Gå til innhold

Tilbakemeldinger: Hva synes du?


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

‘Vinnerliste’ i hovedmenyen burde vært mer granulert og blitt vist per forumkategori eller lignende. Slik den fremstår i dag så er den mer av underholdningsverdi enn til praktisk nytte. 
 

55B75E3D-8A0B-48AD-82F0-95DFA48FE31F.thumb.jpeg.4b07971a5b2944d927eb11ef2dc14916.jpeg
(Eksempelet er ikke ment for å henge ut noen.)

- Ved å vise poeng per (i det minste) forumkategori kan poengene faktisk indikere om en bruker har tyngde innen en spesifikk del av forumet. Eksempelvis ville man da kunne se at @krikkert er en kapasitet innen Juss, @Harald Staff innenfor Kontorprogramvare etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sto et tips tidligere i denne tråden om at man kan trykke på • eller * til venstre for trådteksten for å gå til siste post i en valgt tråd. Og det fungerer, første gangen for valgt tråd. Men hvis man har lest tråden og så vil lese den siste posten igjen, før noen andre oppdaterer tråden, så fungerer ikke denne metoden. Eneste muligheten jeg finner da er å trykke på sidenummer (som gjør at jeg havner øverst på den valgte siden) eller trådtittelen (som gjør at man går til første post i tråden.)

Dette fra ‘Mine innlegg’21D9632B-3386-40E3-8876-FC364BACE990.thumb.jpeg.fb0a33c61eae201206bda00e757f63d1.jpeg
 

edit: Skrivefeil.

Endret av NoBo
Lenke til kommentar
NoBo skrev (46 minutter siden):

Sto et tips tidligere i denne tråden om at man kan trykke på • eller * til venstre for trådteksten for å gå til siste post i en valgt tråd. Og det fungerer, første gangen for valgt tråd. Men hvis man har lest tråden og så vil lese den siste posten igjen, før noen andre oppdaterer tråden, så fungerer ikke denne metoden.

Det er riktig, for stjernen og sirkelen er ment for å gå til første uleste innlegg, som ikke nødvendigvis er emnets nyeste innlegg.

For å gjøre raskt gå til det nyeste innlegget, følger du rådet @Klykken- kom med rett før meg.

Lenke til kommentar
TSP skrev (8 timer siden):

Jeg har nå fikset slik at de trådene som du hadde favorisert før oppgraderingen igjen har blitt favorisert. 

Ser du fikk svar fra Runar, men vil bare informere om at jeg også fikset en feil som gjorde at tidligere ignorerte og favoriserte tråder ikke hadde blitt videreført fra forrige versjon. 

Bra. Takk.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 time siden):

Merket det. Men har jeg mistet de endringene jeg eventuelt gjorde på ignorerte tråder i mellomtiden?

Eventuelle tråder som du ignorerte eller favoriserte etter oppgraderingen ble også ivaretatt. :)

 

tom waits for alice skrev (3 minutter siden):

Er fjerning av doble linjeskift, som vi tidligere brukte til å markere avsnitt, en del av ombyggingen av gamle innlegg?

Geir :)

Her må du nesten gi meg et eksempel jeg kan se på. 

Men ja, hele innlegget blir liksom lagret på nytt, så det er mye som endrer seg, men det er litt vanskelig for meg å vite akkurat hva du eventuelt reagerer på. Kan svare bedre for meg med litt lenker ;)

Lenke til kommentar

Edit: Funker på ny test. Så da var dette kanskje en brukerfeil... :)

Tror jeg merket en liten snag nå: Mens jeg skrev på et nytt innlegg i sted, kom det melding om at TSP hadde svart meg nederst på skjermen. Så jeg trykket på den, men da ble hele siden lastet på nytt, og det jeg skrev på var borte. Tidligere ble nye svar hentet inn uten at du forlot siden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Testet på nytt med annet resultat
Lenke til kommentar
Mr supergomp skrev (1 minutt siden):

Kommer det en løsning for meg som liker å være aktiv på lekeplassen, samtidig som jeg ikke ønsker å få andre forumbrukere på nakken som er ute etter mer seriøse diskusjoner. Det hadde vært veldig fint om lekeplassen på et eller annet vis hadde blitt fjernet fra siste innlegg.

Man kan filtrere bort de forumkategoriene man ikke vil se noe fra.

Lenke til kommentar
tom waits for alice skrev (1 time siden):

Tror jeg merket en liten snag nå: Mens jeg skrev på et nytt innlegg i sted, kom det melding om at TSP hadde svart meg nederst på skjermen. Så jeg trykket på den, men da ble hele siden lastet på nytt, og det jeg skrev på var borte. Tidligere ble nye svar hentet inn uten at du forlot siden.

Det høres ut som en feil. Hvis jeg får varsel om nye innlegg i et emne jeg skriver et svar til, så lastes det nye innlegget inn uten at hele siden lastes inn på nytt. Med mindre det nye innlegget havner på en ny side, da lastes alt inn. Dog forsvinner ikke det jeg har skrevet, for editoren lagrer teksten automatisk (eller skal i hvert fall gjøre det).

Lenke til kommentar
Runar skrev (1 minutt siden):

Det høres ut som en feil. Hvis jeg får varsel om nye innlegg i et emne jeg skriver et svar til, så lastes det nye innlegget inn uten at hele siden lastes inn på nytt. Med mindre det nye innlegget havner på en ny side, da lastes alt inn. Dog forsvinner ikke det jeg har skrevet, for editoren lagrer teksten automatisk (eller skal i hvert fall gjøre det).

Og nå fikk jeg anledning til å prøve det igjen, og nå mistet jeg ikke det jeg skrev på. Så jeg vet ikke hva som skjedde forrige gang. Men da kan vi glemme den.

Geir :)

Lenke til kommentar
tom waits for alice skrev (4 minutter siden):

Og nå fikk jeg anledning til å prøve det igjen, og nå mistet jeg ikke det jeg skrev på. Så jeg vet ikke hva som skjedde forrige gang. Men da kan vi glemme den.

Da krysser vi fingrene for at det bare var noe krøll! Men si gjerne ifra hvis det skjer igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TSP skrev (1 time siden):

Eventuelle tråder som du ignorerte eller favoriserte etter oppgraderingen ble også ivaretatt. :)

Jeg vil kommentere (igjen) at jeg synes det høres helt feil ut med "favoriserte" tråder. Det burde heller kalles "favoritter", synes jeg, og det er ikke det samme i mitt hode. Å favorisere noe betyr vel å gi det fordeler, mens favoritter er noe man liker godt. Kan selvfølgelig være at jeg bare misforstår..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
toreae skrev (7 minutter siden):

Er det her man kommer med ønskeliste?
Er det mulig med automatisk oppdatering av 'Mine innlegg + favoritter'? Bruker i dag en utvidelse til dette, som må slåes på hver gang.

Mener du at innholdet på Mine innlegg oppdateres automatisk hvert X sekund?

 

toreae skrev (7 minutter siden):

Ordet 'Siter' ser litt rart ut. Vet dog ikke om noe bedre. Kanskje 'Sitere' eller 'Sitere innlegg'.

Kanskje det ser litt rart ut, men "siter" er faktisk grammatisk korrekt:

siter.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...