniske og estetiske. Jeg skjønner at det er mange sentimentale verdier rundt gamle avatarer.

World of Warships-forumet bruker i hvert fall noenlunde same version av Invision, og har ingen problemer med kvadratiske avatarer. Estetisk er det helt uproblematisk, samt at avatarene faktisk ser ut som de skal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (16 timer siden):

Dark mode?

Dette synest eg eit forum som diskusjon.no bør ha. Det må gjerne lagast manuelt av nokon men ein eller annan i laget kan vel ta jobben? Eg går ut frå at det er kurante verktøy for å lage tema, så det er gjerne kun snakk om val av fargar. Ilpostino meiner eg har laga nokre tema tidlegare. Ein kan gjerne involvere brukarane òg, der den som har jobben tar imot tilbakemeldingar. 

Og så ein anna sak. Kvar finn eg fleire tekstverktøy på mobil? Så langt har eg kun sett Bold, Italics, Underscore, Smileys, Link, den som fjernar verktøya og GIF. Skulle gjerne hatt sitatboks lett tilgjengeleg sidan det blir ofte brukt. På min Android er det i alle fall god plass til fleire knappar. Om det er snakk om prioritet så er det mange funksjonar eg ville hatt før ein eigen GIF-knapp. 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 18.11.2019 den 1.36):

Rundt profilbilde er industristandard nå i tillegg til at samtlige anbefalinger sier at det skal være et bilde av deg selv og ikke en logo, dog dette er mer rettet mot innholdsskapere som har seg selv som produktet de vil fremme. Til og med Twtich tvang folk til å tilpasse seg rund standard.

Om firkantet er standard kan man gjøre det rundt selv. Mer valgfrihet kontra mindre, og "alle" avatarer hittil har vært firkantet - så nå er "alle" beskjært. Ikke akkurat en elegant løsning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Zeph skrev (1 time siden):

Dette synest eg eit forum som diskusjon.no bør ha. Det må gjerne lagast manuelt av nokon men ein eller annan i laget kan vel ta jobben? Eg går ut frå at det er kurante verktøy for å lage tema, så det er gjerne kun snakk om val av fargar. Ilpostino meiner eg har laga nokre tema tidlegare. Ein kan gjerne involvere brukarane òg, der den som har jobben tar imot tilbakemeldingar. 

Og så ein anna sak. Kvar finn eg fleire tekstverktøy på mobil? Så langt har eg kun sett Bold, Italics, Underscore, Smileys, Link, den som fjernar verktøya og GIF. Skulle gjerne hatt sitatboks lett tilgjengeleg sidan det blir ofte brukt. På min Android er det i alle fall god plass til fleire knappar. Om det er snakk om prioritet så er det mange funksjonar eg ville hatt før ein eigen GIF-knapp. 

Vi skal se nærmere på Dark Mode, uten at jeg kan love noe mer enn det. Vi vet at det er stor etterspørsel etter det, men akkurat nå har vi hendene fulle med andre prioriteringer. 

Angående tekstverktøy så er det begrenset til hvor mange knapper vi kan ha, spesielt for mobiltelefon (siden det er stor forskjell på hvor stor mobiltelefon folk har). Det er ikke mulig for brukere å legge til knapper til sine egne editorer. Jeg har lagt til sitatboks, tekstfarge og knapp for punktliste. Fjernet GIF-knapp. (Dette kan bli endret på et senere tidspunkt).

Endret av Slettet-404071
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...