Gå til innhold

Fødselsattesten - et systemlureri så omfattende...


clink

Anbefalte innlegg

Ingunn fant forresten ut at hun heller ikke hadde råd til å betale lånet, etter det fant hun ut at hun ikke hadde lånet, bare boligen. Selv om disse er registrert på samme måte med samme navn og evt samme "korporasjon" så eide hun merkelig nok huset helt selv som sin levende person.

 

 

Duh! Det er jo selvsagt noe heeeeeelt annet. Og dessuten hadde hun vel laget seg sitt eget land på tomta? Disse rabiate gærningene finner hverandre på internett nå om dagen, og konspirasjonsteoriene blir villiere og villere. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Duh! Det er jo selvsagt noe heeeeeelt annet. Og dessuten hadde hun vel laget seg sitt eget land på tomta? Disse rabiate gærningene finner hverandre på internett nå om dagen, og konspirasjonsteoriene blir villiere og villere. 

Men det var vel aldri verken hennes tomt eller hus :)

Sånn sett med deres øye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det var vel aldri verken hennes tomt eller hus :)

Sånn sett med deres øye.

 

Jojo. Eiendomsrett gjelder når det kan gavne dem. Det at eiendommen er kjøpt med penger en bank har lånt dem betyr ingenting, for penger er falskt. Utenom når man bruker dem som byttemiddel for vårruller man selger fra sitt egent skitne kjøkken. 

 

Litt pragmatisk må man jo være... så lenge man tror man kan få gratis ting. 

 

Og husk at hun leverte inn sitt pass etter at hun kjøpte huset. Så da kan hun bestemme at ingen kan bestemme over henne, heller ikke alle de hun skylder millioner av kroner. Det skal ikke så veldig mye mentalgymnastikk som skal til før dette er "logisk". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

De som er interessert i det har nok for lengst lest om det, det står jo om slikt på diverse alternative medier..

 

De som allerede har oppdaget slavesystemet "the strawman" trenger ingen hjelp, men alle som ikke vet trenger god hjelp til å forstå det som ikke er meningen at folk skal forstå. "How to exit the matrix".

 

Verken systemet/samfunnet eller skolegangen lærer barn og folk at de skal stille spørsmål om systemet. Snarere tvert om - man skal gli gjennom livet uten å tenke tanken på noe er galt. Og det skjer best med så mange distraksjonsmuligheter som mulig, gjennom media som serverer distraksjonene på løpende bånd til de som ikke er våkne. Da våkner de nemlig ikke så lett. Men internett har gjort at folk kan gå sine egne veier...

Lenke til kommentar

Jojo. Eiendomsrett gjelder når det kan gavne dem. Det at eiendommen er kjøpt med penger en bank har lånt dem betyr ingenting, for penger er falskt. Utenom når man bruker dem som byttemiddel for vårruller man selger fra sitt egent skitne kjøkken. 

 

Litt pragmatisk må man jo være... så lenge man tror man kan få gratis ting. 

 

Og husk at hun leverte inn sitt pass etter at hun kjøpte huset. Så da kan hun bestemme at ingen kan bestemme over henne, heller ikke alle de hun skylder millioner av kroner. Det skal ikke så veldig mye mentalgymnastikk som skal til før dette er "logisk". 

 

Når Ingunn meldte seg ut av systemet ("leverte passet"), tidspunktet spiller ingen rolle.

I det man oppdager en svindel så er det jo uansett ikke den som blir narret som har skylden.

 

Det er egentlig hysterisk morsomt hvordan du vinkler saken, som at "tror man kan få ting gratis...

Ingunn åpnet øynene og forståelsen hos mange, takket være jobben hun gjorde ved å konfrontere bank og myndighet, samt ved å opplyse alle om hva/hvor/hvordan. Hun er i godt selskap.

 

Ikke glem å nevne at "millionene" er penger skapt i forbifarten av nettopp det falske systemet jeg snakker om.

Banken henter jo ikke pengene noe sted, men snur liksom "låntakerens" verdier i et narrespill - hvor man faktisk låner sine egne verdier og er med på et inflasjon- og vekstsystem som fordyrer det hele i en uendelig strøm - til det kollapser. Systemet vi snakker om MÅ kollapse, det er ingen vei utenom. Men det er jo ikke meningen folk skal forstå at det er selve systemet som er årsaken.

 

For hvor sterk er viljen din til å overse det faktum at det å få noe gratis er hele systemets prinsipp - altså de som står bak dette narrespillet, bakmennene, systemdesignerne, bankene... er jo de som lenge har fått ting gratis, i en svindel det ikke er meningen folk skal oppdage.

 

Et intervju med Bibi Bacchus følger:

 

"Sentenced to 8 years in prison for a crime, which was manufactured to entrap her - Bibi Bacchus, did not roll over and die, which the corrupt police and judiciary expected of her. Instead she studied the highest expression of international law (UCC) and came out after 7 years and 2 months knowing exactly how the rigged system is committing fraud and treason against 7 billion souls on earth...."

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Tenke tanken på at noe er galt? Så du mener at hvis vi alle frigjør oss og våkner til den ekte realiteten, så vil alt bli mye bedre? Uten noen systemer som lager regler og kontrollerer? Sånn at hvis du har et eget land med hus, bil og båt, så kan jeg komme og erobre deg hvis jeg ønsker det du har?

 

Høres ut som en fin plan.

 

Tror ikke du egentlig er i modus for å forstå det hele.

Jeg sier ikke at regler er noen dum ide, men når halve sannheten er fjernet og vi blir slaver på et grunnlag vi ikke aner noe som, så må det ryddes opp i.

 

Det beste er å stille spørsmålet om hvor jurisdiksjonen kommer fra.

Nøster man i trådene så ender man opp med fødselsattesten - dvs. registreringen som er opphavet til at vi lar oss herske over. Og sannheten om dette er det Romley Stewart og mange andre forsøker å forklare - altså hvordan narrespillet henger sammen, med triksing med hva som er navn og hva som er NAVN.

 

Mens folk tror at fødselsattesten er et ID-papir, som er feil, da det er narrespillet som gjør at alt du eier og skaper av verdier kan kontrolleres av systemet og parasittene bak. Det som startet enkelt er i dag en omfattende "industri".

 

Realiteten som du snakker om ligger på et helt annet plan enn vi er fortalt.

Endret av clink
Lenke til kommentar

Per definisjon er det kun land som bruker det latinske eller kyrilliske alfabetet (og kanskje nokre få språk til) som er med på konspirasjonen, på andre skriftspråk har dei ikkje store og små bokstavar.

Så i det søraustlege asia, i India og i arabiske land vil ikkje myndigheitene kunne manipulere befolkninga med å bruke store bokstavar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Ordet slaveri brukes i ordets rette forstand.

Hvis vi ikke var slaver, men frie levende mennesker, så trengte vi ikke godta å få bot for å kjøre på rødt (midt på natta i folketomt kryss på landsbygda) 

 

(...)

 

Hva har det å si når på døgnet man kjører på rødt? Er klokken med i denne sammensvergelsen også?

 

Hvis det å være slave innebærer at jeg har rett til å bo i egen bolig (som jeg selv har kjøpt, men jeg tydeligvis ikke eier) og kunne stole på at folk stopper på rødt lys så er det egentlig helt greit å være slave.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Nå var det ikke dette jeg spurte om.

La oss si at alle originaler av fødselsattester blir endret fra NAVN NAVNESEN til Navn Navnesen, det samme med alle bankens papirer, alle kontoer, alle registere osv.

Problem løst?

Problem løst? Neppe. Store bokstaver er jo ikke der tilfeldig, men for å narre folk til å drive en korporasjon i interaktivitet med systemets korporasjon - business - commerce. Bare at de "glemte" å fortelle at det har en betydning.

 

Romley Stewart i filmen(e) snakker om 3 forskjellige språk, English - Ancient Latin - Dog Latin, og han forklarer også mange detaljer rundt hvordan disse misbrukes i en sammenblanding som må være helt bevisst for å narre (de dumme slavene).

 

Han forklarer også at "Grammar and Latin" ble fjernet fra australske skoler i 1966, etter hans mening, for å dumme ned massene til et nivå hvor de ikke kan lese (grammatikk og Latin).

 

 

 

 

Ingunn fant forresten ut at hun heller ikke hadde råd til å betale lånet, etter det fant hun ut at hun ikke hadde lånet, bare boligen. Selv om disse er registrert på samme måte med samme navn og evt samme "korporasjon" så eide hun merkelig nok huset helt selv som sin levende person.

Du mener hun skulle overgitt boligen frivillig til banken?  En bank som begikk svindel (etter boka) for å skape pengebeløpet?

Nå var ikke huset hennes nybygd, men den som bygde det må vi anta forlengst har fått sin betaling og det samme med selgeren av tomta.

Måten banksystemet fungerer på er at banken ikke låner ut penger, men omgjør din fremtidige arbeidskraft til et betalingsmiddel som fungerer der og da. Banken har fortsatt ikke gjort noen ytelser for disse store pengebeløpene, og jeg ser glatt bort fra de 2 timene det tar å lage bankdokumenter og datasystemet som surrer og går med hundretusenvis/millionvis av konti som skal fylles med "tilbakebetaling" av renter og avdrag. Hvis du fortsatt tror at banken stiller med faktiske midler, så må jeg bare henvise til egenstudier hvor du måtte ønske å finne ut dette. Anbefaler ikke å spørre i banken...

Lenke til kommentar

Hvem er med på denne konspirasjonen? Alle verdens nasjoner? Bare noen utvalgte nasjoner?

Det kan jeg ikke svare godt nok på, men jeg vil tro at de fleste Rotschild-land er med i gamet.

Rettsystemet vi bruker er jo heller ikke oppfunnet her på berget.

Om du ønsker å google strawman - court eller legal name fraud, eventuelt sovereign / living man osv, så har du studiemateriell i overskuelig fremtid.

 

Lenke til kommentar

Et intervju med Bibi Bacchus følger:

 

"Sentenced to 8 years in prison for a crime, which was manufactured to entrap her - Bibi Bacchus, did not roll over and die, which the corrupt police and judiciary expected of her. Instead she studied the highest expression of international law (UCC) and came out after 7 years and 2 months knowing exactly how the rigged system is committing fraud and treason against 7 billion souls on earth...."

 

Husker jeg så den der. Det er både oppsiktsvekkende om en tror det er sant. Og jeg sporet samtidig video til en gruppering av et eller annet slag jeg ikke kjenner inngående.

 

Virker både konspiratorisk og avskrekkende samtidig.

 

Vi har ihvertfall ikke helt likhet for loven i Norge, hvor man må være bemidlet for å teste ting i en rettsal. At det finnes en rar løsning for de fattigste, tja..

 

Og forretningsfolk gjør seg rike på å ikke bli spikret opp etter veggen når de har gjort noe kriminellt.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt artig er det jo at i følge https://www.credit-suisse.com/corporate/en/research/research-institute/global-wealth-report.html så er det totalt 317 billioner(trillion på engelsk) i verden, inkl hans familie sin verdier.

De eier altså mer enn alt som finnes i verden(inkl det de selv eier), tipper det ligger noe veldig kreativt regnskap bak der.

Endret av aklla
  • Liker 4
Lenke til kommentar

(...)

Ingunn åpnet øynene og forståelsen hos mange, takket være jobben hun gjorde ved å konfrontere bank og myndighet, samt ved å opplyse alle om hva/hvor/hvordan. Hun er i godt selskap.

 (...)

Du har helt rett. Dette var hysterisk morsomt. At det går an å gjøre seg selv til så idiot er et under. Har jo ikke rot i virkeligheten i det hele tatt. Top kek underholdning. Takk skal du ha! :rofl:

Skulle ikke tro det var mulig å være så tilbakestående. Og det er ikke bare én! De flokker seg sammen! Hvordan de i det hele tatt presterte å fullføre ungdomskolen med en så dårlig forståelse av samfunnet skulle man ikke tro var mulig.

Endret av L4r5
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Et hint:

https://images-cdn.9gag.com/photo/a5r4oGL_700b.jpg

 

PS! Kunnskapen om dette er ikke basert på bilder som dette.

Må hoste frem mer senere.

a5r4oGL_700b.jpg

Du har helt rett, bilder fra 9gag er ikke verdt det spøtt. Tips: det er veldig få sentralbanker i privat eie/styre.

 

Beleilig at du skippet glatt over min mer ekstensive post - den som tier samtykker antar jeg da.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...