Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ennå ikke i salg - og den kommer ikke i salg heller så lenge Orkla har noen form for kontroll over Gradiosa-sølet. 

 

Jeg er helt sikker på at det var nøyaktig dette svaret han var ute etter, når han spurte om hvilken grandis som var favoritten blant medlemmene her inne :p

Lenke til kommentar

Ingen Grandiosa er min favoritt. Ble møkklei det pizzamerket i ungdomstiden. Spiser litt Dr. Oetker Pollo innimellom, eller hjemmelaget pizza.

 

Mine assosiasjoner til Grandiosa er en usmakelig pappbunn påført denne tomatsausen og det uekte ostestrøsselet, med noe rar kjøttfarse på. Paprikabitene er gjerne ikke så saftige som noen kommenterte tidligere i tråden, men jeg synes grønnsaker som dette hever det til et positivt inntrykk. Men det blir rett og slett for lite positive inntrykk til å gi pizzaen noen pluss.

 

Pizzabunn, gir jeg bunnscore for. :D

Endret av G
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Grandiosa Take-Away er ålreit.

 

Beste frossenpizza for meg er En Skikkelig Hot Pizza, men den sliter jeg med å finne lenger. Noen som vet hvor det ble av den? Tenk at folk kjøper Big One og grandis fremfor den a, for et land jeg bor i.

Ganske sikker på at den lokale menyen har den inne forsatt.

 

Ananas på pizza  :sick:

Lenke til kommentar

Om jeg ser pepperoni-pizza til kr 20 - 25 uansett merke så prøver jeg det også. Varierer litt mellom hvor gode de er. Men pepperoni er en vinner så da firer jeg litt på kravene. Sjelden de går så lavt i pris da. Frossen-pizza må være en gedigen business, og det er nok derfor man finner såpass konkurranse. Jeg har tilgang til flere butikker der jeg bor, så det blir alltid noe å velge mellom.

 

Coop Extra synes jeg har hatt noen vinnertilbud i fortid. Så får tiden vise om de følger på, eller gir seg i dette matsegmentet pizza, lasagne med flere likn. retter blant slik hurtigmat.

 

Matporsjoner, vaskemiddelporsjoner ser ut til å stadig minke i størrelse. Montro hvor sparekniven fra matvaremafian kommer neste gang. Huff :hm:

 

 

 


Ananas på pizza  :sick:

 

Var vel noen luringer som kom på at å legge ananas oppå ga dem hawaiifølelsen. Nå liker jeg jo ananas selv. Tåler det på pizza. Hva er det med ananas du ikke synes så mye om oppå pizza? Syrligheten, noe annet?

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste frossenpizza for meg er En Skikkelig Hot Pizza, men den sliter jeg med å finne lenger. Noen som vet hvor det ble av den? Tenk at folk kjøper Big One og grandis fremfor den a, for et land jeg bor i.

 

Denne har jeg ikke testet, men høres spennende ut. Hva er det som gjør den hot? Kun sterk saus eller biter av "urørte" chili-frukter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...