Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Gjest Sletttet+98134

Han sitter vel ikke inne nå, men har gjort 2-3 ganger.

Han er nok den her i No.....mener her i traktene....på jorda, som har pirret nysjerrigheten hos mange til å lære om navnebedraget.

Som sagt så stritter jo systemet 100% i mot, fordi det er konstruert sånn. Derfor havner han i blant innestengt.

Tenkte jeg skulle finne den videoen hvor han er i rettsmøte og dommeren forsøker å oppnå jurisdiksjon, men finner den ikke nå.

 

OK, så det er altså fordi systemet "stritter i mot" han sitter / satt inne, det har ikke noe med lovene han har brutt å gjøre?

 

Forøvrig ganske dobbeltmoralsk at vedkommende som "ønsker å melde seg ut av samfunnet" kjører rundt på veiene våre uten førerkort og registrert kjøretøy (dette er en av grunnene til at han ble satt inn). Hvis du ikke vil være medlem av et "korrupt" samfunn, hvorfor bruker man da samfunnets goder når det passer?

 

Gjør oss en tjeneste og finn argumenter du kan bruke selv, ikke bruk youtube-vidoer til å tale din sak. Det er få som ønsker å bruke tid til å se på lange videoer av konspirasjonsteoretikere.

 

Registrerer forøvrig at du selv etter gjentatte spørsmål ikke evner å svare på hva du personlig har gjort for å melde deg ut av slaveriet. At du er "sky" er da virkelig ikke noe argument. Tror du på noe og prøver å spre disse idiotiske tankene til andre får du jaggu meg bevise at du har gjort noe selv, hvis ikke er du bare nok en hykler.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, så det er altså fordi systemet "stritter i mot" han sitter / satt inne, det har ikke noe med lovene han har brutt å gjøre?

Jo så klart er det lovene som er årsaken, men det hele er et falskt skuespill når hele kampen Ola gjør handler om statsmaktens (u)rett til å herske over mennesker.

Systemet er et skuespill som ikke tåler fokus på hvordan herskeretten oppstår ved lureri rundt fødselsattesten og registreringen.

 

At dette er noe de færreste klarer å tenke ut selv og at det har pågått i så lang tid gjør jo at spillet er vanskelig å stoppe/avsløre. Det er grunnen til at jeg sier at systemet stritter i mot. Og tenk på maktstrukturen, rettsystemet, politiet, myndighetene generelt som ville miste fotfeste umiddelbart om alle fikk narrespillet avslørt samtidig.

 

Alle kriger ville straks miste finansieringen og de kriminelle parasittene som spiser av sktattebingen bak lukkede dører hvor folket ikke får innsyn....ville plutselig sulte. Det er jo en hyggelig tanke vel...?

 

Jeg sier ikke at det er dumt med et regelverk, men det skal ikke skrives av en liten elite som som gjør dette for å profittere på de store massene uten innblanding og demokrati.

Det såkalte demokratiet vi har i dag er jo rent hån og bløff der - for å gjenta meg selv - systemet stritter i mot endring fra folkets ønsker. Hadde de enda fulgt grunnloven hadde forandringen blitt stor, men den liker de ikke snakke om, siden den er brutt av politikerne så mange ganger.

Endret av clink
Lenke til kommentar

Jo så klart er det lovene som er årsaken, men det hele er et falskt skuespill når hele kampen Ola gjør handler om statsmaktens (u)rett til å herske over mennesker.

 

Synes du man skal slippe straff for å kjøre uten sertifikat, så alle 12-åringer bare kan kjøre i vei? Hva med fyllekjøring?

 

Du vil aldri overbevise en nordmann om at de er slave når det er tvert om - staten er vår slave. Hvis jeg mister jobben må staten gi meg penger. Hvis jeg brekker benet må staten fikse det. Hvis en naturkatastrofe tar huset mitt må staten bygge nytt til meg. Hvis noen skyter kona mi må staten betale for å holde dem fengslet.

Hvis dette er slaveri, ja da er jeg mer enn fornøyd med å leve som slave.

 

Prøv et år i et u-land, kom tilbake og sjekk hvor slave du føler deg.

Eller enda bedre, ta et år som slave - bli straffedømt i Russland så du havner i en sibirsk arbeidsleir. Eller bare finn en tidligere fange derfra, eller tidligere sex-slave - forklar dem hvordan du er slave og se dem le høyt.

Endret av toth
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Synes du man skal slippe straff for å kjøre uten sertifikat, så alle 12-åringer bare kan kjøre i vei? Hva med fyllekjøring?

Du vil aldri overbevise en nordmann om at de er slave når det er tvert om - staten er vår slave. Hvis jeg mister jobben må staten gi meg penger. Hvis jeg brekker benet må staten fikse det. Hvis en naturkatastrofe tar huset mitt må staten bygge nytt til meg. Hvis noen skyter kona mi må staten betale for å holde dem fengslet.

Hvis dette er slaveri, ja da er jeg mer enn fornøyd med å leve som slave.

Prøv et år i et u-land, kom tilbake og sjekk hvor slave du føler deg.

Eller enda bedre, ta et år som slave - bli straffedømt i Russland så du havner i en sibirsk arbeidsleir. Eller bare finn en tidligere fange derfra, eller tidligere sex-slave - forklar dem hvordan du er slave og se dem le høyt.

Trenger ikke dra til U-land. Snart skriver Erna under migrantavtalen og da kommer U-land i store flokker til oss for tappe NAV-systemet. Kan DU "le høyt" mens du koser deg med smartmeter, uten kontanter med elektroniske fotlenker i hue og ræva mens du nynner "jeg er fri....".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det mener jeg fremkommer av denne tråden og det Romley og de andre (videoene) forklarer. Nå bare gjentar du deg selv for at jeg skal repetere nok en gang.

Vis meg hvor det står da.

 

Eller er det eneste svare du har, se på disse videoene, som så lang har vist seg å ikke gi svar på det du hevder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trenger ikke dra til U-land. Snart skriver Erna under migrantavtalen og da kommer U-land i store flokker til oss for tappe NAV-systemet. Kan DU "le høyt" mens du koser deg med smartmeter, uten kontanter med elektroniske fotlenker i hue og ræva mens du nynner "jeg er fri....".

Haha, så seriøst svar. Du er visst full av fremmedhat og - hvis du er så mot kontrollerende stater, hvorfor har du ikke sympati med dem som flykter fra fæle stater? Hvis slemminger kontrollerer Norge, hvorfor deler NAV ut gratis penger?

 

Hva er definisjonen på fri? For meg er det at jeg personlig føler meg fri.

Jeg kan bevege meg fritt og snakke fritt, organisere meg fritt og er fri til å skape min egen lykke.

 

Du er forresten komplett respektløs mot faktiske slaver, og burde skamme deg for å i det hele tatt prøve å sammenligne deg med dem. Du har hatt puter under armene og sølvskje i munnen siden du ble født. Særs utakknemlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Person kan bety maske og passer perfekt for å beskrive hvordan levende mennesker narres til å "bære" (representere) selskapet rundt i samfunnet - systemet.

 

Et selskap eller korporasjon er egentlig bare et papir, en avtale om å stifte et selskap.

Kalles også juridisk person. Juridisk person er altså ikke et menneske, som noen har lett for å tro.

 

Når jeg bruker begrepet narre om navneregistreringen/fødselsattesten, så er det fordi halve sannheten aldri presenteres for den det gjelder. Den sannheten som aldri presenteres er altså hemmelig og ingen har til hensikt å lære bort hemmeligheten, for da vil jo ikke systemet fungere.

Nå tror jeg også at dette har vært praktisert i så lang tid at de som jobber på disse kontorene som utsteder pass, førerkort og ikke minst driver med navneregistreringen - ikke en gang kjenner hemmeligheten. Noen, høyt oppe må nødvendigvis kjenne til denne metoden som gjør at moderne slaver frivillig.

I den første Romley-videoen så har han to fødselsattester klistret opp på veggen og han bruker vel en halvtime på å forklare hvordan disse konstrueres og hva som ligger til grunn for hver av dem.

I mine fem år med kjennskap til navnebedraget har jeg sett mange lignende forklaringer, hvor det snakkes om "certificate of live birth" som det originale fødselsdokumentet, hvor noen har et fotavtrykk, men dette er noe som sjelden leveres ut, mens en kopi er det folk mottar når navn er registrert osv.

 

Det er åpenbart forskjeller på systemene rundt i verden, men at detaljer som store og små bokstaver, rammer rundt tekst og symboler har betydning vi normalt skolerte aldri har lært.

 

Jeg har tidligere lest og hørt hvordan Commonwealth of Australia er en falsk entity (falsk registrert enhet).

Romley sier i en av videoene at Australia ikke en gang har noen "government".

I denne videoen forklarer han nærmere om researchen på dette og han må utvilsomt ha pirket borti sterke krefter når han ble advart mot å grave mer i saken. Han ble ansett som terrorist og skulle få hodet knust mot veggen eller noe i den duren om han ikke holdt opp.

Det er et 12min klipp hvor han forteller om noen intervjusituasjoner med en kjent tvkanal og researchen.

Den som ikke liker å se video må gjerne la være.

 

ROMLEY STEWART - Interview - Part 71 (Day 13, Part 1)

Tusen takk for svar.

Men du kommer fremdeles ikke med noen kilde. Jeg har sett videoene. I videoene fremkommer det ikke noe mer enn her. Det er en mengde påstander. Og ikke bare det. Det er påstander om et annet land. Jeg spør igjen: Kan du oppgi en kilde på at det har betydning for at forskjellig stavemåte har betydning for om det er en person eller et foretak?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har skummet gjennom det meste, og registrerer at argumenter stort sett besvares med lenker og henvisninger til andre konspirasjonsteoretikeres videoer og blogginnlegg (tynt kamuflert som seriøse nettaviser/blogger). 

Dette kan jeg (bryr jeg meg) så lite om at jeg ikke orker å være med, men akkurat lesbarhet kan jeg relativt mye om. 

 

Hvis man snakker om maskinell avlesning, vil en tekst med uniform størrelse på bokstavene være å foretrekke. Alltid. 

Driver med merking som hovedgeskjeft, og dette vil enhver person som jobber med avlesning kunne bekrefte. 

 

Går gjerne inn i dybden på hvorfor det fungere slik om ønskelig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kilde?

 

Følgende artikler/linker, kombinert med kunnskap (s)om Agenda 21/2030, Barcelona-avtalen 1995, Coudenhove-Kalergi planen, så kan man trygt si at det ligger en plan bak folkeflyttingene og resulterende destabiliserende forming av nasjoner som våre.

 

 

"Den 13. november ble det lagt ut en melding på regjeringen sin side om at Norge skal slutte seg til Global compact for safe, orderly, and regular migration. Saken har ikke vært diskutert i Stortinget, og avgjørelsen er ikke tatt i statsråd...."

 

https://resett.no/2018/12/01/norge-skal-slutte-seg-til-fns-migrasjonsplattform-hva-holder-regjeringen-pa-med/

 

 

"Mindre enn to uker før signering oppgir kun 15 prosent av de spurte nordmennene i en undersøkelse at de kjenner til FNs migrasjonspakt, som Solberg-regjeringen har besluttet å signere i Marokko den 10. desember."

 

https://resett.no/2018/11/27/meningsmaling-fra-sentio-viser-at-85-prosent-av-befolkningen-ikke-har-hort-om-fns-migrasjonspakt-som-norge-signerer-10-desember/

Endret av clink
Lenke til kommentar

Synes du man skal slippe straff for å kjøre uten sertifikat, så alle 12-åringer bare kan kjøre i vei? Hva med fyllekjøring?

 

Du vil aldri overbevise en nordmann om at de er slave når det er tvert om - staten er vår slave. Hvis jeg mister jobben må staten gi meg penger. Hvis jeg brekker benet må staten fikse det. Hvis en naturkatastrofe tar huset mitt må staten bygge nytt til meg. Hvis noen skyter kona mi må staten betale for å holde dem fengslet.

Hvis dette er slaveri, ja da er jeg mer enn fornøyd med å leve som slave.

 

Prøv et år i et u-land, kom tilbake og sjekk hvor slave du føler deg.

Eller enda bedre, ta et år som slave - bli straffedømt i Russland så du havner i en sibirsk arbeidsleir. Eller bare finn en tidligere fange derfra, eller tidligere sex-slave - forklar dem hvordan du er slave og se dem le høyt.

 

Sertifikat gir ingen garanti for fornuftig kjøring.

Når noen blir skadd eller drept så hjelper det lite å si "jammen han hadde sertifikat...".

 

Det samme for fyllekjøring.

Verken sertifikat eller forbud mot fyllekjøring er noen garanti for at det skjer.

 

Selv om vi har både sertifikat-tvang og fyllekjøringsforbud, så hindrer det ingen å kjøre uten førerkort og/eller i fylla.

 

Hvis noen skyter kona di og staten fengsler ham, så får du likevel ikke kona tilbake.

 

Jeg visste ikke at staten bygger nytt hus om naturkatastrofe tar ditt gamle.

Stemmer det?

 

Staten er vår slave?  :)

Med alt som dras inn av skattepenger, så skulle det tatt seg ut om man ikke fikk noe tilbake ved behov.

 

Ja, noen synes det høres fantastisk ut, helt til de må krangle til seg penger og hjelp.

Og i farten glemmes det at de jobber halve livet for å opprettholde det systemet som blir dårligere for hver måned som går.

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Hvorfor? Ikke svar med en video, men med egne ord - siden når ble skrifttype vesentlig for selskap/person-status? Jeg har flere firma, og de er alle stavet med både små og store bokstaver.

 

Hvis det skulle stemme at store bokstaver=firma(vær så snill å slutte å skrive "korporasjon, bruk norsk) så må dette være backet opp i en eller annen lov/paragraf. Kan du vise meg en? Det bør være et minimum av kunnskap du besitter for å komme med slike påstander.

 

 

Jeg kan ikke herske over deg.

Du kan ikke herske over meg.

Enig?

 

Staten vil hevde de har autorisasjon fra folket til å tre lover og regler over hodene deres, men hvordan fungerer dette prinsippet?

Ingen mennesker kan delegere til staten, en rett til å herske over andre - siden ingen har den retten i utgangspunktet.

 

 

2 korte minutter: (Intervjuer er Jan Helfeld)

"Can they delegate a right they dont have?"

Senator Daniel Inouye on Rights and Government

Endret av clink
Lenke til kommentar

Ja, hvordan det?

 

Fordi om det stemmer, så hadde jeg faktisk forventet to ting av deg.

 

For det første hadde jeg forventet at du var i stand til å forklare prinsippene og meningene dine med egne ord og beskrivelser, uten å linke til eksterne og lite tillitsvekkende linker. Etter 5-6 år bør du faktisk være i stand til dette. Men det er du ikke.

 

For det andre hadde jeg forventet at du levde slik du forkynner. Du har i 5-6 år ment at du lever i et samfunn bygget på svindel og bedrageri, men har altså ikke tatt steget ut fra det. Noe som for meg forteller at du fortsatt er en del av trygdeordningen, arbeidslivet, nyter godt av tjenester fra staten, samfunnet og andre rundt deg. En stat og et samfunn du mener er falskt, men like godt nyter godene av. Dette er ikke mindre enn hyklerisk og gjør at det de meningene, teoriene, "sannhetene" og ytringene du kommer med bærer overhode ingen verdi i det hele tatt. Ingen.

 

Og tråden her er i min mening totalt bortkastet og verdiløs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sertifikat gir ingen garanti for fornuftig kjøring.

Når noen blir skadd eller drept så hjelper det lite å si "jammen han hadde sertifikat...".

 

Det samme for fyllekjøring.

Verken sertifikat eller forbud mot fyllekjøring er noen garanti for at det skjer.

 

Selv om vi har både sertifikat-tvang og fyllekjøringsforbud, så hindrer det ingen å kjøre uten førerkort og/eller i fylla.

 

Hvis noen skyter kona di og staten fengsler ham, så får du likevel ikke kona tilbake.

 

Jeg visste ikke at staten bygger nytt hus om naturkatastrofe tar ditt gamle.

Stemmer det?

 

Staten er vår slave? :)

Med alt som dras inn av skattepenger, så skulle det tatt seg ut om man ikke fikk noe tilbake ved behov.

 

Ja, noen synes det høres fantastisk ut, helt til de må krangle til seg penger og hjelp.

Og i farten glemmes det at de jobber halve livet for å opprettholde det systemet som blir dårligere for hver måned som går.

 

Statens naturskadefond.

 

Hvorfor tør du ikke svare? Er fyllekjøring og kjøring uten sertifikat greit? Burde det vært lovlig?

 

Ingen trenger å krangle til seg penger i Norge, om man forholder seg til reglene. Du ser altfor mange videoer fra USA hvor det sosiale sikkerhetsnettet er udugelig. I Norge har vi krav på mat i magen og tak over hodet - bare det at du har krav på dette gjør at du ikke er en slave.

 

Du og Ingunn må slutte å tro at gullborder på det amerikanske flagget, amerikansk maritim lov og amerikansk sentralbank er overførbart til Norge. Hvis du er så desperat etter en misjon i livet, hjelp heller noen som virkelig trenger det. Å vie livet til slikt vås som dette er bare ren sløsing av oksygen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...