Gå til innhold

Tilbakemeldinger: Hva synes du?


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Øystein skrev (12 timer siden):

Ja, det er begrenset til hvor mange knapper vi kan ha på mobiltelefon, og jeg ønsket å teste uten GIF en liten stund. Hvis du følger det gode tipset her, så får du opp bla. GIF:

Snu telefonen til horisontal stilling, så får du flere verktøy. 

Ser at det blir vanskelig å bla igjennom gif-bildene når man legger mobilen horisontalt. ???

Screenshot_2019-11-20-14-42-34.png

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig jeg er dum som et brød her, men... Jeg har tråder der jeg gir kjøpshjelp til brukere, som jeg har hatt gående i ti år og vel så det. I disse trådene er jeg avhengig av å endre innholdet, når det kommer nye anbefalinger. Men jeg finner ikke noen knapp for å redigere gamle åpningsinnlegg? :)

Endret av Agentspoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Agentspoon skrev (3 minutter siden):

Det er mulig jeg er dum som et brød her, men... Jeg har tråder der jeg gir kjøpshjelp til brukere, som jeg har hatt gående i ti år og vel så det. I disse trådene er jeg avhengig av å endre innholdet, når det kommer nye anbefalinger. Men jeg finner ikke noen knapp for å redigere gamle åpningsinnlegg? :)

Endring av eldre innlegg er låst inntill de har prosessert alle innleggene. Så gi det en ukes tid så er det kanskje åpen for redigering igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Runar said:

Nei, dessverre, da det vil medføre at man mister funksjonalitet som muligheten til å lime inn en YouTube-lenke og automatisk få en video, eller at lenker til andre innlegg og emner vises på en spesiell måte.

Jeg er villig til å ofre dette....

Seriøst, det må da være mulig å endre funksjonaliteten slik at tekst i utgangspunktet limes inn uformatert, og så kan du få opp en popupboks med "ønsker du å lime inn som rik tekst i stedet" som valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Invader Zim skrev (1 time siden):

Jeg synes "oppgraderingen" føles mer som en nedgradering, iallefall på mobil. Jeg opplever nå forumet som svært rotete, tunglest og vanskelig å navigere. Selv har jeg bortimot sluttet å bruke forumet nå. Har dere merket en nedgang i aktiviteten nå kontra tidligere?

Det er litt utrolig at du sier. Det er mye bedre nå. Du har mye bedre oversikt og alt fungerer som det gjør på desktop. 

Det forundrer meg at noen av dere opplever dette slik. 

 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 timer siden):

Det er litt utrolig at du sier. Det er mye bedre nå. Du har mye bedre oversikt og alt fungerer som det gjør på desktop. 

Det forundrer meg at noen av dere opplever dette slik. 

 

 

 "What? You guys don't have phones?"

-blizzard

:)

 

Det gamle designet var ryddig og man fikk plass til mye info på mobilskjermen. Det er nå for mye luft, for mye bokser, for mange variasjoner av fonter uklar definering er av hvilke rammer som hører til hvor.

Also; den nye linjeskift funksjonen irriterer vanvittig. Skjønner ikke hvorfor linjeskift må endres. "Enter" har fungert likt i alle år. Hvorfor skal man plutselig være nødt til å bruke shift+enter. (vet ikke hva mobil ekvivalent er).

Eneste Microsoft programmet jeg bruker mye på jobb (via mobil) er Outlook - og selv de tvinger ikke denne funksjonen på mobil.

 

Jeg var nysgjerrig på om brukeraktiviteten har stupt den siste tiden. Jeg ville antatt at den har stupt og det vil vel evt være en god indikasjon på at designet er dårlig eller ikke.

Endret av Invader Zim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Runar skrev (3 timer siden):

Shift + retur (tilsvarende enter) virker på min iPhone. Jeg trykker ganske enkelt på Shift slik at den er merket, så trykker jeg på retur.

Funker

ikke

Her.

Android.

Ser ikke helt hvorfor dette plutselig skal forandres. Enter er liksom linjeskift og det har det alltid vært. Jeg lurer på om folk organiserte seg fordi det var for lite trykking på mobil. Om det var slik at det var for enkelt med ett tastetrykk ved bruk av linjeskiftknappen og at det oppsto et uttrykkelig behov for å endre linjeskift til kombinasjonstrykk for å skifte linje uten å starte nytt avsnitt.

Skjønner forøvrig ikke hvorfor Word er blitt slik også. De få jeg har snakket med om dette synes det er irriterende. Shift-enter er ikke en naturlig kombinasjon i mitt hode.

Takk for forslaget, anyway.

Worth a shot :)

 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (5 timer siden):

Det er litt utrolig at du sier. Det er mye bedre nå. Du har mye bedre oversikt og alt fungerer som det gjør på desktop. 

Det forundrer meg at noen av dere opplever dette slik. 

 

Jeg er helt enig med deg der. Nå kan jeg faktisk multisitere via mobil, det kunne jeg ikke før. Det er stor fordel når man vil unngå å dobbeltposte. 

Jeg har også merket meg at jeg kan nå fjerne likes, noe som kan være et fortrinn når man har trykket feilaktig liker på innlegg. 

Synes også designet har blitt penere, og kult med muligheten til å bakgrunnsbilde. 

Ellers dreier jo ting seg om tilvenning, det går seg til. 

Brukeraktiviteten min kommer garantert til å gå ned om noen måneder igjen, men det skyldes ikke designet eller oppgradering:) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...