Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tror ikke du egentlig er i modus for å forstå det hele.

Jeg sier ikke at regler er noen dum ide, men når halve sannheten er fjernet og vi blir slaver på et grunnlag vi ikke aner noe som, så må det ryddes opp i.

 

Det beste er å stille spørsmålet om hvor jurisdiksjonen kommer fra.

Nøster man i trådene så ender man opp med fødselsattesten - dvs. registreringen som er opphavet til at vi lar oss herske over. Og sannheten om dette er det Romley Stewart og mange andre forsøker å forklare - altså hvordan narrespillet henger sammen, med triksing med hva som er navn og hva som er NAVN.

 

Mens folk tror at fødselsattesten er et ID-papir, som er feil, da det er narrespillet som gjør at alt du eier og skaper av verdier kan kontrolleres av systemet og parasittene bak. Det som startet enkelt er i dag en omfattende "industri".

 

Realiteten som du snakker om ligger på et helt annet plan enn vi er fortalt.

Ikke er i modus? Den var ny. Nå er det flere saker du har henvist til hvor de mener de ikke er mennesker bundet av systemet vi andre er, siden de har funnet ut av alt dette, og sier at siden de er et fritt menneske, har de ikke gjeld, ansvar eller andre tilknytninger til alle slavesystemene som er opprettet av the scary men behind it all.

 

Se på Ingunn da, som mener at hun som fritt menneske ikke har gjeld, mener hennes eiendom er hennes eget land, og norske myndigheter og andre instanser har 0 rettigheter der.

 

Hvis jeg da velger å bli et fritt menneske, og kjører på som fri Pirat (se, med store og små bokstaver) hvorpå jeg påberoper meg en egen stat, lager en egen fødselsattest som er riktig skrevet, kan jeg da gå på erobringstokt hos alle andre frie mennesker.

 

Å sitte og forsvare denne "konspirasjonen" med paranoiaen din samtidig som du nekter å se hvilket kaos og selvutslettende tilstander dette kan gi, er bare latterlig.

 

Derfor, jeg kommer til å bli med som Pirat-Per og jeg kommer for å si en ting: All Ur Base are Belong to Me!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Litt artig er det jo at i følge https://www.credit-suisse.com/corporate/en/research/research-institute/global-wealth-report.html så er det totalt 317 billioner(trillion på engelsk) i verden, inkl hans familie sin verdier.

De eier altså mer enn alt som finnes i verden(inkl det de selv eier), tipper det ligger noe veldig kreativt regnskap bak der.

Sånn sett.. Hvor tror du gjeld kommer fra?

 

Samt til trådstarter: Hvor er nå infoen om at alle land har x antall billioner i gjeld, og hvem er det de egentlig skylder disse pengene til..?

 

(Jeg var godt nedi kaninhullet ei gang i tia, men dro meg godt opp igjen. Gjør det samme....)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn sett.. Hvor tror du gjeld kommer fra?

 

Samt til trådstarter: Hvor er nå infoen om at alle land har x antall billioner i gjeld, og hvem er det de egentlig skylder disse pengene til..?

 

(Jeg var godt nedi kaninhullet ei gang i tia, men dro meg godt opp igjen. Gjør det samme....)

 

 

 

Har aldri prøvd kaninhull, var det godt? ;)

 

 

 

 

Du har helt rett. Dette var hysterisk morsomt. At det går an å gjøre seg selv til så idiot er et under. Har jo ikke rot i virkeligheten i det hele tatt. Top kek underholdning. Takk skal du ha! :rofl:

Skulle ikke tro det var mulig å være så tilbakestående. Og det er ikke bare én! De flokker seg sammen! Hvordan de i det hele tatt presterte å fullføre ungdomskolen med en så dårlig forståelse av samfunnet skulle man ikke tro var mulig.

 

I helsikke, alt dere får meg til å gjøre.. Nå har jeg sett 1 time og 6 minutter av dette. Har hele tiden lurt på om intervjuer er med på notene for å få en "good story", men han viser sjokkerende sterk empati til tider. Så dersom empatien fra hans ansiktsuttrykk ikke er ekte, så er det bra skuespill. Han har likevel hele tiden en del gode spørsmål.

 

Om henne, tja hun er veldig flakkende fra forklaring til forklaring. En forklaring varer ikke særlig lenge før ballen ruller videre. Det forteller kanskje at hun ikke har fått god nok opplæring?

 

 

 

 

Avsporing? Jeg ber deg komme med indisiene som tilsier at Norges Bank er privateid.

 

Innsats ≠ kvalitet/sannhet.

Jeg kan legge stor innsats i å smøre hundebæsj på veggene mine, eller omskrive bibelen - innsatsen gir ikke resultatet fnugg av kredibilitet.

 

Nja, det kan jo tolkes som en tilbedelse av hunden da, selv om det ikke gir så mange av de andre handlingene særlig kredibilitet. Folk kan også tenke seg at du er splitter pine gal, eller har fetisj på bæsj.

 

Det finnes jo eksempler på kunstnere som ikke er klinisk gale mennesker, men som finner på stunts for å provosere litt:

 

Terence Koh

Terence_koh_artist_china_canadian_photo_

 

Han her har f.eks. fått sin egen bæsj gullforgylt, stillet det ut til ekstase blant rike New York'ere. Disse New York'erne synes han er så herlig at han lever i en helt sjuk luksus.

 

Er det for å tilbe seg selv og få andre til å tilbe hans bæsj, eller hva? :wee:

Tror jeg har funnet svaret om han.. "bokstavelig talt så driter han gull"

 

Kunsten hans er laget av all slags billig drit, så maler han ting og tang f.eks. hvitt og stiller det ut til stor begeistring. Et av hans tidligere stunt det.

 

En annen gang så latet han som om at han kunne mandarin språk eller hva det gikk i, men han kan ikke språket. Performance art :)

 

Herlig utspekulert kunstner:

 

terence%2520koh%2520for%2520united%2520bterrence-koh.jpg

 

 

In 2007, the Chinese/Canadian artist Terence Koh exhibited at the Art Basel a glass cases containing gold plated pieces of his own excrement. They sold for a total of $500,000.

image037-739304.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Du har helt rett, bilder fra 9gag er ikke verdt det spøtt. Tips: det er veldig få sentralbanker i privat eie/styre.

 

Beleilig at du skippet glatt over min mer ekstensive post - den som tier samtykker antar jeg da.

Offisielt ja.

Når man har kontroll på hele nasjoner så synes alt statlig som statlig eid...

 

Tallet 500 trillions er ikke noe offisielt tall, får offisielle tall finnes ikke for slike over-nations familiedynastier.

 

Rothschild er en studie i seg selv og ikke noe man skal forstå over natta.

Bare en liten start.

https://neonnettle.com/feed/194-8-rothschild-family-facts-that-you-need-to-know

Endret av clink
Lenke til kommentar

Lol. Da kan du sikkert begynne med å fortelle oss i detalj hvordan Norges Bank uoffisielt er privateid?

 

Dessverre sitter jeg ikke på slike bevis, så jeg må skuffe deg (uff).

 

Kanskje noen får noen tanker ved å lese artikkel og kommentarer her:

(noen kjente navn her også, for noen).

 

Privateide banker eier landet vårt. Vet du hvorfor?

http://www.nyhetsspeilet.no/2014/11/privateide-banker-eier-landet-vart-vet-du-hvorfor-det/

 

Beklager valg av nettsted, men det passer godt inn i sammenhengen med denne tråden - uten tvil.

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Dessverre sitter jeg ikke på slike bevis, så jeg må skuffe deg (uff).

 

Kanskje noen får noen tanker ved å lese artikkel og kommentarer her:

(noen kjente navn her også, for noen).

 

Privateide banker eier landet vårt. Vet du hvorfor?

http://www.nyhetsspeilet.no/2014/11/privateide-banker-eier-landet-vart-vet-du-hvorfor-det/

 

Beklager valg av nettsted, men det passer godt inn i sammenhengen med denne tråden - uten tvil.

 

Om ikke du har bevis, så kom i det minste med indisiene? 

 

Du har rett, nyhetsspeilet passer godt med trådemnet - fordi begge er rent bullshit og under enhver kritikk. Det at du i det hele tatt leser noe på nyhetsspeilet sier sitt om hvor du har kunnskapen din fra.

Personlig tror jeg nyhetsspeilet er en konspirasjon - det er egentlig godt skjult satire.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Om ikke du har bevis, så kom i det minste med indisiene? 

 

Du har rett, nyhetsspeilet passer godt med trådemnet - fordi begge er rent bullshit og under enhver kritikk. Det at du i det hele tatt leser noe på nyhetsspeilet sier sitt om hvor du har kunnskapen din fra.

Personlig tror jeg nyhetsspeilet er en konspirasjon - det er egentlig godt skjult satire.

 

Alltid interessant med de som tar oppdrag med å flytte fokus, stemple folk og kunnskap som bullshit.

Min personlige tanke (basert på erfaring) er at det kan ligge spor av en agenda bak.

 

Men siden vi alle sporer av trådstart.

Her er tekstversjon av videoen med Romley Stewart, som viser hvor stor innsats han har lagt ned på denne kunnskapen, hvor han også forteller om hva han har gjennomgått av problemer underveis.

 

https://justiniandeception.wordpress.com/2016/09/19/banking-interview-with-romley-stewart/

two-wings-of-one-bird-3-back.jpg?w=672

Endret av clink
Lenke til kommentar

Alltid interessant med de som tar oppdrag med å flytte fokus, stemple folk og kunnskap som bullshit.

Min personlige tanke (basert på erfaring) er at det kan ligge spor av en agenda bak.

 

Men siden vi alle sporer av trådstart.

Her er tekstversjon av videoen med Romley Stewart, som viser hvor stor innsats han har lagt ned på denne kunnskapen, hvor han også forteller om hva han har gjennomgått av problemer underveis.

 

https://justiniandeception.wordpress.com/2016/09/19/banking-interview-with-romley-stewart/

Avsporing? Jeg ber deg komme med indisiene som tilsier at Norges Bank er privateid.

 

Innsats ≠ kvalitet/sannhet.

Jeg kan legge stor innsats i å smøre hundebæsj på veggene mine, eller omskrive bibelen - innsatsen gir ikke resultatet fnugg av kredibilitet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

I helsikke, alt dere får meg til å gjøre.. Nå har jeg sett 1 time og 6 minutter av dette. Har hele tiden lurt på om intervjuer er med på notene for å få en "good story", men han viser sjokkerende sterk empati til tider. Så dersom empatien fra hans ansiktsuttrykk ikke er ekte, så er det bra skuespill. Han har likevel hele tiden en del gode spørsmål.

 

Om henne, tja hun er veldig flakkende fra forklaring til forklaring. En forklaring varer ikke særlig lenge før ballen ruller videre. Det forteller kanskje at hun ikke har fått god nok opplæring?

 

Hvilket intervju var det du så?

Lenke til kommentar

Er jo en rød tråd i innlegget mitt om du gadd å følge den. Har jo sitert, og når du besøker sitatet så ser du at det igjen leder til et innlegg du før har skrevet.

 

 

post-30484-0-68315900-1543578652.jpg

Ganske enkelt forklart :)

 

OK, nå går ikke linken til spesifikk video, men du så kanskje den nyeste "Freedom Rebel-videoen"?

Jeg tittet noen sekunder på den for 1-2- uker siden, men har ikke sett hele.

Men takk for inntrykket du forklarte om ovenfor.

 

Interessante kommentarer i den videoen forresten. Tuben oppgir 46000 visninger og 384 kommentarer.

Ikke dårlig for "ei skrulle" fra landet der Agenda 21 har sitt opphav....

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Skal prøve å dedikere noen minutter til av mitt korte liv til den skrullevideoen. Noen gjør skrullete ting om til penger, f.eks. han her herlige kunstneren. La det inn i et eldre innlegg:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1831532&page=3&do=findComment&comment=24697343

 

 

 

Svaret er ja, det var den. Fu*kings lang video:

Føler litt det at du forsøker å få andre til å framheve dine ting. Men det er nå greit det.

 

 

Et poeng er at hjernen har en tendens til å skape den virkeligheten som virker sannsynlig. Det betyr ikke nødvendigvis at det er reellt. F.eks. her er et bilde av håret på ei dame i et kunstverk. Går man nær så ser man at det egentlig er et kaos av forskjellig fargede penselstrøk. Men hjernen omgjør dette inntrykket til å danne håret:

 

e3e0253d51e681be3b7f251b14eed90d--africa

Spesiellt er de hårlokkene i pannen som skaper presedens for resten av inntrykket. Det lange sidehåret er jo egentlig bare et sånn passe fargekaos.

 

Så dersom din hjerne er konstruert til å tolke 5 % relativt ekte informasjon til å farge hele inntrykket ditt (100 %) om til de 5 prosentene, så..

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et poeng er at hjernen har en tendens til å skape den virkeligheten som virker sannsynlig. Det betyr ikke nødvendigvis at det er reellt. F.eks. her er et bilde av håret på ei dame i et kunstverk. Går man nær så ser man at det egentlig er et kaos av forskjellig fargede penselstrøk. Men hjernen omgjør dette inntrykket til å danne håret:

 

e3e0253d51e681be3b7f251b14eed90d--africa

Spesiellt er de hårlokkene i pannen som skaper presedens for resten av inntrykket. Det lange sidehåret er jo egentlig bare et sånn passe fargekaos.

 

Så dersom din hjerne er konstruert til å tolke 5 % relativt ekte informasjon til å farge hele inntrykket ditt (100 %) om til de 5 prosentene, så..

 

Jeg er vel ikke overrasket over at et maleri består av penselstrøk, kaos eller ikke.

Krøllete lokker som her er jo et fysisk kaos i virkeligheten også.

Maleren har bare forsøkt å etterligne kaoset med pensel og maling. Hva skulle han ellers gjort?

Det er jo ikke sånn sett noen forskjell på lokkene i panna og det omliggende håret.

 

Et hvert foto eller fargetrykk vil man kunne se det samme om - uansett motiv. Går man nære nok ser man trykk-raster eller fargepartikler/pixler whatever teknologi som er brukt.

 

Jeg skjønner ditt poeng, at hjernen kan skape en virkelighet utover tilgjengelig informasjon, men reagerte litt på eksemplet du brukte.

 

Min virkelighet er noe motsatt. Kaoset i hårlokkene kan representere all viktig informasjon som media (og samfunnskontrollørene) IKKE formidler til folket, mens hårlokken i panna er alt som formidles, ofte som noe annet enn det er...

Med en god porsjon bakgrunnskunnskap kan man lese det meste mellom linjene likevel.

 

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tema er høyst reellt men handler om noe man ikke vil finne beskrevet i loven eller i statens dokumenter. Og da faller folk flest av lasset, så programmerte de er.

Dette handler om årsaken til hvorfor vi tror lovene og pengesystemet er gyldig. Det blir det først når folk har gått inn i avtalen uten hemmeligholdte opplysninger.

Loven er loven, enten du liker det eller ikke. Man kan ikke bare si at "loven gjelder ikke for meg". Heie greia di basert på at man bare kan velge at loven ikke gjelder. Idioti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...