Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Complexity skrev (12 timer siden):

Kan faktisk ikke huske sist jeg måtte flytte mine viskere ut av Auto. Funker veldig bra for meg nå iallefall.

Viskerne mine kan være litt trege med å komme igang ved lett duskregn. Da må jeg "vekke" dem, før sikten blir for dårlig. Godt mulig at de hadde startet rett etterpå hvis jeg ikke hadde vært så utålmodig. Men etter det så fungerer automatikken helt fint. Det samme ved skikkelig regn/snø.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutes ago, Hanhijnn said:

Viskerne mine kan være litt trege med å komme igang ved lett duskregn. Da må jeg "vekke" dem, før sikten blir for dårlig. Godt mulig at de hadde startet rett etterpå hvis jeg ikke hadde vært så utålmodig. Men etter det så fungerer automatikken helt fint. Det samme ved skikkelig regn/snø.

Ja det hender jeg må vekke dem litt med å trykk på knappen, men trenger aldri sette dem i noe fast intervall.

Skrevet
Complexity skrev (1 time siden):

Ja det hender jeg må vekke dem litt med å trykk på knappen, men trenger aldri sette dem i noe fast intervall.

Nei, samme her! Det er SÅ år 2000. 😜

• Liker 1
Skrevet
Sjørøver skrev (3 timer siden):

Når sluttet de å selge model y 7 setere? Satt med et vennepar i går som skulle bestille seg en, menndet gikk jo ikke. Ventes den lange utgaven å komme? 

Den var vel ikke i salg i mere enn noen måneder. Mistenker som sagt at det var et parti de ville blitt kvitt, som de ikke fikk solgt raskt nok i andre markeder. Når den nye 7+ i Juniper-versjonen ev kommer hit, vet nok bare Tesla-ledelsen og muligens noen leverandører som har munnkurv.

Skrevet
Hanhijnn skrev (6 timer siden):

Mener det kom en oppdatering her for en stund siden der man egentlig justerer følsomheten hvis man trykker før den starter selv. Denne følsomheten hadde vært greit å hatt visualisering på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...