Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Salvesen. skrev (1 time siden):

Det er dette som står, det står ikke at de nekter de lisenser pga issues.

The San Francisco Chronicle highlights that Tesla’s "primitive" Austin rollout, marked by poor pickup accuracy and erratic driving behavior, raises serious questions about whether the company’s approach is ready for more tightly regulated, intricate urban environments like the Bay Area.

“Combined with the ongoing NHTSA investigation and growing safety concerns stemming from its operations in Austin, there is no credible basis on which the DMV could deem Tesla’s technology ready for public deployment on our streets,” Stefani wrote. The National Highway Traffic Safety Administration has contacted Tesla about videos of its cars making mistakes on the roads in Austin, CNBC reported in June.

Hendelsene i Austin ser da ikke akkurat ut til å ha vært positive i forsøket på å ekspandere? 

Og nei, jeg er ikke interessert i å bruke min tid til å google dine påstander. 

Da anbefaler jeg å faktisk gå inn på de kildene du selv etterspør. 

Jeg liker ikke å anta, kanskje du bør slutte med det også? anta også komme med bastante påstander.

Hva er isåfall poenget med et forum? Vi har en viss mengde med informasjon. Det å kunne ekstrapolere fra informasjonen for en diskusjon er jo hele poenget med plassen her. 

Vi vet at Elon Musk lover robotaxier, og han har nå nylig lovet at Robotaxiene skal være på plass til halve populasjonen i USA om en 6 måneders tid. Da burde vi starte å se at de faktisk har søkt om muligheten til å ekspandere. Sant? Er det ikke da merkelig at folk innad i DMV sier at de til nå ikke har motatt en søknad kun for en snau måned siden? 

"Tesla expected to provide autonomous ride‑hailing access to “probably half the population of the U.S. by the end of the year.”

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...